Gå til innhold

FM10: Football Manager 2010

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjenner følelsen.

De siste tre sommerne har jeg prøvd å få tak i Fabregas, vær gang misslykkes det, pga overgangssummen på svimlende 1 Milliard. Men dette sommervinduet skulle bli the one. Jeg hadde fått 670 millioner tilgjengelig, og med noen salg på gang, hadde jeg hatt 1 milliard å bruke. Trodde dette var sikkert som biffen...

... Men den gang ei. Selvsagt klarer den idioten av en Franskmann å gå av, en jeg hadde smisket med de siste 3 åra og hadde et svært godt forhold til. Og som dere sikkert vet; Man får spillere billigere da (...Stort sett). Inn kommer Vicente del Bosque, forøvrig også en mann jeg hadde et svært godt forhold til da jeg, også, hadde sleiket den mannen oppetter både det ene og det andre. Men nå er visst vårt forhold 0. Upålitlige jævel!

Overgangssummen Arsenal nå krever er det dobbelte, dvs nærmere 2 milliarder! 1 Milliard synes jeg i første omgang var helt bak mål, men lærte å leve med det. Men 2 milliarder? Det er jo kun et fåtall av klubber som er verdt det, alt i alt.

Jeg tvang meg igjennom den siste sesongen, vant alt som går an å vinne. Men nå er det nok, gidder ikke enda en sesong hvor jeg blir like skuffet førstkommende sommervindu.

Endret av Giallorossi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...