Gå til innhold

FM10: Football Manager 2010


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hell Yeah!

 

Endelig løsner det, endelig går kabalen opp!

 

Fabregas er klar, men grunnet en skade på 2-3 måneder måtte jeg utsette handelen til sommeren. Sinnsykt deilig.

 

Hvordan fikk jeg råd? Vel, hentet inn Carlos Eduardo og Gourcuff med kun en hensikt (Gratis); Å selge. Fikk 400 Millioner for Gourcuff, itilegg til 40 prosent av neste overgangssum, Carlos fikk jeg bare 70 Millioner for (Fikk en ubeleilig skade som satt han utenfor laget i lang tid + Liten/Ingen spilletid).

 

Uansett helt sinnsykt deilig.

Endret av Giallorossi
Lenke til kommentar

Spiller med Leeds for tiden. Er i min tredje sesong, og ligger oppskriftsmessig i PL, etter 2 direkte opprykk.

 

Var massig overhaling av stallen etter opprykket til PL, da halvparten av laget ikke var i nærheten av og holde PL standard.

 

Nå ser laget slik ut :

 

Riou

Spence-Dervite-Otamendi-Antunes

Sidwell-A.Gunnarsson

Snodgrass-Verratti-Buonanotte

Lukaku

 

Har også spillere som John Fleck, Mattia Destro, Howson, Melchiot osv i backup. Oser ikke kvalitet av laget, men bygger et lag for fremtiden og det begynner å se bra ut. Trenger dog ny venstreback og høyrekant med det første.

Lenke til kommentar

Enten så er FM er helt fucka på Mac eller så er det bare en jævla bug. Startet spillet som vanlig og hentet jo et par spillere i juli. Stusset litt på at jeg selv måtte planlegge treningskamper, men så ventet jeg i August til serien, og ingen kamper var i vente. Er nå i oktober og det er forsatt ikke spilt noen kamper og samtidig så er det en tom terminliste helt årskifte der jeg ikke kan se mer.

Lenke til kommentar

Faen dette spiller frustrerer. Gang på gang har motstanderen en jævla sjangse og putter et mål. Hvordan i svarte vinner man egentlig?

 

"Valencia won't belive they lost this"..

 

Xeres will take this!

 

To siste ligakamper:

 

2drittspill3.jpg

 

2drittspill.jpg

 

Jeg skjønner selfølgelig at long shots bare er tull i fm, og at jeg tydeligvis sliter litt offansivt her. Men skulle tro at hamsik, villa og silva/mata kunne spille litt bedre enn dette offansivt

Endret av cFc
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...