PantZman Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 (endret) Dette forundrer meg ikke. Hadde online delen til Wii vært bedre hadde jeg kanskje brukt den litt mer også. Ser du bort fra videoavspilling (Blu Ray, DVD og stream fra PC) så er PS3 og Xbox360 også nesten ikke i bruk for min del. PC er fremdeles sjef her i huset og det ser ikke ut til å endre seg i ganske lang fremtid. Endret 15. august 2009 av PantZman Lenke til kommentar
Closed Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Har selv en Wii, men har nesten aldri brukt den. Det går i for det meste i PS3. Se filmer osv. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Har inntrykk av at det knapt har vært snakk om Wii her på forumet siden Smash Bros Brawl, og det er godt over ett år siden kom ut. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Wii forumet er i alle fall relativt dødt her for tiden med sporadiske innslag i ny og ne Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Har ikke skrudd på min siden juletider 08, når jeg hadde den konstant på med zelda.. Frister litt å kjøpe classic controller med noen skikkelig klassikere Lenke til kommentar
To9Rene Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Begynt å bruke wiien igjen og spiller for det meste wii ware spill. Klarte ut akkurat Onslaught. Men det er litt rart det er da mange titler å velge mellom. The Conduit, Super Paper Mario, Animal Crossing, No More Heroes. Jeg kunne ha nevnt mange fler. Lenke til kommentar
Acherontic Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Deler samme erfaringen. Har støvet ned helt siden Zelda omtrent. Blir så jævlig lei av kontrollen etter hvert. Fakta for min del er egentlig at det er mye mer behagelig med en håndkontroll å spille med en styringsmekanismen man bruker til Wii.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå