Latias Skrevet 19. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2010 Attack er vel mer offensivt enn støtte? Kanskje der problemet ligger. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Problemet er at Cesc er ganske treig og ikke helt cut out til å løpe ofte med ballen. Men jeg kan jo teste det ut. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Hvis han ikke er så god med ballen må du sette han til å ikke løpe så mye me ballen. Har funnet gleden med 4-3-3 jeg. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Vist du sender assistenten din for mye på pressekonferanser for deg. Hva kan skje? Lenke til kommentar
Junior91 Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Jeg har ikke merket noen negative konsekvener. Dette er hvis du ser bort ifra at han kan si idiotiske ting som kan påvirke moralen etc. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Bare skaff en assistent som kan de å snakke. Gode sosiale ferdigheter. Kan laste opp bilde av min assistent neste gang jeg spiller. Jeg sender alltid assistenten. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Ja, klart det. Syns SI kunne variert pressekonferansene litt. samme spm hele tiden. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Syns de kunne kutta det ut helt. For min del er det en complete waste of time. DJ_Dark: Hva slags 4-3-3 kjører du? Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 (endret) Sesongen har begynt MEGET bra. Håper det holder seg slik! Slått Chelsea, liverpool i ligacup (2-2 i liga), city, tott'ham og spilte 3-4 mot Arsenal. Liker dette everton laget! Fått til en veldig bra 4-4-2, selv om jeg normalt ikke liker og spiller 4-4-2. Endret 19. mars 2010 av zlazor Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Jeg bruker den "gamle måten å sette opp taktikk på", der man justerer hakk for hakk på mentalitet, press, frihet, løp med ball osv. Bruker alle her den nye som fulgte med spillet? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 (endret) Ja, klart det. Syns SI kunne variert pressekonferansene litt. samme spm hele tiden. Akkurat derfor jeg sender en god assistent Syns de kunne kutta det ut helt. For min del er det en complete waste of time. DJ_Dark: Hva slags 4-3-3 kjører du? SP SP SP i midten MV MS MH FV FS FS FH Keep Tror jeg har lagt den ut et par sider tilbake. Den er litt rar men den funker som faen med mine spillere. EDIT: Sånn her ser det ut: Jeg bruker den "gamle måten å sette opp taktikk på", der man justerer hakk for hakk på mentalitet, press, frihet, løp med ball osv. Bruker alle her den nye som fulgte med spillet? Jeg bruker den gamle hvor jeg setter opp alt selv. Synes selv at det er mye bedre. Endret 19. mars 2010 av DJ_Dark Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Herregud, hvor latterlig er ikke det nye registreringssystemet i PL? Får jo ikke lov å velge mer enn 25 spillernumre. Skulle vært separate systemer for registrering og spillernumre, for jeg er en nummerfreak. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Hva skal du med så mange anyway? Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Hehe, jeg er litt rar når det kommer til det. Jeg tenker bare på uregistrerte talenter som ikke har et fast nummer og bare veksler på de laveste tilgjengelige numre. F. eks. hvis jeg lar Wilshere være uregistrert, ettersom han er under 21, kommer han til å veksle på nummer 13, 18, 19 og oppover, noe som vil være et irritasjonsmoment for meg siden han er 19 i virkeligheten. Men som sagt, jeg er litt rar når det gjelder sånt. :-) Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Hvor mange har du på 1. laget a? Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 (endret) Her er stallen min Der kan du se alle spillere jeg planlegger å gi spilletid til, i større eller mindre grad. Har også Denilson på reservelaget, men jeg er ganske sikker på at han blir solgt. Endret 20. mars 2010 av iRoman Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Utrolig mange spillere du hadde da. Det gjør jo bare at klubben får mer utgifter gjennom lønninger osv. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Hos meg er alle nummer fra 1 til godt over 30 opptatt. Vet ikke hvor alle spillerne kommer fra engang. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Dark: Jeg må være en av de gjerrigste FM-spillerne noensinne, så jeg er rimelig god til å forhandle frem den beste kontrakten for klubben. Lønninger Som du kan se har jeg kun fire spillere som tjener over £50k per uke, og det er absolutte nøkkelspillere. Resten av førstelagsspillere ligger på £30-40k, noe man ikke ser hos mange klubber. Bare sammenlign de lønningene med Barca, Man City, Bayern etc. Jeg har £185k p/uke igjen å bruke på lønninger, samt £47m i transferbudsjett. Har klart å tjene inn £14m på å selge dødkjøttet. Fått £2m for Jay Simpson, £6m for Senderos, og £1m for hver ubrukelig britisk spiller på reservelaget (type Gavin Hoyte, Mark Randall, Pedro Botelho). Er ganske fornøyd med økonomien min. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Mye penger som forsvinner der da. Klubben min utvider stadion enda mer. Birmingham Stadion vil nå få en kapasitet på rundt 51.500 nå vil jeg tro. Dvs med penger i billettinntekter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå