Gå til innhold

FM10: Football Manager 2010

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Forøvrig dreier Birminghamfila mi seg utelukkende om å unngå nedrykk. Noen tips. Har 70 mill tilgjengelig i Januar.

Jeg var ett poeng første sesong. Neste sesong skal du få et greit budsett. Tror jeg fikk 250M for å unngå nedrykk.

Etterhvert vil du finne irritasjonsmomentet med liten stadion, da du kun kan bygge ut St.Andrews med 500 plasser til. Gikk vel 4-5 sesongen før de bygde ny. Etterhvert har den blitt bygget ut flere ganger og nå rommer den 65.000 plasser. :)

Går mye på ryktet ditt, hvis du "juger" og sier at du har vært en internasjonal fotballspiller så får man ofte lett slike toppjobber.

Sant det. Tror jeg valgte semi-profesjonell fotballspiller jeg.

Hvilken patch er den siste?

10.0.3

Lenke til kommentar

Mr. Nögd. :p

Forøvrig dreier Birminghamfila mi seg utelukkende om å unngå nedrykk. Noen tips. Har 70 mill tilgjengelig i Januar.

- Rafael van der Vaart burde være førsteprioritet om han ikke er lånt ut, får vel han ut sesongen for rundt £700k eller noe slikt, som er ganske rimelig. (Lån).

- Martin Palermo er 35 år men passer er god nok for de fleste lag i Premier League, sjekk om du får til et lån, evt. kjøp ham, dog varer han 1-2 år maksimum. (~£2M, evt Lån?)

- Camel Meriem kom til Rosenborg og ble raskt solgt til Liverpool sesongen etterpå på en save, så ser ikke bortifra at han kunne passet rett inn i Premier League. (Free transfer)

- Ebi Smolarek scorte 12 mål på 38 kamper i første sesongen for Wolves husker jeg på første saven min i Premier League, hadde vel 15 mål i andre sesongen. (Free transfer)

- Ellers syns jeg at jeg ser igjen Tore Reginiussen på hver eneste save i enten engelsk eller spansk toppdivisjon så kanskje du burde sjekke ham? (~£3M?)

- Marco Verratti er vel tilgjengelig tidlig i spillet, han burde skaffes. Jeg kjøpte ham selv fra Kroatia Zagreb for £900k første sesongen min i Premier League som Chelmsford (rundt 2018-2019), og solgte ham etter to sesonger fordi han ble sur til Arsenal for nesten £9M, ser ikke bort ifra at han kan hevde seg tidlig).

Lenke til kommentar

hvordan fikk du det til?

har lyst til å gjøre det samme selv :p, sånn for Screenshoot..

kjører du på med ekstremt slitene spillere og setter på tøffe/harde dueller osv eller?

Jeg var Valencia ;)

Lenke til kommentar

Mr. Nögd. :p

- Rafael van der Vaart burde være førsteprioritet om han ikke er lånt ut, får vel han ut sesongen for rundt £700k eller noe slikt, som er ganske rimelig. (Lån).

- Martin Palermo er 35 år men passer er god nok for de fleste lag i Premier League, sjekk om du får til et lån, evt. kjøp ham, dog varer han 1-2 år maksimum. (~£2M, evt Lån?)

- Camel Meriem kom til Rosenborg og ble raskt solgt til Liverpool sesongen etterpå på en save, så ser ikke bortifra at han kunne passet rett inn i Premier League. (Free transfer)

- Ebi Smolarek scorte 12 mål på 38 kamper i første sesongen for Wolves husker jeg på første saven min i Premier League, hadde vel 15 mål i andre sesongen. (Free transfer)

- Ellers syns jeg at jeg ser igjen Tore Reginiussen på hver eneste save i enten engelsk eller spansk toppdivisjon så kanskje du burde sjekke ham? (~£3M?)

- Marco Verratti er vel tilgjengelig tidlig i spillet, han burde skaffes. Jeg kjøpte ham selv fra Kroatia Zagreb for £900k første sesongen min i Premier League som Chelmsford (rundt 2018-2019), og solgte ham etter to sesonger fordi han ble sur til Arsenal for nesten £9M, ser ikke bort ifra at han kan hevde seg tidlig).

Problemet er at det er juletider, og jeg ligger nederst. Har skaffet Jadson, og Martin Petrov kommer som tidenes nødløsning for å legge om formasjonen.

Lenke til kommentar

Går mye på ryktet ditt, hvis du "juger" og sier at du har vært en internasjonal fotballspiller så får man ofte lett slike toppjobber.

Tror jeg har semi eller pro. Ikke internasjonal iallefall.

Det ordnet seg!

Starter ny sessong med United nå. Noen tips til potensielle kjøp?

Hvilken spiller ville passet utmerket sammen med Rooney?

Er også på utkikk etter store talenter. Noen forslag?

Dzeko er jo et ganske så klassisk united kjøp. Eventuelt Agüero om du har penger til han.

Lenke til kommentar

Få høre lagoppstillingen din, Attityd.

Varierer litt atm. Har ikke screenshot, kan poste det senere.

------ Hart

Damian Johnson - Roger Johnson - Ridgewell/Dann - Vignal

Teemu Tainiu/Lee Carsley

Barry Ferguson -Lee Bowyer - Jadson - Martin Petrov - Sebastian Larsson

Cameron Jerome - Romelu Lukaku - Benitez - McFadden - Philips

Det er disse jeg bruker på førstelaget, komponert i enten 4 - 1 - 2 - 1 - 2 eller Holthebergs 4222 fra FMNorge. Den ble imidlertid ikke aktuell når jeg fikk Jadson.

Som du ser er det sykt mye dritt. :)

Endret av Attityd
Lenke til kommentar

Synes det var eit ganske greit lag. Veit ikkje kva sesong du er i, men du har ein god keeper i Hart. Tainiu er eit solid anker. Med Jason og Petrov har du spelarar som kan skape det lille ekstra.

Eit slikt lag er kapabelt til å unngå nedrykk, spør du meg. Da ville eg heller endret/byttet taktikk.

Endret av Mutu
Lenke til kommentar

Hart var forferdelig det året han var hos meg. Har aldri hatt en keeper som har gitt så mange returer rett ut i feltet til en motstander. De putta alltid på returer. :(

Yeah, hentet han nettop til Roma, jeg angrer. For mye penger på en keeper som roter, Josh Lambo tok fort over målet gitt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...