Gå til innhold

FM10: Football Manager 2010

Anbefalte innlegg

Har et problem med FM2010...

Det virker som at hver gang jeg starte spillet på nytt, blir spillet på en måte "restarta" til standard innstillinger. Om jeg endrer spillmodus til "kjør i vindu" og skrur for eksempel av lyden på spillet forrige gang jeg spilte, er innstillingene endret neste gang jeg starter. Da må jeg på nytt inn i innstillinger og skru av lyd og endre kjøremodus. I tillegg kan jeg ikke laste inn "Hent siste spill" , når jeg går på "hent spill" og skal laste inn fila får jeg bare opp feilmeldinga "Det lagrede spillet kunne ikke hentes"..

Har derfor måtte begynne karrieren på nytt 3-4 ganger, og begynner å bli ganske lei av dette nå.. Har prøvd å re-innstallere spillet osv.. Men ingenting funker.. Noen som har forslag?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da har man startet et lan-game på FM10 med Dalglish og Diesen. Jeg er United, Dalglish er Chelsea og Diesen er Shitty. Ser ut som Chelsea kan ta dette første sesong da jeg rotet ting bort med 3-4 uavgjort de første kampene. Dog har det kommet seg de siste kampene da jeg slo Fulham 0-8 borte 4-0 hjemme mot et lag jeg ikke kommer på i farta.

Lenke til kommentar

Hei.

Når jeg spiller FM 2010 har jeg plutselig nå fått masse feilmeldinger. Jeg får meldinger XML Parsing Error. Jeg får feilmeldinger som disse; "not-well-formed (invalid token) at line 1 of profile1.xml" og "not-well-formed (invalid token) at last_saved_game.xml"

I tillegg har jeg et problem der jeg ikke kan se alle ferdighetene på mine egne spillere.. Noen spillere kan jeg bare se tre-fire ferdigheter til. Slik som dette

Har spilt FM en stund, og dette problemet fikk jeg ikke før i dag. har prøvd å reinstallere spillet, men samme problem skjer..

Noen som vet hvordan jeg kan fikse ett eller begge disse problemene så hadde jeg blirr kjempe fornøyd! :)

har akkuratt de samme problemene, men er også sånn at etter jeg ahr spilt i ca 2 mnd kommer erroret "spillet kunne ikke lagres"

det med at du ikke kan se alle ferdigheter er noe du bestemer når du lager en save. Det er automatisk huket a på "skjul ferdigheter"

Feilmeldinger som dette ved oppstart og slutt har jeg vendt meg til. spillet funker så vidt mens jeg spiller.

Lenke til kommentar

Sweet Marco Verratti ble akkurat kåret til årets spiller i verden og europa hos meg nå :dribble: Så fikk jeg fire spillere på årets lag :)

Kult! Hvilken sesong er du på nå?

Hvilket lag spiller du med? og hvilkne spillere fikk du på årets lag? :D

Lenke til kommentar

Noen som har tips til hvordan jeg kan få spillerne mine til å få færre gule og røde kort?

Jeg spiller med Manchester United, og jeg får alltid 4-5 gule kort i hver kamp.

Har spilt 14 kamper, og har allerede fått 39 gule kort til sammen, og fire røde kort. Vidic alene har fått tre røde kort..

Noen som vet hvordan jeg kan få de til å spille litt mindre aggressivt? ;)

Endret av Tardface
Lenke til kommentar

Sette på lette taklinger? Jeg har aldri hatt det problemet der egentlig. LANer og spiller med United selv, og får sjelden kort.

Lukaku var et glimrende kjøp. Snart halv sesong og han har puttet 7 mål. Kjøpte han i 3-4 serierunde og, så er fornøyd. Det eneste som er litt synd med han er at han, hos meg, har en meget elendig stamina, så han blir alt for fort sliten. :(

Lenke til kommentar

Kvartetten Mattia Destro, Stephen El Shaarway, Marco Verratti og Romelu Lakaku burde plukkes opp så straks du har begynt. Disse fire blir alltid snappet opp av storklubber enten i sommervinduet eller i januarvinduet første sesongen.

Edit: Haha, snappet opp en (3.0/3.5)-AMC nå fra Valencia for £3M som scorte fire (!) mål i Supercupen i en kamp jeg vant 7-2 mot Man City. Tok fattigmannstrippel sist sesong med ligaen, Europa League og FA Cupen. :!:

Endret av PSV
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...