archanios Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Må berre vise fram ein spelar som eg har signert i min andre sesong som United-manager: Signert frå Dundee Utd er framleis 15 år og har oppnådd dette: Yngste spelar nokonsinne i PL Yngste målscorar nokonsinne i PL Yngste spelar i FA-cup Yngste spelar i Ligacup Yngste målscorar i Ligacup Yngste målscorar for det skotske u-21 landslaget Tre mål i ein ligacupkamp Mestscorande spelar i ein kamp i reserveserien med 6 mål. Rett og slett ein veldig spanande spelar, som ser ut til å score mål omtrent på bestilling. Får debuten sin i CL, så snart han har blitt 16. Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 olala. Blir en utrolig god spiller etter hvert. Mangler kanskje litt fart. Men han er bare 15 år gammel.. Lenke til kommentar
fnats Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 En utrolig lovende spiller du har fått der ja, archanios. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 (endret) Lol! Cornertaktikken er jo helt vill. Skjønner ikke hvorfor jeg ikke har brukt den før. Latskap, I guess. Men det er jo helt latterlig, haha. Edit: leder 6-0 hjemme mot Birmingham og 4 av målene kom fra corner. Bendtner, som lurker utenfor feltet har 4 mål (3 av dem på corner) og en assist til Jan Simunek som scoret det fjerde cornermålet. Vilt! Edit: Correction: det ble 5 cornermål! Det siste var scoret av Dembele (selvmål) mens jeg skrev det over. Latterlig. Edit: Haha, 7-0 og 6 cornermål. Bendtner har scoret 5. Kampen endte 7-0. Endret 9. juni 2010 av iRoman Lenke til kommentar
fnats Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Er det ikke litt kjedelig å bruke den cornertaktikken? Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Når jeg har 19 skudd mot mål, og treffer med 8, mens motstanderen har 7-2, og vi spiller 1-1, så synes jeg det er langt kjekkere med 3-1 seier og 2 mål på corner.. Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 (endret) Hvordan funker denne cornertaktikken ? Endret 9. juni 2010 av medlem-140898 Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 (endret) To spillere - stuss To spillere - marker keeper To spillere - stå på lengste To spillere - hold igjen utenfor feltet (den ene er cornertaker, den andre den beste avslutter,langskudd og førsteberøring) To spillere - hold tilbake Cornere - straffefeltet. De som skal holde igjen utenfor feltet skal være gode på førstetouch og avslutninger. Resten fordeler du slik det virker logisk for deg. Endret 9. juni 2010 av iRoman Lenke til kommentar
PSV Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Cornertaktikk og scout av alle sort ødelegger stemningen med en gang for min egen del. :/ Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Jeg har jo tidligere klaget over at jeg måtte bytte taktikk tre ganger å løpet av en sesong for at laget skulle holde med. Det sto til opprykk den gang, og jeg har jo herjet i Blue Square premier, med en svært solid andre plass. Denne sesongen var mer etter min smak. En taktikk som fungerte greit, spillere som gjorde som de skulle. Det merkelig er at laget besto av en spiss med et par store mangler på spissfronten. 8 i finishing, men allikevel scorte en masse mål uten cornertaktikk. Jeg hadde et stopperpar der stopperne hadde et par voldsomme mangler til stoppere å være- Heldigvis for meg hadde jeg en god back, en middels back, en solid keeper (Thierry Gorree) og gode vinger (selv om de også hadde visse mangler). Så nå skal jeg forberede meg til coca cola league 2, og må nok forsterke enkelte plasser.... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 (endret) Sucka fysisk da. Endret 9. juni 2010 av DJ_Dark Lenke til kommentar
archanios Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Det er sant, men også der er det bedring i sikte. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Ja, men det jeg har opplevd er at en spiller som starter med dårlig fysikk ikke får en alt for super en. Selvfølgelig vil det bedres, men ikke til han blir syk liksom. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Kan noen si meg hvorfor i helvete han her ikke spiller på førstelaget til Brasil og dermed får oppholdstillatelse? Litt håpløst å låne bort kanskje savens beste AMR til Polen fordi han ikke får opphold. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Fysikken blir neppe hans store styrke, det er eg heilt enig i og eg trur nok at eg må vere litt forsiktig med korleis han blir brukt, men så lenge han held fram med å score så mykje som han gjer, så skal han få lov til å drive på. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 PSV: Klassisk FM10 det der. Rutt på heading, eier ikke spenst. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 (endret) Det er sant, men også der er det bedring i sikte. Fysiske "skills" har mye vanskligerre for å bedres enn tekniske. Dette vil nok være en liten ulempe med tanke på framtiden hans. Første bilde (Henrik Sunde) er et talent fra Løv-Ham saven min. Han kommer til å bli stor! Har desverre bare SS når han er 19 år gammel. De neste er også noen fine talenter jeg har Den siste, The one that got away Det skal sies at jeg spiller på en egen lagd liga. Nordisk liga, med litt mer penger involvert. Dette mest på gøy. PM om noen er intr i å prøve den! Skal ligge den ut på FMnorge når den er 100% klar. Endret 9. juni 2010 av zlazor Lenke til kommentar
archanios Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Han vil nok ikkje komme heilt opp fysisk nei, ser det sjølv også, men gjer i det minste det eg kan for at han skal få eit greit grunnlag. Ellers begynner eg å bli latterleg lei av raude kort. Forstår rett og slett ikkje kva som skjer for tida. I løpet av dei 10 siste kampane har eg sikkert sju direkte raude kort, blant anna to i løpet av dei første ti minutta av 8delsfinale i CL. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Elsker utvisninger jeg, tror ikke laget mitt har tapt en kamp hvor en av mine har blitt utvist ennå. Snudde blant annet 1-3 til 4-3 med to mann mindre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå