Gå til innhold

FM10: Football Manager 2010

Anbefalte innlegg

Da har jeg gått fra å være trener for jumbolaget Alta IF i Adeccoligaen 2010 til seriegull i tippeligaen i 2016, til å være seriemester i Belgia året etter, og året etter det igjen seriemester med Roma i Italia!

Endret av Sameboe
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva faen skal til for å få ny stadion på dette spillet? Det er så åpenbart at mitt Chelmsford trenger nytt stadion at det svir. Jeg har 26.000 seter per dags dato og stadion er fylt til randen hver kamp. Må man få opp antallet sesongkortinnehavere eller noe slikt? (Tror jeg har omtrent 6.000 stykker) Jeg kunne tjent så utrolig mye mer penger og kanskje til og med gått i overskudd hvis jeg hadde fått ny stadion.

Lenke til kommentar

Sitter med £78M på bok akkurat nå, men jeg har blitt såpass stor at jeg taper rundt £1-3M hvert år nå pga. mangel på stadion. Jeg har de desidert dyreste billettene i ligaen. Jeg kan tjene penger om jeg spiller typ 30 treningskamper før hver sesong for å få inn cash, men det virker som om spillerne er litt slitne/skadet til sesongen begynner om jeg gjør det.

Er i sesong 2027/2028 nå. Stadion jeg spiller på er bygd i 2006, og jeg betaler leie for å spille på den (5% av billettpengene).

Jeg kan "ofre" en stjernespiller eller to for å få ~£30-40M til på bok, hvor mye må man ha sånn cirka?

Lenke til kommentar

Det går ikke an å spørre styret om du får ny stadion, gjør det det da? Jeg får bare til svar at de ikke kan bygge ut stadion jeg spiller på nå pga. at de ikke får lov for kommuna eller noe slikt, selv om de har gjort det tre ganger allerede, "for å møte PL standarden".

Første sesongen i Premier League spilte jeg med en kapasitet på 3000 tilskuere, etter å ha spilt f.eks. fire år i Coca-Cola Championship. Selv da fikk jeg som svar at kommunen ikke kunne bygge ut når jeg spurte, men vips, så var sesongen slutt og de la på 9000 seter. Dette skjedde så de neste to sesongene, men så var det visst stopp.

Lenke til kommentar

Keeperen min var en strekredning fra å score hat-trick i eget nett i Community Shield, good riddance. Begge selvmålene han endte opp med var utrolige, det ene er et tilbakespill fra cirka 20 meter som knapt ruller fra ene backen min som han nærmest snur seg og smeller i mål. Det andre er et helt ufarlig innlegg fra nærmest død vinkkel (ingen City-spillere foran kassa) som han bokser/sleiver i mål. Fy faen.

Kampen endte forøvrig 5-5 (Chelmsford v Man City) og jeg tapte straffekonkurransen. :(

Lenke til kommentar

Tror det spørs veldig hvor stor denne mini pcen er. Tror FM krever 1024x768 oppløsning, mens mange 10'' kun kjører 1024x620 eller noe slikt. Hastigheten er helt grei, Intel Atom (som sitter i de fleste minipcer) funker fint til Football Manager.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...