DJ_Dark Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Hva faen er greia med : PpPpPPp ? Lenke til kommentar
PSV Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Bare så det er sagt, stadionutvidelsene kom ikke før jeg rykka opp i Premier League i 2018/2019-sesongen . Men det har likevel skjedd tre sesonger på rad nå, som er underlig. Jeg antar at du kan få det mye før, men jeg er ikke en sånn "5 opprykk på 5 sesonger"-superman. Føler forøvrig at jeg aldri har hatt så god kontroll i FM før, ingen av spillerne mine har mer enn £12.500 i lønn per uke i Premier League og jeg har havnet på 14.plass to sesonger på rad nå med £10m i overskudd begge sesongene med en stadion på 11.200 seter! Har topp trenings- og ungdomsfasiliteter og en stadion som snart tar imot nærmere 23000 tilskuere. Laget i seg selv er egentlig ganske gunstig å starte med, de har den klart beste økonomien i Blue Square South og det forventes bare en trygg plassering i første sesong. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Her var det opprykk som stod på agendaen, uansett. Har du patch 10.3? Lenke til kommentar
PSV Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Jeg kjører bare standard install, er så liten forskjell nedi divisjonene uansett. Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Faen, hvordan klarer dere å spille så utrolig mange sesonger? Jeg følte jeg spilte ekstremt mye til tider på FM09, men kom bare til 2015. Er dere ofte på ferie og lar spillet gå, eller er dere bare mer effektive enn meg? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Jeg spilte med United til 2015 på FM09, men der gikk spillet seinere. Hadde jeg spilt effektivt på denne saven hadde jeg vært mye lengre. Har en småtreg pc og i tillegg sitter jeg på forums og msn osv samtidig som jeg spiller. Tror jeg har 16D playtime på denne saven. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Skaffer meg alle speiderne som er å få tak i med 20/20 ferdighet/potensial, skaffer meg 4-5 stjernerstrenere, bruker et egenlagd treningssystem og kontrollere bare førstelaget, og bare i "tellende" kamper (i mangel på det rette ordet for "ikke-treningskamper"). Ser episoder av TV-serier mens jeg spiller på en annen skjerm. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Hvordan gikk det i første sesong, PSV? Lenke til kommentar
PSV Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 (endret) Direkte opprykk, her er forøvrig sesongprogress for min del: 2009/2010: Blue Square South (1st) + FA Trophy 3rd Round. 2010/2011: Blue Square Premier (5th) + FA Trophy Winner. (lost playoffs) 2011/2012: Blue Square Premier (1st) + FA Trophy 4th Round + FA Cup 1st Round. 2012/2013: Coca-Cola League 2 (7th) + Carling Cup 2nd Round. (won playoffs) 2013/2014: Coca-Cola League 1 (15th) + FA Cup 4th Round + JPT 2nd Round. 2014/2015: Coca-Cola League 1 (10th) + FA Cup 3rd Round + JPT Winner. 2015/2016: Coca-Cola League 1 (3rd) + FA Cup 2nd Round. (lost playoffs) 2016/2017: Coca-Cola League 1 (1st) + FA Cup 2nd Round + Carling Cup 3rd Round. 2017/2018: Coca-Cola Championship (15th). 2018/2019: Coca-Cola Championship (5th) + FA Cup 5th Round + Carling Cup 3rd Round. (won playoffs) 2019/2020: Barclays Premier League (14th) + Carling Cup 3rd Round. 2020/2021: Barclays Premier League (14th) + Carling Cup Winner. To sure playoff-tap. Endret 3. mai 2010 av PSV Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Fytti satan det suger så inni satan og tape play offs!! Tapte to play offs fra 1 til premier league på to sesonger! Men 2 sesongen ble jeg så galen at jeg loadet (A) Det tok rett og slett knekken på meg Dette var på 09. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Oliver Bierhoff hadde plutselig 20/20 i Judge CA/PA hos meg. Valgte riktignok å dytte ham opp som assistentmanager etter en stund da kontrakten til min forrige løp ut og jeg var lei av ham Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Fytti satan det suger så inni satan og tape play offs!! Tapte to play offs fra 1 til premier league på to sesonger! Men 2 sesongen ble jeg så galen at jeg loadet (A) Det tok rett og slett knekken på meg Dette var på 09. jaaaaAAA!! burde lage spillet sånn at du ALDRI taper en playoffkamp!!!! serr-serr-serr-serr Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 ...Eventuelt være en så god manager at du slipper playoff og rykker direkte opp i stedet? Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Det kan til tider være umulig. Jeg rykket direkte opp med Crystal Palace på en save (de starter med -10). Neste sesong fikk jeg 60 M til å kjøpe nye spillere, og rykket direkte ned igjen. Største problemet var nok at spissen som tok seg av cornertaktikken forsvant, men jeg følte likevel at det var lite jeg kunne gjøre. Hver gang jeg tror jeg har funnet en perfekt taktikk, taper jeg stort sett neste kamp. Når jeg taper hjemme mot Chelsea eller borte mot Arsenal, så er det helt greit. "Problemet" er at jeg gjerne spiller uavgjort borte mot Arsenal, for så å gå på en kjempesmell hjemme mot Hull.. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Sånn kan det fort være for meg og. Greit irriterende kan man si ja. Sesongen 22/23 startet med tap for min del i Charity Shield. Ble 0-1 mot Shitty, noe som var totalt ufortjent. Snytt for straffe ble jeg og. Første seriekamp endte med 1-0-seier borte mot Villa der jeg putta på overtid. Det var deilig. Ellers har jeg kjøpt Shitty sitt største forsvarstalent for den nette sum av 200M, men jeg regner med at han er verdt det. Ellers har jeg trolig de to beste stopperne på spillet samt et herlig talent. Blir et glimrende forsvar jeg har nå. I tillegg at jeg den beste venstrebacken og høyrebacken på spillet. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Jeg har en brasiliansk keeper kalt "Victor" som er min beste spiller sammen med Van der Vaart. Resten av gjengen er tomsinger med maks 3 stjerner på tilbakemelding av assistenten min. I motsetning til mange andre her, så kaster jeg inn årene etter 3-4 sesonger om motgangen vedvarer.. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Nå har ikke jeg opplevd alt for mye motgang med Birmingham da. Jeg SKULLE vinne serien og etter det ble det artig! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Jeg forlot Alta etter jeg hadde tatt alle mulige titler med dem (bortsett fra Europacupene) og trener nå Anderlecht, har allerede tatt seriegull i Belgia, og vurderer å dra videre til Italia og Juventus eller Milan. Med mindre Pep Guardiola forlater Barcelona da, for da søker jeg der! Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 ...Eventuelt være en så god manager at du slipper playoff og rykker direkte opp i stedet? Vil ikke si at og spille play off med Coventry, der jeg hadde som minimum og unngå nedrykk, er så veldig dårlig. Andre sesongen hadde jeg jævli uflaks og spilte uavgjort i siste kampen som gjor at jeg havnet på 3. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Det var et lite glimt i øyet i innlegget mitt som ikke kom fram i dette skriftlige forum. Det er jo selvfølgelig en kjempeprestasjon å få playoff hvis styret forventer å unngå nedrykk... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå