Brann89 Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Har begynt en ny sesong med Sogndal. Men føler eg trenger en ny keeper. Vil helst ha ein keeper som er ung men ikje så kjent, da slepper man å bruke halve sesongen for å få spilleren. Så er det noen som kan gi annbefaling til en keeper som er litt solid? Lenke til kommentar
Saiyaman Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Holder på med newcastle saven min, er i 2016/17 sesongen nå og er ubeseiret etter 26 kamper med 24-2-0 og 75-11 i mål forskjell. Begynner å sile ut de gamle traverne og får inn unggutter som kan ta over, har fått inn et par syke regens, bare å be om ss av spillere osv Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 1. sesong med Udinese så klarer eg 2. plass på tabellen. Var tippet på 8. plass så er fornøyd Lenke til kommentar
stiff-leet Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Lastet ned demoen nå netoppp for å prøve. Er manager for for Real madrid nå, lurer på om dere kan gi noen tips til gode invisteringer Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Det kommer ann på kva formasjon du vil bruke. Real Madrid har nesten eit komplett lag så det er vanskelig å gi konkrete tips. Men hjelper gjerne hvis du gir meir info Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Om jeg ikke tar feil har man vel bare 60M kr å handle for første sesongen, så det blir nok ikke mange signeringer da. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 (endret) Man kan jo selge ein del spelarar som er gamle eller som bare tar opp plass. Da kan man få litt ekstra cash Endret 7. juli 2010 av Mutu Lenke til kommentar
stiff-leet Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Har ett budsjett på 82 mill nå. Teankte å kanskje selge noen eldre spillere, å prøve å satse på spillere i starten av 20 årene som har godt med potensiale. Formasjon tenkter jeg bare å kjøre 4-4-2 i starten, men blir å bytte etterhvert vil jeg tro. Kom gjerne med forslag Men ellers hadde det vært fint med andre tips, er "ny" i dette spillet. (Har spilt CM 07 for noen år siden) Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Cristian Zapata er eit must kjøp. Han er 22år gammel midtstopper med 16 i hurtighet og styrke. Har spelte glimrende for mitt Udinese lag. Men du må nok ut med rundt 100 mill NOK for å skaffe han. På midtbanen kan du hente inn Marco Verratti. Kanskje det beste talentet på FM? Du kan evt. låne han ut slik at han får fast matching. Toni Kroos, Veloso, Moutinho og Iker Muniain er andre spelarar som er verdt å ta ein titt på. Romelu Lukaku er ein av dei største spisstalentene. Men du må nok ut med oppimot 100 mill NOK for han også. Anbefaler deg å selge ein del slik at du får litt cash å handle for. Bare å spørre her hvis du trenger hjelp. Lykke til! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Verratti er ikke blandt de største mener jeg. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Han utvikler seg heilt enormt og han er bare 16 år når spelet starter. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Han er helt ok hos meg, men ikke mer enn det. Lenke til kommentar
stiff-leet Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Cristian Zapata er eit must kjøp. Han er 22år gammel midtstopper med 16 i hurtighet og styrke. Har spelte glimrende for mitt Udinese lag. Men du må nok ut med rundt 100 mill NOK for å skaffe han. På midtbanen kan du hente inn Marco Verratti. Kanskje det beste talentet på FM? Du kan evt. låne han ut slik at han får fast matching. Toni Kroos, Veloso, Moutinho og Iker Muniain er andre spelarar som er verdt å ta ein titt på. Romelu Lukaku er ein av dei største spisstalentene. Men du må nok ut med oppimot 100 mill NOK for han også. Anbefaler deg å selge ein del slik at du får litt cash å handle for. Bare å spørre her hvis du trenger hjelp. Lykke til! Så litt på de, Marco Verratti så veldig lovende ut. Hvem vil du anbefale at jeg selger? Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Nå har ikkje eg full oversikt over Real Madrid stallen pdd. Så hvis du kunne postet eit screenshot av stallen din så kan eg hjelpe deg. Lenke til kommentar
stiff-leet Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Nå har ikkje eg full oversikt over Real Madrid stallen pdd. Så hvis du kunne postet eit screenshot av stallen din så kan eg hjelpe deg. Får ikke screenshot til funke, får bare bilde av skrivebordet Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Alt + F9.. Bildet havner i "Screenshots" mappen under mine dokumenter\EA Sports\Football.... osv.. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Noen som kan annbefale ein god Keeper? Må holde tippeliga nive Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Fy faen så irriterende det er når noen lag går på raid på trenerene dine. Når de ikke får en (jeg tilbyr dem en ny kontrakt) går de på neste. Nå har AC Milan gjort det på 7 av trenerene mine. Er så latterlig irriterende. Skulle vært en knapp der man kunne advart dem om å ta trenerne dine og. Ellers går den ansettelsen av andres trenere alt for fort. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Noen som kan annbefale ein god Keeper? Må holde tippeliga nive Vincent Enyeama er veldig god keeper for Tippeligaen. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Også trenger eg en spiller som skårer jevnlig. Ikje noen kamper også er det måltrøke halv sesong, skåre noe også har måltrøke igjen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå