Gå til innhold

FM10: Football Manager 2010


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som kan anbefale en god stopper som er villig til å spille for FC Sibir (nyopprykket i russiske Premier League, for første gang i klubbens historie faktisk). Har £800k å bruke.

 

Laget er til å begynne med helt ræva og klubben er konkurs, men de klarer å komme ut av det med en gang, så jeg fikk litt penger å rutte med heldigvis. :) Har signert Jano Ananidze for £85k (!), samt en hviterussisk stopper, og en spiss som er klubbens eneste legende (husker ikke navnet i farten, ganske grei, kosta £350k). Snart kommer spissen Soares og et par veldig gode egyptere på free transfer (den ene er spiss, den andre er midtbane/forsvar/potet).

Lenke til kommentar

Noen som kan anbefale en god stopper som er villig til å spille for FC Sibir (nyopprykket i russiske Premier League, for første gang i klubbens historie faktisk). Har £800k å bruke.

 

Laget er til å begynne med helt ræva og klubben er konkurs, men de klarer å komme ut av det med en gang, så jeg fikk litt penger å rutte med heldigvis. :) Har signert Jano Ananidze for £85k (!), samt en hviterussisk stopper, og en spiss som er klubbens eneste legende (husker ikke navnet i farten, ganske grei, kosta £350k). Snart kommer spissen Soares og et par veldig gode egyptere på free transfer (den ene er spiss, den andre er midtbane/forsvar/potet).

Sergi på et spansk drittlag kan anbefales (Textil et eller annet) han får du veldig billig, og går rett inn på laget!

Lenke til kommentar

Er fornøyd med de sesongstarten min.

 

Anzhi 0:1 Sibir

Medvedev scorer i det 89. minutt og sikrer 3 poeng i lagets først kamp noensinne i RPL.

 

Sibir 4:2 Krylja Sovetov

Medvedev hattrick. Medvedev - Akimov viser seg å være et genialt spisspar.

 

CSKA Moscow 3:2 Sibir

Sibir in good display against the Army Men. Matchet CSKA i clear-cut chances og hadde flere skudd enn dem også. Synd at de trakk det lengste strået, men jeg er likevel veldig fornøyd med innsatsen.

 

6 poeng på 3 kamper er veldig bra for et lag som er ekstremt nedrykkstruet. For håpe den gode formen varer. Mine profiler er Sergey Kislyak, Anton Putsilo og overnevnte spissparet. Har også en 14-årig keeper på benken grunnet den irriterende u-22-regelen i Russland. Men han er faktisk ganske god og jaktes av Real Madrid. :p

 

Logo_of_FC_Sibir_Novosibirsk.png

Endret av iRoman
Lenke til kommentar

Spenstig at du spiller i Russland. :thumbup:

Hehe, er ganske kult. Spiller med laget fra byen hvor jeg kommer fra. Har faktisk sett dem et par ganger på TV, men de er veldig dårlige i virkeligheten.

 

Nå ligger jeg faktisk på 2. plass!

 

Sibir 1:0 Lokomotiv Moscow

:D Rett og slett en fantastisk seier mot et av ligaens beste lag. Lokomotiv dominerte fullstendig i banespillet, men klarte aldri å skape ccc. Medvedev hadde to store sjanser og puttet på den ene.

 

Nå fikk jeg også Soares gratis fra Cruzeiro. Ser fram til at registreringsvinduet åpner igjen og jeg kan spille med han.

Lenke til kommentar

Nei, de er i RPL fra start (i hvert fall januar 2010). Laget kommer fra Novosibirsk (Sibirs "hovedstad" og Russlands 3. største by), og det er første gang i klubbens historie de spiller i Premier League. I virkeligheten gjør de det horribelt dårlig og har bare 1 poeng på 5 kamper eller noe lignende. Men på den andre siden er de faktisk i cupens finale, noe som, om jeg ikke tar helt feil, gir dem Europa League neste sesong. :p

 

Men det finnes jo massevis av klubber i Sibir, blant annet Tom Tomsk som også er i RPL.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...