PSV Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 (endret) Noen andre enn meg som har funnet goalgetteren Alexandr Kerzhakov? 16 mål på 15 kamper i Bundesligaen nå, kjøpte han for £1.9m fra Dynamo Moskva. Dette i 4-4-1-1 med Verratti rett bak seg som 19-åring! Kommer ikke close til Simon Cox dog, 65 mål på 46 kamper (tror jeg det var, orker ikke åpne saven) for Ipswich i Coca-Cola League 1. Endret 12. mai 2010 av PSV Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Noen som har tips til Assist manager til mitt Manchester United lag? Er i 1. sessong. John Morling må være den beste assistentmanageren i spillet. Nå har han ledet mitt VlF Bochum til en plass på tabellen som kvalifiserer til Europa halvveis med den klart verste stallen i Bundesliga og med siste plass som forhåndstips. Kjører samme manageren på Chelmsford-saven min, dog der for å få taktiske råd, men denne karen her er et geni altså! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Steve Round. Herlig for meg i Birmingham. Meget god ass. manager for verdens beste lag som jeg er nå. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Forresten, noen som kan svare meg på hvordan en spiller får en "Global ban"? 1 av spillerene mine har denne globale bannen et helt år... Hvilken spiller? Noen spillere kan ikke spille første sesong av utenomsportslige årsaker som ikke oppgis i FM.. Eksempler: Ruben De La Red i Real Madrid kan ikke spille før 15.06.10 (tror jeg, det er rundt der hvertfall) pga han som kjent (for noen) falt om med hjertestans i en cupkamp. Diego Buoananotte i River Plate har også "global ban" frem til sommeren '10 pga han var involvert i en heavy bilulykke rett før nyttår (men han er tilbake på banen i virkeligheten) Lenke til kommentar
Continum Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Forresten, noen som kan svare meg på hvordan en spiller får en "Global ban"? 1 av spillerene mine har denne globale bannen et helt år... Hvilken spiller? Noen spillere kan ikke spille første sesong av utenomsportslige årsaker som ikke oppgis i FM.. Eksempler: Ruben De La Red i Real Madrid kan ikke spille før 15.06.10 (tror jeg, det er rundt der hvertfall) pga han som kjent (for noen) falt om med hjertestans i en cupkamp. Diego Buoananotte i River Plate har også "global ban" frem til sommeren '10 pga han var involvert i en heavy bilulykke rett før nyttår (men han er tilbake på banen i virkeligheten) Adrian Mutu på Fiorentina, har brukt han før i sesongen.. Skjønner ikke helt når han fikk denna bannen eller egentlig Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Mutu er utestengt i 9 måneder fra 19. april 2010 pga feilet dopingtest... Lenke til kommentar
Continum Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Mutu er utestengt i 9 måneder fra 19. april 2010 pga feilet dopingtest... Ah ok, men hvorfor får du ikke noe informasjon om dette i spillet? Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 (endret) Tja, fordi SI vil konsentrere seg om selve spillet og ikke utenomsportslige ting? De har vel sagt at slike utenomsportslige ting vil aldri bli en del av spillet (altså kan ikke en spiller få dette random etter at man har passert datoen for siste patch), mens det samtidig er litt "tåpelig" at en spiller som er dopingtatt i virkeligheten får spille i FM. Det samme gjelder vel hjertestansen til De La Red og bilulykken til Buonanotte. Forøvrig er Mutu-saken såpass "kjent" at de fleste har hørt om den Endret 12. mai 2010 av Leo_Khenir Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Min save er heldigvis før Buonanotte ble skadet, så fikk alltid bruke han. Liker'n godt jeg. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Buonanotte er en fantastisk spiller, ja. Synd med den ulykken, håper det ikke ødelegger karrieren hans, og fint at han er tilbake på banen (og deeet ble offtopic, siden dette er en FM-tråd. Jaja.) Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Får for all del ikke håpe den gikk fyken nei. Synd når sånt skjer. Han har vært i klubben min fra andre sesong og frem til nå (2010-2022) og han vil avslutte karrieren i klubben og. Lenke til kommentar
Tardface Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 (endret) Hei. Når jeg spiller FM 2010 har jeg plutselig nå fått masse feilmeldinger. Jeg får meldinger XML Parsing Error. Jeg får feilmeldinger som disse; "not-well-formed (invalid token) at line 1 of profile1.xml" og "not-well-formed (invalid token) at last_saved_game.xml" I tillegg har jeg et problem der jeg ikke kan se alle ferdighetene på mine egne spillere.. Noen spillere kan jeg bare se tre-fire ferdigheter til. Slik som dette Har spilt FM en stund, og dette problemet fikk jeg ikke før i dag. har prøvd å reinstallere spillet, men samme problem skjer.. Noen som vet hvordan jeg kan fikse ett eller begge disse problemene så hadde jeg blirr kjempe fornøyd! Endret 12. mai 2010 av Tardface Lenke til kommentar
Continum Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Tja, fordi SI vil konsentrere seg om selve spillet og ikke utenomsportslige ting? De har vel sagt at slike utenomsportslige ting vil aldri bli en del av spillet (altså kan ikke en spiller få dette random etter at man har passert datoen for siste patch), mens det samtidig er litt "tåpelig" at en spiller som er dopingtatt i virkeligheten får spille i FM. Det samme gjelder vel hjertestansen til De La Red og bilulykken til Buonanotte. Forøvrig er Mutu-saken såpass "kjent" at de fleste har hørt om den Okei, takker for svar Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Jeg blir så irritert. Her overtar man en nyopprykket klubb. Spillermateriellet er ubeskrivelig dårlig, så det blir kjøpt inn en 15 nye folk (ja, jeg vet det er mye, men sant, alternativet var søppel). Treningskampene blir gjennomført, og disse er med lag som nivåmessig er over hele plassen, noen er bedre enn meg, noen er like gode (og spiller i samme divisjon) og noen er dårligere. Nevnte treningskamper går bra, men med en gang ligaen startes får man 5-0 i trynet. Selv om treningskampene så ut til å vise at jeg i det minste skulle være fullt på høyde med laget som kjørte over meg... Lenke til kommentar
cFc Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Noen som har noen tips på å slå barcelona? Sliter med det med Valencia, til tross for at jeg har gjort det bedre i ligaen så er nou camp 3 tapte poeng. Skal møte de flere ganger også i cupen nå.. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Tja, jeg slo de med å satse på å beholde ballen og satse offensivt hvertfall Lenke til kommentar
cFc Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Beholde ballen mot Barca?? Jeg tapte i ligaen, og slo de med å være effektive i cupen, vant til slutt på bortemål. På 11 dager hadde jeg 3 kamper mot barca pluss en annen ligakamp. Det tok på spillerne mine. Og sjekk abidal!!! Og nå, tre dager etterpå, den 14. venter selfølgelig Madrid. Tror jeg taper forspranget mitt her Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Hei. Når jeg spiller FM 2010 har jeg plutselig nå fått masse feilmeldinger. Jeg får meldinger XML Parsing Error. Jeg får feilmeldinger som disse; "not-well-formed (invalid token) at line 1 of profile1.xml" og "not-well-formed (invalid token) at last_saved_game.xml" I tillegg har jeg et problem der jeg ikke kan se alle ferdighetene på mine egne spillere.. Noen spillere kan jeg bare se tre-fire ferdigheter til. Slik som dette Har spilt FM en stund, og dette problemet fikk jeg ikke før i dag. har prøvd å reinstallere spillet, men samme problem skjer.. Noen som vet hvordan jeg kan fikse ett eller begge disse problemene så hadde jeg blirr kjempe fornøyd! har akkuratt de samme problemene, men er også sånn at etter jeg ahr spilt i ca 2 mnd kommer erroret "spillet kunne ikke lagres" det med at du ikke kan se alle ferdigheter er noe du bestemer når du lager en save. Det er automatisk huket a på "skjul ferdigheter" Lenke til kommentar
PSV Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 (endret) Hoseth og Gamsten, det tror jeg faktisk hadde slått an! Edit: Haha, feil tråd eller noe slikt. Ikke prøv dette på FM. Endret 13. mai 2010 av PSV Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå