Gå til innhold

FM10: Football Manager 2010

Anbefalte innlegg

Å. Du vil kansje ikke få den beste speider rapporten på Cardozo mtp. at han sammenligner han med Rooney. Men han er veldig sterk både på bakken og i lufta. Fantastiske frispark og straffer! Putter alt! Sunderland på FM09 puttet han 34 mål for meg der 12 (!) var på frispark. Har brukt han som back up spiss på Arsenal på FM10 og har funket veldig bra! Nesten danket ut RvP.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

testet ny taktikk :p

post-196926-1275995568,8377_thumb.jpg

Har brukt diamant som har funket bra i to sessonger, men det har blitt lite mål i år.

som dere ser har jeg egentlig en bra tropp, og nå som jeg skiftet til å bruke en spiss, så er vel egentlig dzeko/rooney bra nok...

har fått akseptert et bud på 300 mill på silva, så kanskje bytte ut di maria med han, og da ha maria som back-up. Funker gourcuff og silva sammen?

Endret av -silenz-
Lenke til kommentar

Som enslig spiss så tenker jeg vel at Cardozo fungerer bedre? Chamakh klarer virkelig ikke å score, selvom han er alene med keeper (skjedd gjentatte ganger).

Tror jeg skal prøve å kjøpe Cardozo. Han virker som en bedre hodespiller, og passer bedre inn i formasjonen min.

Lenke til kommentar

Hvordan er dette mulig?! Fikk inn et stort talent ved sesong start, bare ventet på at han skulle bli 17 og kunne signere prof kontrakt, men nå helt uten viderre og uten noe som helst beskjed forlater han klubben. Han fylte 16 for ca to måneder siden. Hvorfor skjer dette? Han var en framtidig stor spiller og han vil ikke signere for gamle klubben igjen. KLIKKER!

Aldri skjedd noe lignende med meg før.

Endret av zlazor
Lenke til kommentar

Ja, men om du ikke signrerer med spilleren tidlig er han "kontraktløs" siden han er ungdom. Om du signerer en proffkontrakt med han tidlig vil ha ikke forsvinner til andre klubber.

Men vil han kunne gå som free transfer da? Altså å være klubbløs..?

Det ville jeg ikke tro, men folk kan hente han med en kompensasjon.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...