DJ_Dark Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Og da skulle man starte nettverksgame på FM gjennom Hamachi, men det funket jo faen ikke. Helvete. Lenke til kommentar
cFc Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 PC + MAC? Uansett hva det er, google it. Sikkert en løsning der ute. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Mulig det er noe brannmur-greier. Kompisen min har en grei beskyttelse på dataen hans. Skulle ta med en bærbar hvor det ikke var så mye sikkerthet på hjem på mandag for å sjekke om det går. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Der røk det gode. Endte med 25 seire på rad til slutt etter det ble 0-0 mot Fjell (Everton). Tidligere sluttet kamper på rad uten å slippe inn mål på 16. Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 To spillere - stuss To spillere - marker keeper To spillere - stå på lengste To spillere - hold igjen utenfor feltet (den ene er cornertaker, den andre den beste avslutter,langskudd og førsteberøring) To spillere - hold tilbake Cornere - straffefeltet. De som skal holde igjen utenfor feltet skal være gode på førstetouch og avslutninger. Resten fordeler du slik det virker logisk for deg. hvordan får jeg lagret taktikken etter jeg har gjort dette? x) Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Ved å trykke "lagre taktikk". Den blir forøvrig lagret som gjeldene taktikk til neste kamp om du endrer taktikken utenom kampdagen. Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 To spillere - stuss To spillere - marker keeper To spillere - stå på lengste To spillere - hold igjen utenfor feltet (den ene er cornertaker, den andre den beste avslutter,langskudd og førsteberøring) To spillere - hold tilbake Cornere - straffefeltet. De som skal holde igjen utenfor feltet skal være gode på førstetouch og avslutninger. Resten fordeler du slik det virker logisk for deg. Du sier «de som skal holde igjen utenfor feltet...». Hvis den ene er cornertaker spiller det vel ingen rolle for hans del — eller har jeg misforstått taktikken? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Jeg har funnet ut at den funker selv om det ikke er akkurat sånn der. Så lenge du ikke har noen spillere som har "angrip fra dypet" funker bugen. Har du en som angriper fra dypet vil en spiller passe på han og når ballen slåes vil ha gå vekk fra å markere han og ta ballen foren han som holder igjen utefor feltet. Er på 36 kamper uten tap med Birmingham nå. Ble nettopp voldtekt av Blackburn 6-0. Legg merke til gjennomsnitlig rating. Ellers blir jeg bare mer og mer glad i han her: Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Noe sier meg at han hadde vært bedre som ving egentlig... men var god da. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Og hvorfor det? Han er da glimrende om han står enten utenfor feltet og meier inn skudd eller kommer inn i feltet. Han scorer på alle mulige måter. Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Så mange mål og spissen din har ikke ett eneste? Jeg har funnet ut at den funker selv om det ikke er akkurat sånn der. Godt mulig det. Poenget er vel at (minst?) sju spillere skal stå inne i boksen, sånn at motstanderen blir opptatt med alle dem, og ikke markerer han som står og lurer utenfor. Så lenge du ikke har noen spillere som har "angrip fra dypet" funker bugen. Har du en som angriper fra dypet vil en spiller passe på han og når ballen slåes vil ha gå vekk fra å markere han og ta ballen foren han som holder igjen utefor feltet. Tja, sånn som jeg har gjort er det ganske tilfeldig om det kommer en spiller ut og står der ballen havner, altså ca. på sekstenmeterstreken i rett linje utenfor målet. Når det gjør det, går jo ballen direkte til ham, og corneren er bortkastet. Men jeg mener det funker oftere enn det ikke funker (selv om det ikke er alltid ballen går i mål da), og da er det vel verdt det. Grunnen til at det funker er jo at fyren får stå i fred der ute og lade skuddfoten. Jeg ville ikke kalt det en bug. Heller en exploit. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Ingen må ha taktikken "Gå frem" - da gjør dem visst litt som dem vil. Angripe ballen fra dypet er også bortkastet. Jeg har en grei fordeling med angrip bakerste, stuss på fremste, stå på bakerste og utfordre keeper. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 2 av spissene mine har vel 9/10 mål hver, så det er ikke bare han som scorer nei. Har vel noe over 60 mål på 22 kamper. Om det kommer en person ut og snapper ballen fra han som skal putte på corneren har noe å si på hvordan formasjon laget du møter spiller har jeg funnet ut. Mere defensive lag har ofte lettere å snappe ballen da de ligger tilbake med så og si alt de har. Da er det ofte noen som sprinter ut og tar den. Corneren funker ikke alltid nei, men det har vel hvordan du setter opp. Om du scorer hver gang ser jeg ikke gleden. Jeg gjør ikke det, men det har vel med hvordan jeg setter opp corneren på. Liker å ha 2-3 bak slik at om de stjeler ballen og kontrer har jeg noe i forsvar. Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Enten er det en som står der når corneren blir slått, som tar ned ballen og meier den vekk; eller så står det ingen der idet corneren slås, og han som skal skyte snapper stort sett opp ballen som han skal. Det som kan skje er at han bruker for lang tid, og da kan det komme noen ut og forstyrre ham tilstrekkelig til at han ikke får gjort noe fornuftig, eller at de rett og slett tar fra ham ballen. Så det funker så aldeles ikke hver gang nei, men det får da være måte på. Jeg har satt den opp akkurat som beskrevet av aunmar. Lenke til kommentar
Junior91 Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Har et stort dilemma. Brukte 6 år på å vinne premier league med Crystal Palace, nå har jeg fått jobbtilbud av Arsenal (som er favorittklubben min). Vet rett og slett ikke hvem jeg skal velge. Lenke til kommentar
fnats Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Jeg ville ha valgt Arsenal. Du har bygget opp ryktet ditt som manager og har fått et tilbud av en toppklubb (også favorittklubben din). Det er vel litt kjedelig å være i den sammen klubben konstant? Det er spennende med nye utfordringer. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Har et stort dilemma. Brukte 6 år på å vinne premier league med Crystal Palace, nå har jeg fått jobbtilbud av Arsenal (som er favorittklubben min). Vet rett og slett ikke hvem jeg skal velge. Jeg hadde først tatt CL gull med Crystal Palace før jeg hadde stukket videre Jeg tok alt med Alta IF (bortsett fra Europa cupene seff.) før jeg dro videre, nå leder jeg Roma som er verdens beste lag etter noen år under meg. Veldig gøy Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Fikk tilbud fra United etter 3. sesong, etter å ha vunnet FA- og Mikkecup. Havnet midt på tabellen (8-9) med Palace. Valgte å bli værende, ettersom transferbudsjettet i Crystal Palace nå er høyere enn hva jeg hadde fått av United. (450M vs 300M), i tillegg kjøpte jeg 8-9 nye spillere sist sesong som begynner å komme i form. (Dessverre hentet jeg også Henry på free, men han er jo som vi alle vet en balle.) Lenke til kommentar
Junior91 Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 (endret) Jeg valgte forresten Arsenal, er ganske nysgjerrig på hvordan Crystal Palace klarer seg uten meg. Endret 25. juni 2010 av Junior91 Lenke til kommentar
PSV Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Fikk tilbud om å ta over United etter 36 kamper en sesong jeg hadde allerede vunnet Premier League med Chelmsford, da lå de på 18.plass med to poeng opp til sikker plass. Foran siste kampen lå de fremdeles der, og da var det lett for meg å tape. Var tungt å si nei til favorittklubben som muligens kunne ha rykket ned. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå