Tardface Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Har et problem med FM2010... Det virker som at hver gang jeg starte spillet på nytt, blir spillet på en måte "restarta" til standard innstillinger. Om jeg endrer spillmodus til "kjør i vindu" og skrur for eksempel av lyden på spillet forrige gang jeg spilte, er innstillingene endret neste gang jeg starter. Da må jeg på nytt inn i innstillinger og skru av lyd og endre kjøremodus. I tillegg kan jeg ikke laste inn "Hent siste spill" , når jeg går på "hent spill" og skal laste inn fila får jeg bare opp feilmeldinga "Det lagrede spillet kunne ikke hentes".. Har derfor måtte begynne karrieren på nytt 3-4 ganger, og begynner å bli ganske lei av dette nå.. Har prøvd å re-innstallere spillet osv.. Men ingenting funker.. Noen som har forslag? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Da har man startet et lan-game på FM10 med Dalglish og Diesen. Jeg er United, Dalglish er Chelsea og Diesen er Shitty. Ser ut som Chelsea kan ta dette første sesong da jeg rotet ting bort med 3-4 uavgjort de første kampene. Dog har det kommet seg de siste kampene da jeg slo Fulham 0-8 borte 4-0 hjemme mot et lag jeg ikke kommer på i farta. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Snubla over en jævlig bra regen her nå, noen som har tips om hvordan han burde trenes, om jeg burde kjøre han på A-laget og slikt? Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Anbefaler trening med mye fokus på styrke og taktikk. Ser ganske komplett ut den karen der, trenger ikke all verdens treninig på det tekniske. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Hei. Når jeg spiller FM 2010 har jeg plutselig nå fått masse feilmeldinger. Jeg får meldinger XML Parsing Error. Jeg får feilmeldinger som disse; "not-well-formed (invalid token) at line 1 of profile1.xml" og "not-well-formed (invalid token) at last_saved_game.xml" I tillegg har jeg et problem der jeg ikke kan se alle ferdighetene på mine egne spillere.. Noen spillere kan jeg bare se tre-fire ferdigheter til. Slik som dette Har spilt FM en stund, og dette problemet fikk jeg ikke før i dag. har prøvd å reinstallere spillet, men samme problem skjer.. Noen som vet hvordan jeg kan fikse ett eller begge disse problemene så hadde jeg blirr kjempe fornøyd! har akkuratt de samme problemene, men er også sånn at etter jeg ahr spilt i ca 2 mnd kommer erroret "spillet kunne ikke lagres" det med at du ikke kan se alle ferdigheter er noe du bestemer når du lager en save. Det er automatisk huket a på "skjul ferdigheter" Feilmeldinger som dette ved oppstart og slutt har jeg vendt meg til. spillet funker så vidt mens jeg spiller. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Sweet Marco Verratti ble akkurat kåret til årets spiller i verden og europa hos meg nå Så fikk jeg fire spillere på årets lag Lenke til kommentar
Continum Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Sweet Marco Verratti ble akkurat kåret til årets spiller i verden og europa hos meg nå Så fikk jeg fire spillere på årets lag Kult! Hvilken sesong er du på nå? Hvilket lag spiller du med? og hvilkne spillere fikk du på årets lag? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Sesong: 2015/2016 Lag: Blackburn Rovers FC Spillere på årets verdenslag: Marco Verratti, Romelu Lukaku, Igor Akinfeev og Cosimo Gozzi Lenke til kommentar
Continum Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Sesong: 2015/2016 Lag: Blackburn Rovers FC Spillere på årets verdenslag: Marco Verratti, Romelu Lukaku, Igor Akinfeev og Cosimo Gozzi Mye måtte du gi for Lukaku og Akinfeev? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Sesong: 2015/2016 Lag: Blackburn Rovers FC Spillere på årets verdenslag: Marco Verratti, Romelu Lukaku, Igor Akinfeev og Cosimo Gozzi Mye måtte du gi for Lukaku og Akinfeev? 100 mill for Lukaku første sesong, så fikk jeg Akinfeev nyttår 2015 GRATIS! Lenke til kommentar
Tardface Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 (endret) Noen som har tips til hvordan jeg kan få spillerne mine til å få færre gule og røde kort? Jeg spiller med Manchester United, og jeg får alltid 4-5 gule kort i hver kamp. Har spilt 14 kamper, og har allerede fått 39 gule kort til sammen, og fire røde kort. Vidic alene har fått tre røde kort.. Noen som vet hvordan jeg kan få de til å spille litt mindre aggressivt? Endret 15. mai 2010 av Tardface Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Sette på lette taklinger? Jeg har aldri hatt det problemet der egentlig. LANer og spiller med United selv, og får sjelden kort. Lukaku var et glimrende kjøp. Snart halv sesong og han har puttet 7 mål. Kjøpte han i 3-4 serierunde og, så er fornøyd. Det eneste som er litt synd med han er at han, hos meg, har en meget elendig stamina, så han blir alt for fort sliten. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Lukaku ble jo hinsides mye bedre på den nye patchen. Forøvrig kan jeg tenke meg at Pompey blir en morsom utfordring. Nå må de bare vinne den jævla finalen. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Lukaku er helt grei ja. Bare irriterer meg at han ikke har noe særlig Stamina/Utholdenhet. Ellers er jeg United og det er et levende kjeks-lag i angrep. Helt latterlig. Lenke til kommentar
Brad Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Burde man vente med å kjøpe Lukaku? Er i første sessong nå med Manchester United. Vil han øke mye i pris i løpet av 2 år? Lenke til kommentar
PSV Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 (endret) Kvartetten Mattia Destro, Stephen El Shaarway, Marco Verratti og Romelu Lakaku burde plukkes opp så straks du har begynt. Disse fire blir alltid snappet opp av storklubber enten i sommervinduet eller i januarvinduet første sesongen. Edit: Haha, snappet opp en (3.0/3.5)-AMC nå fra Valencia for £3M som scorte fire (!) mål i Supercupen i en kamp jeg vant 7-2 mot Man City. Tok fattigmannstrippel sist sesong med ligaen, Europa League og FA Cupen. :!: Endret 16. mai 2010 av PSV Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Burde man vente med å kjøpe Lukaku? Er i første sessong nå med Manchester United. Vil han øke mye i pris i løpet av 2 år? Han har putta 15 mål for meg så langt i første sesong for United. 30 kamper spilt. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Lokaku blir ekstrmet dyr, så kjøp ham så fort som mulig. I 2012 var hans verdi £4.1m, men speiderrapportene sa at Anderlecht forlanget minst £22m. Endte opp med at CSKA Moskva hentet han for £24m. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Han koster sammenligningsvis mellom £1.5m og £2.5m fra hva jeg erfarer i første sesongen. Lenke til kommentar
Brad Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Har kjøpt han nå! Fikk han for 95 millioner. Har nå: Rooney, Dzeko, Villa, Lukaku og Macheda i troppen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå