Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

[Løst]Svindlet på Bruktmarkedet!

Anbefalte innlegg

Virker som om brukere på dette forumet her er ute etter å finne så MANGE feil med en brukers tråd så mulig, også bombardere det mot han/henne.

men men! det hjalp tydligvis ikke å sette "løst" på tråden.. flere vil komme med, og slenge "konstruktiv" kritikk min vei.

Det kan desverre være slik ja. Og du legger deg ut for hugg med en slik lekkerbisken av en tråd ;) Skjønner i høyeste grad at du er frustrert mtp. telefoner og mulig tap av 2 lapper, men avvent noen dager nå så dukker det forhåpentligvis opp et kort i posten :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Virker som om brukere på dette forumet her er ute etter å finne så MANGE feil med en brukers tråd så mulig, også bombardere det mot han/henne.

men men! det hjalp tydligvis ikke å sette "løst" på tråden.. flere vil komme med, og slenge "konstruktiv" kritikk min vei.

Det kan desverre være slik ja. Og du legger deg ut for hugg med en slik lekkerbisken av en tråd ;) Skjønner i høyeste grad at du er frustrert mtp. telefoner og mulig tap av 2 lapper, men avvent noen dager nå så dukker det forhåpentligvis opp et kort i posten :)

Haha :) du fikk meg til å le.. som er ganske bra, for denne dagen...

Takk for forståelsen ;)

Lenke til kommentar
tror han selgeren angrer sterkt at han solgte noe til deg :p

jeg selv har gode erferinger fra bruktmarkedet, fikk det jeg hadde kjøpt, og det funker fortsatt (bestilte AGP skjermkort for 375 inkl frakt, var en gave)

Bare du vet om det der var positivt ment, eller negativt.

Det jeg ikke skjønner med deg, er at du liksom skal ha et siste lite innlegg i en tråd som allerede sees på som AVSLUTTET. FERDIG. LØST.

Herregud.. finn en annen tråd du kan terrorisere, eller legge inn et innlegg for å få enda et registrert..

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hvor mange sider måtte du gå tilbake for å finne dette innlegget da? som forresten står som LØØØØØØØØØØØØØØØST

Herreguuuud. Denne fyr'n har ikke gjort en handel med meg, jeg har nå ventet i 2 uker på pakke og svar fra ham. ingenting har hendt. jeg sier igjen: finn en annen tråd å poste et unødvendig innlegg i...

Helt serriøst, hva positivt fikk du ut av det innlegget der? det vil jeg ha et fyldig svar på, PÅ PM. Håper forresten at du har sett på "forsiden" av denne tråden, innholdet er slettet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...