invalid_user Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 (endret) Hohohoho. Gikk på et 2-0-tap borte mot Amkar før laget tok seg sammen og knuste FC Moscow på hjemmebane. Sibir 5:0 FC Moscow Dmitry Akimov med hattrick, og to assists på Medvedev. Dog et lite skjær i gleden var at min faste midtstopper ble skadet i 5-6 uker, og backupen min er heller dårlig. Sliter generelt å finne midtstoppere som er billige og villige til å spille for klubben min. Jeg blir gang på gang overrasket over at jeg sender utpå et drittlag, men at de allikevel klarer å vinne og overbevise såpass sterkt. Diggbart å spille med smålag. :-) Endret 25. april 2010 av iRoman Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Artig det, men jeg vil også nesten si FM er litt for lett. Vant i år (2022) alt jeg var med i med Birmingham. PL, LC, FAC, SC (supercupen), VM for klubblag, CL og Charity Shield. Likevel fikk jeg ikke dritten av en achievement som du skal få når du vinner 5 cuper, jeg vant 6. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Er det flere folk som får sånn at når du er i en pressekonferanse og se seie at du er kjent med å fosse i angre. Får det selv om eg spiller defansivt. Noen som vett om en taktikk der eg ikje fosser i angrep, mn bygger opp et angrep? Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Artig det, men jeg vil også nesten si FM er litt for lett. Vel, jeg syntes det var rimelig vanskelig når jeg spilte f. eks. med Arsenal, men der tenkte jeg alt for nøye gjennom alt. Tror det ødela litt for meg, ting ble for kompliserte. Her er det derimot meget gøy! Etter 5-0-seieren mot FC Moscor gikk jeg på en smell borte mot et sykt Spratak Moscow. Spartak Moscow 4:1 Sibir Fortjent tap, dog skulle jeg hatt 4-2 på overtid. Sibir 2:1 Zenit Oh yeah! Zenit får Meira utvist i første omgang og jeg sikrer 3 meget deilige poeng 2 min før slutt! Dinamo Moscow 2:0 Sibir Tilbake på jorden. Sibir 1:1 Saturn Tar et meget heldig poeng, men forsvaret mitt har vært ganske rævkjørt i det siste. Roterte også en del på laget, undervurderte vel Saturn litt. Etter 11 kamper har jeg 19 poeng og ligger på 4. plass. Regner med at jeg trenger minst 30 poeng for å overleve i RPL, noe som jeg ser ut til å klare enkelt. Hadde vært gøy å havne på 5. plass og dermed få EL kvalikk, men det er lenge igjen ennå, og jeg tviler på at jeg kommer over 8. plassen. Men økonomisk sett hadde det vært deilig med EL. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Noen som har tips til utvikling av unge spillere? Jeg har to forsvarsspillere med 1 gul stjerne i CA og 3 i PA, men de har vært slik i snart to sesonger. Føler at de får ganske mye matching, men må de spille "fast" for å bli bedre? Føler at når jeg har Johnson, Richards, Garay, Kjær, Shawcross og Ansaldi så kan jeg ikke spille "dårlige" juniorer fast... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Noen utvikler seg raskere enn andre. Spillere trenger absolutt ikke spille fast for å bli bedre, men jeg setter de ofte inn i mindre kamper. Kan hende jeg setter de på i store kamper og, men det avhenger. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 @Leo_Khenir: Ah, skjønner akkurat hva du mener, er ekstremt irriterende når store talenter ikke utvikler seg slik du hadde tenkt. Slike pleier jeg å låne ut til de viser fremgang. Får vel forresten oppdatere hvordan sesongen gikk med Sibir. Jeg havnet til slutt på 8. plass med 43 poeng. I siste kamp hadde jeg muligheten til å sikre 7. plassen, dersom Lokomotiv Moscow tapte sin kamp, og jeg vant min. Til pause ledet de i deres kamp, mens jeg lå under borte mot Terek. Etter hvert ble det 3-1 og 4-1 til Terek, så jeg bare tok Overload taktikk, og kampen endte 5-4 i hjemmelagets favør, men når jeg sjekket resultatene igjen så jeg at Lokomotiv hadde tapt. Bittert. Denne plasseringen ga meg rundt £250k (å vinne én CL-kamp gir rundt £350k), så økonomien er fortsatt rimelig svak. Fikk også rundt £250k for TV-rettigheter i kommende sesong, så den russiske ligaen er tragisk om man ikke deltar i euro-cuper. Har styrket troppen med et par spillere, men det er ikke top-class for å si det sånn. Og de russiske reglene om at man ikke kan ha flere enn 6 utlendinger på banen samtidig er utrolig tøffe. Det er ikke akkurat mange gode russere som gidder å spille for Sibir, så jeg er nødt til å stille med ganske average spillere for å matche kvoten. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Noen utvikler seg raskere enn andre. Spillere trenger absolutt ikke spille fast for å bli bedre, men jeg setter de ofte inn i mindre kamper. Kan hende jeg setter de på i store kamper og, men det avhenger. Altså, disse spiller stort sett alle PL-kamper mot lag som er under top10 (hvertfall alltid en av dem). Den ene er til og med U21-kaptein, og viser god fremgang (hadde et herlig CL-mål, bl.a), men jeg skulle gjerne sett at CA gikk opp slik at han faktisk kunne brukes fast så jeg kan selge unna nåværende andrevalg for å gjøre plass i stallen (jeg har en A-stall på 28 spillere inkludert 4 juniorer) Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Hvis det er regens er det vanskelig å vite hvordan spillerne utvikler seg. Noen kan være gode tildig og ikke utvikle seg mye, mens andre kan være dårlige og utvikle seg til å bli gode. Har gått på noen smeller med spillerkjøp der spillerne ikke utvikler seg slik man vil. Uten Scout er det vanskelig å vite hvordan utviklingen blir. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 (endret) Hjelp! Hva faen skal jeg gjøre? Treningen ser slik ut: Og jeg spilte akkurat denne kampen: Endret 28. april 2010 av Attityd Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Er vel mer at du har spillerne på generell trening eller kun spiss eller midtstopper. Hver posisjon burde ha sin trening. Ellers kan det jo være taktikken din det er noe galt med. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Både spiss og midtstopper har røde piler rett ned på de fleste spillerne. Taktikken er standard 4 - 4 - 2 og fungerte knall i CL kval mot Anderlecht. Hleb på høyre i ganske fri rolle og Barnetta på venstre. Prognebryak elns på topp, sammen med Cacau eller van Nistelrooy. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Add meg på msn, adressen ligger i profilen min, så skal jeg sendte deg litt treningsprogram og evt hjelpe litt med taktikk som kan funke. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Er vel mer at du har spillerne på generell trening eller kun spiss eller midtstopper. Hver posisjon burde ha sin trening. Ellers kan det jo være taktikken din det er noe galt med. Eventuelt trenerapparatet ? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Også en mulighet selvfølgelig. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Også en mulighet selvfølgelig. Kan hende han har rotet der slik at ingen av trenerne har oppgaver, eventuelt at han har sparket alle, og glemte å ansette nye Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Det vet vi ikke før Attityd sier noe, men trenerene har nok ikke noe å si på kampresultat. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Det vet vi ikke før Attityd sier noe, men trenerene har nok ikke noe å si på kampresultat. Nei, men de røde pilene har noe med trenerne å gjøre. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 (endret) Trenerne er bra de, bortsett fra avslutninger og dødball. dvs jeg mener de er helt OK. Har aldri vært god på det uansett. De er hvertfall ikke katastrofalt dårlige på det spillerne går ned i. Endret 28. april 2010 av Attityd Lenke til kommentar
cFc Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 (endret) Hvordan gjør man slik at motstanderlaget ikke scorer heldige drittmål imot kampens gang? Her snakker vi totalt umarkert spiller på frispark, selvmål på innlegg, utrolige langskudd, store forsvarstabber osv... Er stort sett slikt jeg slipper inn mål, og må presse på og på for å score mer enn mostanderen. Surt å miste 2. plassen fordi man taper mot 18. plassen i 37 serierunde. Men enda bedre å vinne den fordi Sevilla slipper inn et mål mot et dårligere la på overtid i 38 runde Sesong 2 i spania med Valencia endte da med en 2. plass, kvartfinale i CL (gikk ut mot Lyon, etter tidenes dummeste mål i første kampen, før et langskudd i kamp 2). Alt i alt fornøyd. Men alt for mye tull mot svakere lag. Endret 29. april 2010 av cFc Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå