Maynard James Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Stillestående heading er vistnok fremtiden! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Jepp. Har faktisk to av verdens beste stillestående headere i klubben min nå. Fancy. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 (endret) Ikke dum han her... Endret 6. april 2010 av Giallorossi Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Ikke helt feil nei. Manglet bare styrke, uforutsigbarhet og avgjørelser. Ellers er han der en herlig spiller. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 (endret) Han er for dårlig defensivt til å gjøre en jobb der, og avgjørelsene feiler han på den offensive biten. Mangler litt for å nå helt opp. Endret 6. april 2010 av aunmar Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Uhm, han er jo en fremtidig playmaker, styrke og slikt er da irrelevant. Dog kunne han vært bedre på avgjørelser. I en alder av 19 har han perfekt teknikk, hurtighet, smidighet og kreative evner... Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Noe som irritere meg grenselaust er at, når eg nærmer meg slutten på sesongen og leder med 2 poeng.. Da skal plustelig alle de beste spillerene fare. Kvifor kan dem berre ikje holde seg til sesongen er over! Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Starta en Aston Villa save nå. Fått inn Ibrahim Affelay og Dzeko, også kommer Beckham gratis i januar Noen som har tips til hvordan jeg skal bruke Dzeko? Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Forbanna drittspill! Kjenner følelsen. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Endelig så er en haug med forretningsmenn igang med å kjøpe klubben min John Williams har fått et tilbud han ikke kan takke nei til, leder forresten Premier League Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Oppkjøpet av Grimsby kollapset. Så jeg er stuck med finanser fra helvete. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Startet opp en save med Newcastle nå. Går bra hittil med 6-4-0, men de fire uavvgjortresultatene kom etter at hele laget hadde motivasjonen nerøvs. Irriterende! Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 (endret) Kjenner følelsen. De siste tre sommerne har jeg prøvd å få tak i Fabregas, vær gang misslykkes det, pga overgangssummen på svimlende 1 Milliard. Men dette sommervinduet skulle bli the one. Jeg hadde fått 670 millioner tilgjengelig, og med noen salg på gang, hadde jeg hatt 1 milliard å bruke. Trodde dette var sikkert som biffen... ... Men den gang ei. Selvsagt klarer den idioten av en Franskmann å gå av, en jeg hadde smisket med de siste 3 åra og hadde et svært godt forhold til. Og som dere sikkert vet; Man får spillere billigere da (...Stort sett). Inn kommer Vicente del Bosque, forøvrig også en mann jeg hadde et svært godt forhold til da jeg, også, hadde sleiket den mannen oppetter både det ene og det andre. Men nå er visst vårt forhold 0. Upålitlige jævel! Overgangssummen Arsenal nå krever er det dobbelte, dvs nærmere 2 milliarder! 1 Milliard synes jeg i første omgang var helt bak mål, men lærte å leve med det. Men 2 milliarder? Det er jo kun et fåtall av klubber som er verdt det, alt i alt. Jeg tvang meg igjennom den siste sesongen, vant alt som går an å vinne. Men nå er det nok, gidder ikke enda en sesong hvor jeg blir like skuffet førstkommende sommervindu. Endret 9. april 2010 av Giallorossi Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Latterlige priser der ja. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Helveteeee. Rykket ned, og ikke mer enn 13 viktige spillere krever overgang. Blir ikke klubben kjøpt opp av det jævla konsortiumet nå starter jeg ny save. Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 hvor kan jeg velge hvor corneren blir slått?^^ Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 (endret) Årets sesong er over, den endte slik: Må bare legge til at skuespilleren Michael Wiseman er min potensielle nye eier(han i midten) Endret 10. april 2010 av Chef Samebror Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 (endret) Jeg synes synd på Gilberto Silva, mannen hadde akkurat fått jobben jo Endret 11. april 2010 av Chef Samebror Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå