Attityd Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Nå gidder jeg ikke mer Stuttgart. Verre horestyre har jeg faen meg aldri vært borti. Aksepterer jallabud på spillere fordi de er "for gode til å avslå". Makan. Lenke til kommentar
cFc Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Noen som har et tips til et backup spiss for Villa? Jeg bruker helst en enslig spiss, så han bør helst være god på hodet da når det blir aktuellt å bruke han skal han helst vinne dueller for nettopp Villa. Og han må ha Eu-pass. Helst billig og. Lenke til kommentar
cFc Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Han har ikke EU-pass Det ble Huntelaar, ikke en luftens baron, men han gjør jobben i Villa's fravær samt at han kan nok fungere meget bra som en poacher i et 442 vil jeg tro. Villa - Huntelaar Silva/mata Hamsik - Annan - Kacar Mathieu - Toprak - Marchena - Ansaldi Akinfeev Ganske bra lag det vel? Tenker å spille litt sakte med shorter pasninger. Mye kreativ frihet på Villa og Silva, samt Hamsik. Ellers rundt midten, minus Annan som skal ha mindre da han er en ballwinning defending. Hamsik er enten box to box eller central attack. Kacar er enten Ballwinning eller central. Han når ikke helt opp for en deeplying playmaker. Silva har inside forward support da han er svært god der. Villa vil ha advanced mens huntelaar har poacher. Backene har wingback auto, mens begge forsvarerne har standard central defender og defend. Dog er Marchena god nok til å være ballplaying. Noen invendinger eller gode tips? Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Lenge siden jeg har vært her inne :O Spiller du med de tre bakerste på midten i en defansiv midtbane rolle? Eller ligger de midt på midten? Laget ser veldig bra ut btw Spiller løv-ham i en selvlagd database. En norden liga. Artig og rykke opp i divisjonene og faktisk få seg noen dugende spillere. Har noen super talenter som står fram og vinner kamper for meg. En på 16 som er den beste wingen jeg har, selv om jeg har spillere som Joakim Austnes. Noen som har opplevd dette før? Sinnsyke talenter i norske klubber som kan utvikle seg til og bli nesten verdensklasse? Lenke til kommentar
Junior91 Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Det er to norske spillere som i min Crystal Palace save som jeg er ganske sikker på kommer til å bli noen av verdens beste. Han ene er 16-17 år og koster over 50 mill pund hvis du skal kjøpe ham. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Det er to norske spillere som i min Crystal Palace save som jeg er ganske sikker på kommer til å bli noen av verdens beste. Han ene er 16-17 år og koster over 50 mill pund hvis du skal kjøpe ham. Er de i en norsk klubb eller har de komt rett til en utenlandsk en? Jeg spiller løv-ham med ganske dårlige ungdomsfasialiteter og har et super talent! Dere som spiller LLM. Gael Regades Rivera er en knall god spiller! Kommer fra et eller annet Oslo lag og du får han gratis. 19 år og utvikler seg noe sinnsykt! 1.9 millioner er han verdt i løv-ham etter en sesong. Kan lage SS. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Det er to norske spillere som i min Crystal Palace save som jeg er ganske sikker på kommer til å bli noen av verdens beste. Han ene er 16-17 år og koster over 50 mill pund hvis du skal kjøpe ham. Er de i en norsk klubb eller har de komt rett til en utenlandsk en? Jeg spiller løv-ham med ganske dårlige ungdomsfasialiteter og har et super talent! Dere som spiller LLM. Gael Regades Rivera er en knall god spiller! Kommer fra et eller annet Oslo lag og du får han gratis. 19 år og utvikler seg noe sinnsykt! 1.9 millioner er han verdt i løv-ham etter en sesong. Kan lage SS. Han spiller for KFUM Oslo, og han har aldri slått til hos meg, har dårlige stats på starten så. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Det er to norske spillere som i min Crystal Palace save som jeg er ganske sikker på kommer til å bli noen av verdens beste. Han ene er 16-17 år og koster over 50 mill pund hvis du skal kjøpe ham. Er de i en norsk klubb eller har de komt rett til en utenlandsk en? Jeg spiller løv-ham med ganske dårlige ungdomsfasialiteter og har et super talent! Dere som spiller LLM. Gael Regades Rivera er en knall god spiller! Kommer fra et eller annet Oslo lag og du får han gratis. 19 år og utvikler seg noe sinnsykt! 1.9 millioner er han verdt i løv-ham etter en sesong. Kan lage SS. Han spiller for KFUM Oslo, og han har aldri slått til hos meg, har dårlige stats på starten så. Rart. Hver gang jeg kjøper han trener han som et helvete og får statsene opp raskt! Lenke til kommentar
PSV Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Er det vanlig at styret avviser ekspansjoner pga. kommunebestemmelser for så å plutselig ekspandere samme stadion idet du rykker opp i Premier League? Jeg mener.. jeg forventa igrunn ny stadion Ellers har Man City navngitt nye stadion sin "Goater Park". Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Spesielt Har et spm. Har aldri egentlig skjønt meg på hva de mener med den "Mer tid til å gjenoppbygge troppen". Hva gjør denne "requesten" ? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Spesielt Har et spm. Har aldri egentlig skjønt meg på hva de mener med den "Mer tid til å gjenoppbygge troppen". Hva gjør denne "requesten" ? Viss du har tatt over et skamrævva lag, eller et godt lag med høy snittalder, og gjør det dårlig. Så sender du den requesten slik at du ikke får fyken pga. dårlige prestasjoner, tror jeg. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Jeg tror tilliten som styret har til deg øker (på styrerom-vinduet) om du spør etter det. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Er det flere folk som får sånn at når du er i en pressekonferanse og se seie at du er kjent med å fosse i angre. Får det selv om eg spiller defansivt. Noen som vett om en taktikk der eg ikje fosser i angrep, mn bygger opp et angrep? Lenke til kommentar
Junior91 Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Det er to norske spillere som i min Crystal Palace save som jeg er ganske sikker på kommer til å bli noen av verdens beste. Han ene er 16-17 år og koster over 50 mill pund hvis du skal kjøpe ham. Er de i en norsk klubb eller har de komt rett til en utenlandsk en? Jeg spiller løv-ham med ganske dårlige ungdomsfasialiteter og har et super talent! Tror faktisk begge spiller for Juventus nå. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Er det flere folk som får sånn at når du er i en pressekonferanse og se seie at du er kjent med å fosse i angre. Får det selv om eg spiller defansivt. Noen som vett om en taktikk der eg ikje fosser i angrep, mn bygger opp et angrep? Lavt tempo, time wasting på 14, ikke markert for kontring og lav forsvarslinje. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Lurer på en ting (har ikke prøvd FM2010) - Er dette spillet raskere enn de tidligere versjonene av spillet? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Lurer på en ting (har ikke prøvd FM2010) - Er dette spillet raskere enn de tidligere versjonene av spillet? Kommer helt ann på PC'en din, og antall ligaer og lignende det. Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 han mente sikkert med samme antall ligaer og samme pc som han hadde før. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Spillet imellom kamper er iallefall betraktelig raskere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå