Gå til innhold

FM10: Football Manager 2010

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg må si at den helt klart største forbedringen i FM2010 ifht eldre versjoner er taktikkskaperen. Velger predefinerte roller for hver enkelt posisjon som passer til spilleren som skal spille der. Korter ned tiden det tar å finjustere taktikken ganske mye.

I forhold til denne har jeg et ønske til forbedring til FM11, og det er at speiderne/trenerne kan anbefale hvilken spillerrolle en spiller vil trives best i.

Der speideren nå sier "believes that Agüero plays best as an attacking midfielder", kan den f.eks si "believes that Agüero is best suited as an attacking midfielder with a trequartista role".

Lenke til kommentar

Dalglish: Muulig jeg kanskje har hatt sykt flaks med de rollene jeg har satt på spillerne mine da, for jeg spiller akkurat slik jeg vil :p (kombinasjoner/overlapp mellom back og ving, gode crosser inn i boksen, eller 4-5 korte pasninger på å ta seg gjennom midtforsvaret til motstanderen, eller vinger/spisser som trekker vekk stoppere og åpner for skikkelige langskudd).

Spiller du med Liverpool, forresten?

Lenke til kommentar

Første sesong, har bare kjøp Lukaku og Wellington Silva, pluss at Jadson kommer i Januar. Har en ganske leken 4 - 1 - 2 - 1 - 2, men er avhengig av at OMS scorer mye mål. Van der Vaart kom ikke, så setter min lit til Lee Bowyer. Har også ni førstelagsspillere skadet atm.

Pissa på Burnley, ledet 4 - 0, før jeg fikk to nøkkelspillere skadet, og vant knepent 4 - 3.. Måtte legge om til tidenes dritformasjon, men Lee Carsley som midtstopper..

Endret av Attityd
Lenke til kommentar

Styret i Chelmsford City begynner å forundre meg virkelig. Jeg spør etter en utvidelse av stadion cirka midt i Mars hvert år og får til svar at det ikke kommer på tale pga. kommunebestemmelser, men hver jævla sommer skal de visst bygge ut stadion likevel, sært styre. Skal likevel ikke klage, jeg får jo det jeg ber om. :)

Fikk tre 4,5-stjernersspillere fra akademiet også forresten... alle venstrebacker. T_T

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...