Gå til innhold

FM10: Football Manager 2010

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan får jeg inn andre drakter og ansikt på spillere som jeg har lastet ned?

Går jeg i Sports Interactive mappa og lager en folder som heter graphics og legger de der bare?

Hvordan kan du laste slike ting ned ? :)

Lenke til kommentar

Du bare lager en mappe som heter graphics ja. :)

Endelig slo jeg en gammel klubbrekord til Birmingham. Rekorden det var snakk om var 13 kamper på rad med seier. Nå er jeg oppe i 16 and still counting! Ellers tangerer jeg kanskje den vanskeligste rekroden og. Nå har jeg 9 kamper på rad uten å slippe inn mål. En til og jeg får klubbrekorden og achievement. :D

Siste kampen da jeg fikk tangering var nervepirrende. Spilte mot Roma i CL og fikk utvist spiller i det 60 min på stillingen 1-0. Klarte å ri av og vinne 2-0, men fy faen. Har på kun vise høydepunkter, og den viste faen meg alt som skjedde fra 80 og inn. Nervevrak etter det. :ohmy:

Lenke til kommentar

John Morling må være den beste assistentmanageren i spillet. Nå har han ledet mitt VlF Bochum til en plass på tabellen som kvalifiserer til Europa halvveis med den klart verste stallen i Bundesliga og med siste plass som forhåndstips. Kjører samme manageren på Chelmsford-saven min, dog der for å få taktiske råd, men denne karen her er et geni altså!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...