PrettyBoy Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Non som har no erfaringer med Pato, drittn vil ik score for meg hehe..Hvordan bruker dere han?Samme med Hulk?Oppspillspunkt? Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 På FM09 var jo cornertaktikk numero uno å sette sterke hodespillere (gjerne midtstopperne) på "attack near post" og cornerplasseringen til "near post". Da hadde Jamie Carragher gjerne 20+ mål på en sesong... Så ser ikke på dette som juks, men snarere, som nevnt tidligere, utnytting av svak programmering. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Non som har no erfaringer med Pato, drittn vil ik score for meg hehe..Hvordan bruker dere han?Samme med Hulk?Oppspillspunkt? Har han i Birmingham, men han scorer langt fra mest. På FM09 var jo cornertaktikk numero uno å sette sterke hodespillere (gjerne midtstopperne) på "attack near post" og cornerplasseringen til "near post". Da hadde Jamie Carragher gjerne 20+ mål på en sesong... Så ser ikke på dette som juks, men snarere, som nevnt tidligere, utnytting av svak programmering. Jepp, brukte den taktikken selv, men spesielt i Italia ble det litt i overkant. Virket som bugen var større der. Mexes hadde 12 mål på 8 kamper liksom. Putta 5 i en kamp. Blir litt for dumt da. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Har du ikke funnet det ut? Du har en spiller med OK førsteberøring og bra på avslutning (min har 12 og 15 + liker å plassere ballen på foretrukken bevegelse). Han setter du på hold igjen utenfor feltet, eller "lurk outside the area". Selv har jeg en midtstopper på utfordre keeper, den andre på "stå på bakeste". 2 til "utfordrer keeper", mens resten fordeles på stuss på nærmeste og stå på bakeste. Om du velger "Angrip første" eller "angrip bakeste" vil forsvarerne stå lenger ute, og spissen får dårligere tid. Jeg har ingen spillere på "angrip fra dypet" og "gå frem", fordi det bare klusser til opplegget. Absolutt alle? Enn vis motstanderen klarerer og det ikke er noen forsvarere bak for å ta han som snapper returen? Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 (endret) Har prøvd det opplegget der jeg også. Lukaku med 81 mål på 42 kamper. Da ble de for dumt, og jeg satte opp en normal taktikk som går på heading. Kunne gjerne tenkt å sett screen av dette. Screen kommer når jeg har kommet meg hjem fra jobb og av Opera Mini. Endret 30. mars 2010 av aunmar Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Noen som har Torres som alene spiss her? Har han som oppspillspunkt, der passningene skal bli sendt blandet. Men jeg synes han scorer litt for lite mål. 26 mål på 24 kamper i premier league. Bruker han som komplett spiss, hva bruker dere han som? : -) Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 (endret) Ikke dårlig med 26 mål på 24 kamper da. Er han for dårlig i avslutningene eller får du ikke ikke spilt han til sjanser? As promised, Lukaku med 81 mål. Endret 30. mars 2010 av aunmar Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Nei er ikke dårlig det. Forresten oppe i 27 mål, på 28 kamper nå. Men jeg sliter å få spilt han sjanser som du nevner. Kanskje fordi jeg spiller trangt igjennom midten. I en 4-3-2-1 formasjon. Reina Johnson-Skrtel-Agger-Insua Aquilani-Gerrard-Mascherano Arda Turan-Gourcuff Torres Alle sammen spiller sentralt, så kanskje jeg burde spilt litt bredere å slått baller inn på Torres, istede for å prøve å tre han igjennom? Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Har du ikke funnet det ut? Du har en spiller med OK førsteberøring og bra på avslutning (min har 12 og 15 + liker å plassere ballen på foretrukken bevegelse). Han setter du på hold igjen utenfor feltet, eller "lurk outside the area". Selv har jeg en midtstopper på utfordre keeper, den andre på "stå på bakeste". 2 til "utfordrer keeper", mens resten fordeles på stuss på nærmeste og stå på bakeste. Om du velger "Angrip første" eller "angrip bakeste" vil forsvarerne stå lenger ute, og spissen får dårligere tid. Jeg har ingen spillere på "angrip fra dypet" og "gå frem", fordi det bare klusser til opplegget. Absolutt alle? Enn vis motstanderen klarerer og det ikke er noen forsvarere bak for å ta han som snapper returen? Jeg har begge backene + en def midtbanespiller til å ligge bak. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 (endret) Noen som har Torres som alene spiss her? Har han som oppspillspunkt, der passningene skal bli sendt blandet. Men jeg synes han scorer litt for lite mål. 26 mål på 24 kamper i premier league. Bruker han som komplett spiss, hva bruker dere han som? : -) Jeg bruker ham som Poacher/Måltjuv. Scorer på bestilling. Spiller i en bred formasjon med vinger med gode innlegg. Dette i en 4-2-3-1 som jeg har varmt snakket om tidligere I min nye hyperoffensive formasjon stiller jeg slik: ---------------Reina----------- Johnson----Agger-Skrtel---Insua ---------------Masch----------- ------------------------------- Feghouli-----Agüero------Hazard ----------Torres-Dzeko--------- Ja, det er offensivt. Ja, det blir mål. Endret 31. mars 2010 av Leo_Khenir Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 (endret) Da var år 2016 unnagjort med Alta. Og det ble seriegull! Veldig veldig fornøyd, fikk også litt spilletid i Europa pågrunn av cupgull forrige sesong. Endret 31. mars 2010 av Sameboe Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Ja. Hvilke innstillinger skal man ha på denne fyren tro.. Klarer ikke å bestemme meg for hvilken rolle han skal ha i laget. Regner med han skal erstatte Gerrard for å si det slik. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Hvordan ordner du det bildet der? Tvilsomt at du leker i paint. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Ja. Hvilke innstillinger skal man ha på denne fyren tro.. Klarer ikke å bestemme meg for hvilken rolle han skal ha i laget. Regner med han skal erstatte Gerrard for å si det slik. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Boxo-to-box-spiller? For playmaker mener jeg decisions er en smule lavt. Passer perfekt som box-to-box-spiller med både offensive og defensive stats, i tillegg til at han er rask og har et bra langskudd. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Tviler dog på at han er ferdig utviklet. Men fytti så syk han er. Aldri sett en så vill regen... Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Noen som kan annbefale en ung billig spiller fra enten: Norge, Spania eller Englane. Som er litt jevn med det å skåre mål? Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Mads Stokkelien trenger ikke å være noe dumt valg. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Kommer an på pris og divisjon. Scannel hos Crystal Palace bøttet inn mål for meg i Crystal Palace som måltyv i Championship. I PL er han ikke like effektiv lenger. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Fyren du viste bilde av der Dalg er insane, men merker også hos deg at spillere er latterlig gode på hodet, men ikke eier spenst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå