wûst Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Sorry var Palermo, Javier Pastore. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Jeg skal prøve å spille med Brann, men når jeg trykker submit team får jeg beskjed om at jeg må ha 2 spillere med i troppen som har blitt trent av klubben. Vel, jeg legger til en spiller som har blitt trent av klubben og trykker submit team. Da får jeg beskjed om at jeg må ha 3 spillere som er trent av klubben. Jeg velger enda en, trykker submit team og får beskjed om at jeg må ha 4 stk som er trent av klubben. OSV. Er dette en spøk? Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Du må ha 4 egentrente spillere blandt de 11 på banen eller 7 på benken. Hadde ingen problemer med det på min odd- save. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Jeg sliter faktisk med det på min RBK-save og. Jævla irriterende da jeg ikke kan ha de beste på benken pga den regelen der. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Er det bare meg eller deles det ut latterlig mange kort? Det er minst 5-6 kort hver kamp og kampen jeg spilte nå fikk Annan rødt kort etter 7 min liksom for 2 gule. Måten jeg spiller på har skjelden gjort at laget mitt får kort, men nå får jeg for hver eneste talking. Det er latterlig mye straffer ute og går og. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Det har nok med taktikken å gjøre. Hvis du har harde taklinger vil det blir meir kort. Trur også det er større sjanse når du har press hardere også. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Setter veldig skjelden på harde taklinger. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Tenkte jeg skulle bestille fra Elkjøp, hva er forskjell på Brevpost og Postpakke? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Brevpost er vel en liten pakke/konvolutt som dukker opp i postkassa. Postpakke må du vel hente på postkontoret. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Setter veldig skjelden på harde taklinger. Kva press har du? Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Hmm, får "Kontakt med banken mislyktes. Vennligst prøv igjen." hele tiden når jeg prøver å bestille. Noen andre som har hatt problemer med det? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 (endret) Feil tråd Endret 18. oktober 2009 av Sameboe Lenke til kommentar
waveshaft Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Hmm, får "Kontakt med banken mislyktes. Vennligst prøv igjen." hele tiden når jeg prøver å bestille. Noen andre som har hatt problemer med det? Jeg hadde det igår. Sjekk med 100% sikkerhet at kortnummer, cvc nummer og utgangsdato er helt rett. Det var feilen min. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Haha. Gøy med Iversen ja. 19 mål på 19 kamper. Putta 4 av 5 mål i 5-0 seieren mot Stabæk. Er jo helt latterlig som han scorer. Lenke til kommentar
sandinista Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Ahhh.. Det var det bestilt! Gleder meg som en unge. Virker lovende etter det jeg har lest om det. Denne gangen skal jeg holde meg til dette spillet, og bevare savegamen så lenge jeg klarer! Artig å se når alle spillerne begynner å legge opp osv. Lenke til kommentar
Peritass Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 tenkte denne var fin i mine innlegg Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Hadde planer om å fortsette på savegamen min når eg fekk spelet. Men kom på at i demoen kan man bare ha med eit land, i mitt tilfelle england. Kva er da vitsen i å fortsette... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 I tillegg er det liten database, så jeg må starte nytt game selv og. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Tror nok egentlig at de fleste velger å starte all over Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå