Maynard James Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Funker aldri her eller å si "fornøyd/pleased" til pause om man leder. Da virker det som spillerne tror jobben er gjort. For min del så virker "thrilled" mye bedre. Eventuelt å ikke si noen ting. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Funker aldri her eller å si "fornøyd/pleased" til pause om man leder. Da virker det som spillerne tror jobben er gjort. For min del så virker "thrilled" mye bedre. Eventuelt å ikke si noen ting. Nja. Si du leder 3-0 til pause og sier "fornøyd" så går det som regel for meg at det blir 3-0 til slutt også. Du er fornøyd med måten de spiller på og vil at de skal forsette sånn. Ikke fornøyd så de kan bare slappe av og ikke gjøre noe mer. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Er poacher det samme som maaltyv? Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Laget mitt spiller altid crap om om jeg sier fornøyd. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Er poacher det samme som maaltyv? Ja. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Aktiv tråd gitt. Vant nettopp min fjerde Eresdivise-tittel på rad. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 (endret) Må dele denne mannen med dere. I championship er han jo gud! Kjøpte han for 1 M etter å ha solgt unna det som kunne krype og gå fra laget. Om han er gud i premiership finner jeg ut etterhvert.. Endret 30. mars 2010 av Sovehest Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 (endret) Må dele denne mannen med dere. I championship er han jo gud! Kjøpte han for 1 M etter å ha solgt unna det som kunne krype og gå fra laget. Endret 29. mars 2010 av Dalglish Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Kan legge til at jeg bruker han i "jukseposisjon" på corner, og 10 av målene kommer derfra. Samtidig har Scannel scoret 28 mål i serien samme sesong. Bjørnar Holmvik har brilliert på venstreback og De Leat fra United har vært en bauta i midtforsvaret. Solgte unna Macarthy (?) for 6-7M til Birmingham, og fikk litt transerfunds derfra. Stern John blir jeg ikke kvitt, dessverre. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Og hva er jukseposisjonen i år? Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Har du ikke funnet det ut? Du har en spiller med OK førsteberøring og bra på avslutning (min har 12 og 15 + liker å plassere ballen på foretrukken bevegelse). Han setter du på hold igjen utenfor feltet, eller "lurk outside the area". Selv har jeg en midtstopper på utfordre keeper, den andre på "stå på bakeste". 2 til "utfordrer keeper", mens resten fordeles på stuss på nærmeste og stå på bakeste. Om du velger "Angrip første" eller "angrip bakeste" vil forsvarerne stå lenger ute, og spissen får dårligere tid. Jeg har ingen spillere på "angrip fra dypet" og "gå frem", fordi det bare klusser til opplegget. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Har prøvd det opplegget der jeg også. Lukaku med 81 mål på 42 kamper. Da ble de for dumt, og jeg satte opp en normal taktikk som går på heading. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 (endret) Har du ikke funnet det ut? Du har en spiller med OK førsteberøring og bra på avslutning (min har 12 og 15 + liker å plassere ballen på foretrukken bevegelse). Han setter du på hold igjen utenfor feltet, eller "lurk outside the area". Selv har jeg en midtstopper på utfordre keeper, den andre på "stå på bakeste". 2 til "utfordrer keeper", mens resten fordeles på stuss på nærmeste og stå på bakeste. Om du velger "Angrip første" eller "angrip bakeste" vil forsvarerne stå lenger ute, og spissen får dårligere tid. Jeg har ingen spillere på "angrip fra dypet" og "gå frem", fordi det bare klusser til opplegget. Bruker den du sa selv, ingen utenfor feltet. Men bare legger du ballen direkte ut til han som er utenfor feltet? Har prøvd det opplegget der jeg også. Lukaku med 81 mål på 42 kamper. Da ble de for dumt, og jeg satte opp en normal taktikk som går på heading. Litt drøyt ja. EDIT: 19000! Endret 30. mars 2010 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Ja, valgte "blandet" i starten, men nå kjører jeg "Straffemerket" på hvor corneren skal slås. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Straffefeltet når fyren skal putte eller nå som du har den "vanlige"? Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Nå kjører jeg Straffemerket på cornere, fordi da får spissen ballen på de fleste cornere. Forøvrig likegyldig om corneren skrur innover eller utover, så lenge du har en som er god til å slå cornere. Lurer på om taktikken fungerer på FML.. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 hvorfor er det ikke mulig å få FM10 på mobilen sin??Hadde vært litt chill det ass,. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Har prøvd det opplegget der jeg også. Lukaku med 81 mål på 42 kamper. Da ble de for dumt, og jeg satte opp en normal taktikk som går på heading. Kunne gjerne tenkt å sett screen av dette. Lenke til kommentar
Pangaea Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Så folk driver å fjukser for å oppnå resultater altså? Tåpelig. Kanskje SI burde implementere en "Vinn 5-0" knapp, så går det litt raskere? Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Så folk driver å fjukser for å oppnå resultater altså? Tåpelig. Kanskje SI burde implementere en "Vinn 5-0" knapp, så går det litt raskere? Juks og juks. Det er vel mer at man har funnet en svakhet i spillet man utnytter. Jeg taper forøvrig fortsatt kamper, dog mye færre enn tidligere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå