PrettyBoy Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Yees da har jeg startet min save med Chelsea, de starter med 670 mill Og uti september for du mld om at du ikke kan kjøpe spillere før i sep.10, Bruker Drogba som måltyv og han scorer utrolige mye mål med lag der du er storfavoritten..Vet at det beste kanskje hadde vært å bruke han som oppspilspunkt, men da slutter han å score jo Noen andre som har testa ut Chelsea? Og er det bare meg eller er det utrolige mange straffer?? Straffer nesten HVER kamp jo, for og imot.. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Hadde bare latterlig mange gule og røde kort jeg. Iversen funker også latterlig bra i "måltyv" posisjonen. Lenke til kommentar
sandinista Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Nå holder jeg på å installere spillet! Flere som har fått det? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Nå holder jeg på å installere spillet! Flere som har fått det? Jess! Trodde jeg måtte vente til fredag, så ble litt overrasket når spillet lå i bilen når jeg ble hentet i dag Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Fekk e-post at spelet blei sendt i dag. Har sannsynlegvis spelet i morgen Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Hvor har dere bestilt fra? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Jeg bestilte på Elkjop.no. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Jei, jeg og. Da får vel jeg det snart og. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Var i postkassa tidligere i dag. Da lå det ikke der. Men jeg måtte jo sjekke en gang til siden noen hadde fått det... --> Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Var ikke noe i posten da jeg sjekket den i dag, men det var før dagens post kom da. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Detter vel ned i postkassen i morgen. Fikk mail fra CDon at de hadde sendt spillet til meg. Er litt skeptisk, da demoen (spesielt grafisk presentasjon av kampene) til tider gikk i sirup. Men så ser jeg at gamer.no påstår at den krever mindre ressurser enn fm2009, så jeg er litt spent. Klarer min steingamle maskin å dra football manager enda en sesong, eller er det på tide å pensjonere den? Følg med, følg med! Lenke til kommentar
sandinista Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Har laga meg profil og valgt lag nå (Roma). Må si at det var uvant skins, men er i grunn enklere en på 09, må bare bli vandt til det. Skal laste ned bilder av spillere i kveld osv. Tenker jeg begynner å spille i morgen. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Da jeg kom hjem og så i postkassa mi ble jeg skuffet av at spillet ikke var der. Da jeg kom opp til døra hybelen lå spillet og ventet på meg. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Hvordan er det med ny save nå? Jeg har veldig lyst til å fortsette på demo-saven, men hvordan funker det i forhold til størrelse på database og den nye patchen som kommer ut fredag? Lenke til kommentar
RWS Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Da har jeg også kjøpt mitt desidert første fotball spill, tro det eller ei.. Ligger vel og venter hjemme as we speak kan jeg tenke meg... Har 0 (null) erfaring fra slike spill, da det ikke har vært min genre liksom, men nå tenkte jeg at jeg skulle prøve det... Så får en se hvordan det slår ann... Skal være Sir RWS fra nå tenkte jeg og røyke dyre sigarer og heve million lønn mens dustene gjør jobben ute på grassmatta, som moderne gladiatorer. Hmm, kanskje noe for meg allikevel.. he he Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Hvordan er det med ny save nå? Jeg har veldig lyst til å fortsette på demo-saven, men hvordan funker det i forhold til størrelse på database og den nye patchen som kommer ut fredag? Mye nytt i denne patchen? Lenke til kommentar
ironduke Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Jeg bestilte hos Datakjeden da det låg ute til 283 kroner. Nå har de skrudd opp prisen til 380. LOL @ Datakjeden. Har fått beskjed om at de sender spillet i dag, så da blir det en fin helg håper jeg ;-) Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Det samme skjedde hos CDON.com i følge Dalglish. Sånt suger. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Det samme skjedde hos CDON.com i følge Dalglish. Sånt suger. CDON har ikke skrudd opp prisen da! De har skrudd den ned med 50 kroner Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Mener Dalglish hadde satt den opp fra 299 til 399 fra da han bestilte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå