Sovende Panda Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 50M for Akinfeev... litt av eit røverkjøp. Kor gammel var han da? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 (endret) Det var free transfer faktisk, men måtte betale 50M i kompensasjon likevel, helt greit. Var vel den 5. sesongen. Endret 10. mai 2010 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Marietta Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Det beste spillet noensinne Lenke til kommentar
Brad Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Hvordan får jeg inn andre drakter og ansikt på spillere som jeg har lastet ned? Går jeg i Sports Interactive mappa og lager en folder som heter graphics og legger de der bare? Lenke til kommentar
dkndude Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Hvordan får jeg inn andre drakter og ansikt på spillere som jeg har lastet ned? Går jeg i Sports Interactive mappa og lager en folder som heter graphics og legger de der bare? Hvordan kan du laste slike ting ned ? Lenke til kommentar
Brad Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Masse kult her: http://www.fm-base.co.uk Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Du bare lager en mappe som heter graphics ja. Endelig slo jeg en gammel klubbrekord til Birmingham. Rekorden det var snakk om var 13 kamper på rad med seier. Nå er jeg oppe i 16 and still counting! Ellers tangerer jeg kanskje den vanskeligste rekroden og. Nå har jeg 9 kamper på rad uten å slippe inn mål. En til og jeg får klubbrekorden og achievement. Siste kampen da jeg fikk tangering var nervepirrende. Spilte mot Roma i CL og fikk utvist spiller i det 60 min på stillingen 1-0. Klarte å ri av og vinne 2-0, men fy faen. Har på kun vise høydepunkter, og den viste faen meg alt som skjedde fra 80 og inn. Nervevrak etter det. Lenke til kommentar
Brad Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Får ikke til noe jeg. Går i mappen som heter "data" Og lager mappen graphics og legger inn bilde av draktene. Men de kommer ikke i spillet. Det er 2 .png filer. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Mine Dokumenter -> Sports Interactive -> lage graphics. Lenke til kommentar
Brad Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Skal jeg gjøre det sammen med en stor facepack jeg laster ned? Må jeg gjøre det før jeg starter et spill, eller har ikke det noe å si? Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Gå på innstillinger i spelet og velg "Last inn skinache". Lenke til kommentar
Continum Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Kan på det sterkeste anbefale ungutten Marco Verratti, utvikler seg til en verdensklasse spiller! Kjøper du han før Pescara selger så får du han for en billig penge, snakker under 10 mill!! Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Kan på det sterkeste anbefale ungutten Marco Verratti, utvikler seg til en verdensklasse spiller! Kjøper du han før Pescara selger så får du han for en billig penge, snakker under 10 mill!! Kaptein og nøkkelspiller for mitt Blackburnlag Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 (endret) Nekter å komme til meg på flere filer. Stikker til Atalanta.. Endret 11. mai 2010 av Attityd Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Beste spill noensinne Lenke til kommentar
PSV Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 John Morling må være den beste assistentmanageren i spillet. Nå har han ledet mitt VlF Bochum til en plass på tabellen som kvalifiserer til Europa halvveis med den klart verste stallen i Bundesliga og med siste plass som forhåndstips. Kjører samme manageren på Chelmsford-saven min, dog der for å få taktiske råd, men denne karen her er et geni altså! Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 (endret) Slikt er bare deilig Inter style i returkampen nå Inter taktikken med hundre i forsvar funka ikke, men hardt mot hardt når det gjaldt som mest funka som faen Endret 11. mai 2010 av Sveern Lenke til kommentar
Continum Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Forresten, noen som kan svare meg på hvordan en spiller får en "Global ban"? 1 av spillerene mine har denne globale bannen et helt år... Lenke til kommentar
Brad Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Noen som har tips til Assist manager til mitt Manchester United lag? Er i 1. sessong. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå