Sovende Panda Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Har du prøvd han i PL? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Ja han ble den som scorte nest mest for meg Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Enkelte ganger blir man lei livet Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Og etter det var det landskamper, åjada, Young ute i 8 - 10 måneder -_- Lenke til kommentar
Reprieval Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 hva skal man trene spillerne i viss man trener dem i hurtighet? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 8-10 mnd har jeg og hatt. Bare det var på min beste forsvarer. hva skal man trene spillerne i viss man trener dem i hurtighet? Aerobic Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Tull og fjas er fjernet fra tråden. Hold dere på topic. Dalglish. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 (endret) Hell Yeah! Endelig løsner det, endelig går kabalen opp! Fabregas er klar, men grunnet en skade på 2-3 måneder måtte jeg utsette handelen til sommeren. Sinnsykt deilig. Hvordan fikk jeg råd? Vel, hentet inn Carlos Eduardo og Gourcuff med kun en hensikt (Gratis); Å selge. Fikk 400 Millioner for Gourcuff, itilegg til 40 prosent av neste overgangssum, Carlos fikk jeg bare 70 Millioner for (Fikk en ubeleilig skade som satt han utenfor laget i lang tid + Liten/Ingen spilletid). Uansett helt sinnsykt deilig. Endret 16. april 2010 av Giallorossi Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Nå har jeg startet ny fil, med Hibernian. Jobber med å tynne ut den gedigne og dårlige troppen, og har hentet inn Vieri, Viduka og Manchev. Oser rutine i hvert fall. Jobber med Mathias Jørgensen, men ble utdelt et budsjett på 1,7 mill så må være litt kreativ. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Spiller med Leeds for tiden. Er i min tredje sesong, og ligger oppskriftsmessig i PL, etter 2 direkte opprykk. Var massig overhaling av stallen etter opprykket til PL, da halvparten av laget ikke var i nærheten av og holde PL standard. Nå ser laget slik ut : Riou Spence-Dervite-Otamendi-Antunes Sidwell-A.Gunnarsson Snodgrass-Verratti-Buonanotte Lukaku Har også spillere som John Fleck, Mattia Destro, Howson, Melchiot osv i backup. Oser ikke kvalitet av laget, men bygger et lag for fremtiden og det begynner å se bra ut. Trenger dog ny venstreback og høyrekant med det første. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 (endret) Omskoler Buonanotte til høyre, hiv ut Snodgrass og sett Fleck på venstre? Endret 17. april 2010 av aunmar Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Kjører Fleck på høyre stort sett nå. Ligger faktisk på en sterk 6 plass etter 17 kamper med 30 poeng. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Hiberniankarrieren ble kortvarig, og har nå startet med Stuttgart. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Jaja, da ble det enda en sesong uten at jeg greide achievementen med en sesong uten tap. Måtte jo seff tape 1-0 B mot Wolves i sjuende kamp i sesongen etter at jeg bommet to straffe og åpent mål og de scoret på sitt eneste skudd. Det var og fra 30m. Herlig. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Enten så er FM er helt fucka på Mac eller så er det bare en jævla bug. Startet spillet som vanlig og hentet jo et par spillere i juli. Stusset litt på at jeg selv måtte planlegge treningskamper, men så ventet jeg i August til serien, og ingen kamper var i vente. Er nå i oktober og det er forsatt ikke spilt noen kamper og samtidig så er det en tom terminliste helt årskifte der jeg ikke kan se mer. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 (endret) Et screenshot av tilfellet! Endret 18. april 2010 av Raste Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Hahaha. Fint år du er i. :!: Lenke til kommentar
cFc Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 (endret) Faen dette spiller frustrerer. Gang på gang har motstanderen en jævla sjangse og putter et mål. Hvordan i svarte vinner man egentlig? "Valencia won't belive they lost this".. Xeres will take this! To siste ligakamper: Jeg skjønner selfølgelig at long shots bare er tull i fm, og at jeg tydeligvis sliter litt offansivt her. Men skulle tro at hamsik, villa og silva/mata kunne spille litt bedre enn dette offansivt Endret 18. april 2010 av cFc Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 (endret) Hva er greia med "mangel på disiplin i klubben"? Samme med mangel på harmoni. Endret 18. april 2010 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå