Gå til innhold

FM10: Football Manager 2010

Anbefalte innlegg

Må berre vise fram ein spelar som eg har signert i min andre sesong som United-manager: post-69255-1276081815,0144_thumb.jpg

Signert frå Dundee Utd er framleis 15 år og har oppnådd dette:

Yngste spelar nokonsinne i PL

Yngste målscorar nokonsinne i PL

Yngste spelar i FA-cup

Yngste spelar i Ligacup

Yngste målscorar i Ligacup

Yngste målscorar for det skotske u-21 landslaget

Tre mål i ein ligacupkamp

Mestscorande spelar i ein kamp i reserveserien med 6 mål.

Rett og slett ein veldig spanande spelar, som ser ut til å score mål omtrent på bestilling. Får debuten sin i CL, så snart han har blitt 16.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-140898

olala. Blir en utrolig god spiller etter hvert. Mangler kanskje litt fart. Men han er bare 15 år gammel..

Lenke til kommentar

Lol! Cornertaktikken er jo helt vill. Skjønner ikke hvorfor jeg ikke har brukt den før. Latskap, I guess. Men det er jo helt latterlig, haha.

Edit: leder 6-0 hjemme mot Birmingham og 4 av målene kom fra corner. Bendtner, som lurker utenfor feltet har 4 mål (3 av dem på corner) og en assist til Jan Simunek som scoret det fjerde cornermålet. Vilt!

Edit: Correction: det ble 5 cornermål! Det siste var scoret av Dembele (selvmål) mens jeg skrev det over. Latterlig. :D

Edit: Haha, 7-0 og 6 cornermål. Bendtner har scoret 5. Kampen endte 7-0. :p

Endret av iRoman
Lenke til kommentar

To spillere - stuss

To spillere - marker keeper

To spillere - stå på lengste

To spillere - hold igjen utenfor feltet (den ene er cornertaker, den andre den beste avslutter,langskudd og førsteberøring)

To spillere - hold tilbake

Cornere - straffefeltet.

De som skal holde igjen utenfor feltet skal være gode på førstetouch og avslutninger. Resten fordeler du slik det virker logisk for deg.

Endret av iRoman
Lenke til kommentar

Jeg har jo tidligere klaget over at jeg måtte bytte taktikk tre ganger å løpet av en sesong for at laget skulle holde med. Det sto til opprykk den gang, og jeg har jo herjet i Blue Square premier, med en svært solid andre plass.

Denne sesongen var mer etter min smak. En taktikk som fungerte greit, spillere som gjorde som de skulle. Det merkelig er at laget besto av en spiss med et par store mangler på spissfronten. 8 i finishing, men allikevel scorte en masse mål uten cornertaktikk.

post-29517-1276093298,5519_thumb.jpg

Jeg hadde et stopperpar der stopperne hadde et par voldsomme mangler til stoppere å være-

post-29517-1276093308,2079_thumb.jpg

post-29517-1276093316,2254_thumb.jpg

Heldigvis for meg hadde jeg en god back, en middels back, en solid keeper (Thierry Gorree) og gode vinger (selv om de også hadde visse mangler).

Så nå skal jeg forberede meg til coca cola league 2, og må nok forsterke enkelte plasser....

Lenke til kommentar

Kan noen si meg hvorfor i helvete han her ikke spiller på førstelaget til Brasil og dermed får oppholdstillatelse? Litt håpløst å låne bort kanskje savens beste AMR til Polen fordi han ikke får opphold.

post-63678-1276096586,3669_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Det er sant, men også der er det bedring i sikte. ;)

Fysiske "skills" har mye vanskligerre for å bedres enn tekniske. Dette vil nok være en liten ulempe med tanke på framtiden hans.

Første bilde (Henrik Sunde) er et talent fra Løv-Ham saven min. Han kommer til å bli stor! Har desverre bare SS når han er 19 år gammel.

De neste er også noen fine talenter jeg har :) Den siste, The one that got away :( Det skal sies at jeg spiller på en egen lagd liga. Nordisk liga, med litt mer penger involvert. Dette mest på gøy. PM om noen er intr i å prøve den! Skal ligge den ut på FMnorge når den er 100% klar.

post-167348-1276105052,5134_thumb.png

post-167348-1276105135,0301_thumb.png

post-167348-1276105155,537_thumb.png

post-167348-1276105174,6236_thumb.png

post-167348-1276105291,56_thumb.png

Endret av zlazor
Lenke til kommentar

Han vil nok ikkje komme heilt opp fysisk nei, ser det sjølv også, men gjer i det minste det eg kan for at han skal få eit greit grunnlag.

Ellers begynner eg å bli latterleg lei av raude kort. Forstår rett og slett ikkje kva som skjer for tida. I løpet av dei 10 siste kampane har eg sikkert sju direkte raude kort, blant anna to i løpet av dei første ti minutta av 8delsfinale i CL.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...