Gå til innhold

FM10: Football Manager 2010

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sesongen har begynt MEGET bra. Håper det holder seg slik!

Slått Chelsea, liverpool i ligacup (2-2 i liga), city, tott'ham og spilte 3-4 mot Arsenal. Liker dette everton laget! Fått til en veldig bra 4-4-2, selv om jeg normalt ikke liker og spiller 4-4-2.

post-167348-1269038828,2302_thumb.jpg

Endret av zlazor
Lenke til kommentar

Ja, klart det. Syns SI kunne variert pressekonferansene litt. samme spm hele tiden.

Akkurat derfor jeg sender en god assistent

Syns de kunne kutta det ut helt. For min del er det en complete waste of time.

DJ_Dark: Hva slags 4-3-3 kjører du?

SP SP SP i midten

MV MS MH

FV FS FS FH

Keep

Tror jeg har lagt den ut et par sider tilbake. Den er litt rar men den funker som faen med mine spillere.

EDIT: Sånn her ser det ut:

post-61155-1269039707,1768_thumb.jpg

Jeg bruker den "gamle måten å sette opp taktikk på", der man justerer hakk for hakk på mentalitet, press, frihet, løp med ball osv. Bruker alle her den nye som fulgte med spillet?

Jeg bruker den gamle hvor jeg setter opp alt selv. Synes selv at det er mye bedre.

Endret av DJ_Dark
Lenke til kommentar

Hehe, jeg er litt rar når det kommer til det. Jeg tenker bare på uregistrerte talenter som ikke har et fast nummer og bare veksler på de laveste tilgjengelige numre. F. eks. hvis jeg lar Wilshere være uregistrert, ettersom han er under 21, kommer han til å veksle på nummer 13, 18, 19 og oppover, noe som vil være et irritasjonsmoment for meg siden han er 19 i virkeligheten. Men som sagt, jeg er litt rar når det gjelder sånt. :-)

Lenke til kommentar

Dark: Jeg må være en av de gjerrigste FM-spillerne noensinne, så jeg er rimelig god til å forhandle frem den beste kontrakten for klubben.

Lønninger

Som du kan se har jeg kun fire spillere som tjener over £50k per uke, og det er absolutte nøkkelspillere. Resten av førstelagsspillere ligger på £30-40k, noe man ikke ser hos mange klubber. Bare sammenlign de lønningene med Barca, Man City, Bayern etc. Jeg har £185k p/uke igjen å bruke på lønninger, samt £47m i transferbudsjett. Har klart å tjene inn £14m på å selge dødkjøttet. Fått £2m for Jay Simpson, £6m for Senderos, og £1m for hver ubrukelig britisk spiller på reservelaget (type Gavin Hoyte, Mark Randall, Pedro Botelho). Er ganske fornøyd med økonomien min. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...