untouch4ble Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Hva er greia med "mangel på disiplin i klubben"? Samme med mangel på harmoni. Du kan lett få det ved å handle mange spillere/evt bytte ut mange spillere ofte. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Om du ikke er streng nok ved suspensjoner (bøter) får du lett dårlig disiplin. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Hmm, mindre god på bøtene. Jeg kjøper heller ikke mange spillere, henter som regel talenter. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Trenger ein offensiv venstreving til Sunderland. Budsjett: 180mill NOK. Dei fleste kjente navnene vil ikkje til klubben. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Han gikk til West Ham. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 (endret) HAHAHAHA. Av alle klubber gikk han dit. :!: Endret 18. april 2010 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Barnetta fungerte greit for meg. Kosta vel under 50 mill og. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Trenger ein offensiv venstreving til Sunderland. Budsjett: 180mill NOK. Dei fleste kjente navnene vil ikkje til klubben. Verratti? Jeg fikk Van der Vaart til Crystal Palace, så Sunderland kan vel ikke være helt håpløs? Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Har Van der Vaart. Bruker han som offensive midtbane i ein 4-2-3-1 formasjon. Dj Dark: Er like overraska som deg Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 James Rodriguez fra Banfield i Argentina. Kun 17 år ved spillets start. Du får han for ca 20 millioner. Har 15 i det aller meste av viktige stats for en ving, og utvikler seg ekstremt. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Bruker ikke folk FMgenie? Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Det blir regnet som juks. Vær så god og bruk det, men det er ikke "godtatt". Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Det er vel like mye juks å spørre etter gode spillere til en bestemt posisjon? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Det er vel like mye juks å spørre etter gode spillere til en bestemt posisjon? Men med Genie kan du finne nye talenter i det de kommer på spillet. James Rodriguez blir bra mener jeg, om det er han fra Colombia eller hvor pokker han var fra. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Forbeholder meg retten til å være uenig i at FMgenie er juks. Har nettopp lastet ned dette, og føler jeg har gått glipp av mange gode kjøp fra FM06 til sist helg.. Er man dårlige lag, får man ikke kjøpt mange stjerner uansett. Alle de største "potensielle stjernene" regenereres i større klubber, og ønsker ikke å flytte på seg. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Nei, det største stjernene er ofte IKKE i de største klubbene har jeg funnet ut. På FM10 i alle fall. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Tips til ving (høyre eller venstre) til Stuttgart? Har igjen 44 mill. Lenke til kommentar
cFc Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Er det bare meg som har disse latterlige effektive motstanderne? Jeg dominerer kampen fra start til slutt, men AI'en klarer jo å smette inn et cornermål og hekter meg av toppen i en kamp jeg burde ha vunnet, med tanke på tabellplassering, og det at jeg dominerte hele kampen. Dette skjer om og om igjen. LAtterlige er at forrige kamp vant jeg greit 2-o mot chelsea, for å så ikke klare noe som helst mot espanyol. Nok en gang: Lenke til kommentar
Adriano Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 (endret) cFc: Vet ikke om du ville ha tilbakemelding fra andre, eller bare få ut litt frustrasjon, men jeg tar sjansen: Alle opplever vel at de mindre lagene er hypereffektive helt mot spillets gang til tider, spesielt på overganger og dødballer. I de kampene du poster, sier statistikken egentlig mer om ditt eget lag enn motstanderens. Mot Getate har du 12 skudd, hvorav bare 4 på mål og 0 ccc(clear cut chances). Mot Xerez har du 20 skudd, hvorav 5(!) på mål og 2 ccc. Mot Espanyol har du grei skudd/skudd på mål-ratio, men fortsatt 0 ccc. Uten at jeg vet hvordan disse kampene har vært, vil jeg anta at laget ditt tar alt for mange langskudd/skudd i dårlige posisjoner, fremfor å spille seg frem til gode sjanser i boksen. Prøv å få bort en del av langskuddene, senk tempoet og spill deg til gode sjanser. Selv om man har en offensiv rekke hvor de fleste har mellom 15-20 i langskudd, er det ikke alltid at man bør sette slideren på "often". Endret 18. april 2010 av Adrianinh0 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå