Gå til innhold

FM10: Football Manager 2010

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

post-102474-1274997625,0092_thumb.jpg

Alltid deilig å slå Real! Her hadde jeg akkurat tapt 5-3 i "charity shield". Så første ligakamp kom på bernabeu, og revansj!  :cool:

Litt effektiv? : :new_woot:

post-102474-1274997625,8337_thumb.jpg

Word :D

Spilte mot Real Madrid i CL første utslagsrunde og hjemmekampen ble uavgjort 3-3, men knuste de på bortebane 4-0 :D

Ribery og Robben x3 :thumbs:

post-196165-1275052239,1612_thumb.png

Lenke til kommentar

Chile er jammen gode på FM! post-102474-1275256648,619_thumb.jpg

Nå er jeg i midt i en fantastisk flow! Laget er komplett, har matchvinnere i alle ledd og moralen er på topp. Kunne ikke vært bedre. Eneste skulle vært er noe ala Mata ut og Aguero inn. Rundt det nivået. 

post-102474-1275256648,1623_thumb.jpg

Bare et surt 2-0 tap mot Atlhetic borte, men jeg har 1-0 seier mot RM borte og 1-1 borte mot barca, så det suser mot Back to back!  :new_woot:

post-102474-1275256647,1718_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Ufattelig deilig. Først fikk jeg rødt kort på Johnson, også fikk Arsenal straffe, men takket være et mål av både Gerrard og Torres vant jeg til slutt 2-1 mot spillets gang kan man si. I slutten av første omgang ble jeg presset noe helt sinn sykt, og trodde derfor jeg kom til å tape når jeg lå under 1 - 0 på bortebane med en spiller mindre. Jeg prøvde derfor å velge alternative "Gå ut å nyt resten av kampen" i pausen og greide i andre omgang å snu kampen. Kanskje tilfeldig at det fungerte, men er ikke et alternativ jeg bruker ofte i teamtalks.

post-99953-1275268345,6425_thumb.jpg

Endret av Kun10kr
Lenke til kommentar

Er å ha savet 80 ganger på 1 dag og 7 timer played mye? :p Saver alltid etter en viktig kamp ettersom jeg har hatt en del problemer med at FM har kræsjet. Evig kjipt og måtte gå tilbake en 2-3 måneder bare pga drittn kræsjer. En kamerat som kommenterte det.

Lenke til kommentar

Kjenner til den ^^ Noen som og har problemet med at når de merker at det er bruk for forsterkninger på en possisjon og en har godt med penger i budsjettet at en ender opp med å kjøpe for mye? :p Presterte nettopp og handle inn 4 spisser..... Litt for mye "autopilot".

Lenke til kommentar

Kjenner til den ^^ Noen som og har problemet med at når de merker at det er bruk for forsterkninger på en possisjon og en har godt med penger i budsjettet at en ender opp med å kjøpe for mye? :p Presterte nettopp og handle inn 4 spisser..... Litt for mye "autopilot".

Gjort det samme selv :p . Derfor har jeg nå blitt veldig obs på dette, så har mer eller mindre sluttet å gjøre det.

Lenke til kommentar

På det meste har jeg hatt 6 spisser i stallen, og jeg spiller 4-2-3-1... Jeg omskolerer ofte spiss til AM/F C, men allikevel synes jeg at 6 spillere som i utgangspunktet er rene spisser er mye når man til vanlig spiller med 1. På FM09 satt jeg plutselig med Ruben Ramos, Fernando Torres, David Villa, Bojan, Sergio Agüero, Lisandro Lopez og en regen-spiss etter 5-6 sesonger... (det ble 7 det, men Agüero er bedre som AM C enn spiss...)

Lenke til kommentar

Jævli irriterende i grunn. Første spissen jeg signerte ble overbetalt og er reserve nå. Må selge han ved neste transfer vinduet. Betalte helldigvis lite for han. Fikk også inn to stor talenter, men de forlanger å spille hele tiden, noe som er litt synd for jeg vil ikke miste de. Han ene er 19 og beste spissen min, så han får nok litt spilletid, men den andre er 17 og litt unda de andre. Satser på jeg finner utav noe bra til slutt :) Prøver meg litt med 4-3-3, men driten er at beste spilleren min er wing.

Lenke til kommentar

Jeg bruker normalt sett å gi faen i om noen vil spille, har de signert en femårskontrakt så var det de som tenkte kortsiktig og ikke jeg. Samme med salg, jeg selger aldri mine beste spillere kun fordi at de vil bort. Har jeg ikke en erstatter som er i nærheten kvalitetsmessig på lager eller trenger penger så ja, da får de faen meg bli.

Edit: Og når det gjelder det med stallen så ser min normalt sett førstelaget mitt slik ut (med 4-4-2 som base):

Kee(3), FV(2), FH(2), FS(4), MV(2), MH(2), MS(4), SP(4), altså 23 spillere. Jeg følger igrunn dette strengt og selger unna overflødige spillere samt går til anskaffelse av spillere der det eventuelt trengs.

Endret av PSV
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...