Gå til innhold

FM10: Football Manager 2010

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei. Kan noen fortelle meg hvordan jeg tar screenshots av FM? prøvde med print screen og lime det inn i paint, men ville bare lime in skrivebordet mitt der og internett siden som var oppe. Noen andre forslag på hvordan jeg kan få det til?

Lenke til kommentar

FAEN!!! Har klart å rote bort en helt utrolig form, 20 ligakamper uten tap, 11 poengs ledelse og godform i CL.

Nå er det 5 kamper igjen, 3 poeng ned, røk mot stusslige arsenal i CL. Og skader på flere gode spillere. Tenker på å quite uten å save her nå..

Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898

Det er jo skikkelig fristende. Selv jeg har sluttet med det, så må jeg vel innrømme at jeg også har det flere ganger. Det er jo egentlig ganske kjedelig...

Lenke til kommentar

Sånn ser ligaen ut nå. (sjekk deffansivt!!)

To strake kamper. Når jeg ser slikt på det så var ikke formen SÅ dårlig. Spiller 0-0 nå mot stusslige Malag... Neida, der puttet Hamsik 2.. Sinnsykt fortjent da Malaga knapt har vært på min banehalvdel.

Når jeg quiter så ødelegger det saven iallefall for en til to uker, om ikke permament. Sp jeg gjorde det ikke, men var litt nær i et rageøyeblikk. Hadde håpt på en perfekt sesong, men et dumt formasjonsbytte ødela CL og en sikker 3-poenger.

Back on track nå. Jeg vant og Barca tapte etter screenshotet, så ligagullet er mitt iallefall. Kan ta the double, tapte mot Real i finalen i fjor. Kanskje jeg kan slå Barca i årets finale? Blir iallefall back to back i ligaen!  :thumbup:

post-102474-1276208624,3976_thumb.jpg

post-102474-1276208673,8669_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Hvor mye har egentlig utholdenheten å si? Selv gidder jeg aldri hente spillere som har under 13-14 i utholdenhet, og vil generelt ha spillere som er gode fysisk. Hvor sliten sånn ca vil en spiller med 8 i utholdenhet bli i løpet av en kamp hvis han starter på 100%?

Lenke til kommentar

Harumpf. Det ser ut som min teori om at gode vennskapskamper = dårlige ligakamper fremdeles står ved like. Riktignok har jeg bare spilt en kamp i min første sesong i Coca Cola League 2. I vennskapskampene spilte jeg likt med eller vant over lag som var over mitt nivå. Nå sliter jeg med lag i samme divisjon som meg. Vi får se hvordan det går, og om jeg må peise tibake til taktikken jeg brukte hele forrige sesong...

Lenke til kommentar

Det er viktig ja! Jeg kjøpte Kacar, han har 11 i stamina, han hadde 10 da jeg kjøpte han. Forferdelig kondis på gutten, er nede under 70 før det har gått 60 minutter så og si hver kamp. Kan så og si aldri spille en hel kamp, så han har blitt benkesliter.

Vunnet the double, cupen og ligaen med Valencia. Ligaen for andre gang på rad. Hva nå? Saven kjeder meg atm. Hva skal jeg finne på å gjøre? Si opp eller begynne på ny, kanskje utvikle laget litt mer. Må begynne å tenke på en erstatter for Villa. Scoret 43 mål på 46 kamper denne sesongen. Det blir ikke lett å erstatte.

Lenke til kommentar

Vunnet the double, cupen og ligaen med Valencia. Ligaen for andre gang på rad. Hva nå? Saven kjeder meg atm. Hva skal jeg finne på å gjøre? Si opp eller begynne på ny, kanskje utvikle laget litt mer. Må begynne å tenke på en erstatter for Villa. Scoret 43 mål på 46 kamper denne sesongen. Det blir ikke lett å erstatte.

Du kan jo prøve å starte med et lag lengre nede i divisjonene? Det gjorde ihvertfall jeg når jeg (på CM2) ble lei av å vinne hele røysen. Jeg husker og på spillet som het Championship Manager Norge (dette var før alle ligaene ble samlet i en pakke) at jeg på en måte ble litt lei når jeg vant ligaen med Brann, og fikk spillere som David Beckham og slikt til Brann.

Siden den tid har jeg sjelden spilt med noen av de større klubbene. Jeg har hele tiden fått i gang et godt lag nede i divisjonene som så har klatret gjennom ligasystemet. Dvs. hele tiden før de to siste årenes Football Manager spill. Det i fjor fikk jeg ganske god til mot slutten, men som dere ser så har årets utgave ført til mange frustrasjoner for meg... Men jeg driver fremdeles med å starte games med klubber langt nede i divisjonen...

Lenke til kommentar

Jeg syns toerlagene til Tippeliga-lag kunne hatt en egen liga, for det hører ikke hjemme noe sted at det plutselig dukker opp halvparten A-lagsspillere fra Tippeligaen i andredivisjon akkurat når det passer dårligst. Ille nok var det å spille mot Winsnes, Demidov, Strand, Lago og Sellin på Rosenborg 2. Men så bestemmer plutselig Aalesund 2 seg for at de ikke vil ligge på nedrykksplass lenger (det begynner jo tross alt å nærme seg serieslutt), og henter fram storskytsen. Så mye for å unngå nedrykk med Kolstad.

Kolstad — Kristiansund 0—5

Kolstad — Aalesund 2 3—0

Aalesund 2 — Kristiansund 2—0 :mad:

Lenke til kommentar

FM for min del, men jeg vil nesten regne med det samme skjer på ordentlig (men kanskje ikke i like stor grad). :p Kan jo ikke ha et lag som varierer i prestasjonsnivå fra tredjedivisjon til Tippeliga. Man liker jo å vite hvor man har dem hen.

Nu vel. Mest er jeg frustrert over at nedrykksstriden som så ut til å gå så bra for meg plutselig tok en fullstendig uventet vending. Men når jeg spiller i andredivisjon så forventer jeg nesten at samtlige andre spillere hos samtlige motstandere har lønn som passer inn i nettopp andredivisjon, og evner deretter. Roar Strand alene tjener jo faen meg like mye som hele lønnsbudsjettet mitt. :roll:

Lenke til kommentar

Jaja. Rekordene står for dør med Birmingham nå, Etter 1-2 mnd uten spilling startet jeg igjen. Fortsetter visst der jeg slapp (bare spilt 5 kamper i dag). 20 kamper uten tap på rad og er oppe i 13 kamper på rad (!!) uten å slippe inn mål. Bunnsolid!

Lenke til kommentar

Det er viktig ja! Jeg kjøpte Kacar, han har 11 i stamina, han hadde 10 da jeg kjøpte han. Forferdelig kondis på gutten, er nede under 70 før det har gått 60 minutter så og si hver kamp. Kan så og si aldri spille en hel kamp, så han har blitt benkesliter.

Begynt med Everton og prøv å få de til å vinne CL. Holder jeg på med ATM. da jeg ble lei Løv-Ham saven. Everton er konge å spille, selv om de har litt kort med spisser. Vist du vil ha tips på hva du vil spille så kan du jo ta deg en tur innom FMNorge

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...