Gå til innhold

FM10: Football Manager 2010

Anbefalte innlegg

Kjøpte Dzeko på min Chelsea save, og han var utrolig god, husker ikke helt tallene i hodet(er på jobb nå) men han ble toppscorer ihvertfall den andre sesongen og tredje sesongen min. Torres vant første sesongen, og var alltid et/to mål bak Dzeko :/

Brukte han som oppspilspunkt, angrep, i 4-1-2-1-2 formasjon, brukte han sammen med Hulk og Drogba, Hulk på min save ihvertfall, ble skadet ofte,scoret ikke så ofte som jeg hadde håpet på. Solgte han, kjøpte inn Neymar sammen Dzeko,pørfeekt ;)

Oxo hadde jeg Gourcuff som hadde utroooooolige mange assist.

Rart. Jeg kjøpte Dzeko i første sesong på min aller første save, og da var han ikke spesielt god. Kan hende jeg ikke brukte han riktig, det er godt mulig.

Gourcuff er forøvrig en fantastisk spiller. Fikk sitt første hatrick for noen kamper siden. :w00t:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Her er noen screenshots fra min andre sesong med Grimsby Town. Jeg vant serien med et par poeng, men har dessverre ikke bilde av tabellen.

Gamle Mazzina (4 kamper tilsammen for henholdsvis York og swindon før GTFC - evenyret startet. Nykommer Burchill fra Kilmarnock (tror jeg de var) gjorde seg også gjeldende.

post-126078-1268667601,1703_thumb.jpg

Det morsomme med Mazzina er at han ser slik ut :D

post-126078-1268667730,6763_thumb.jpg

Laget:

post-126078-1268667811,07_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Yes! Da var jeg ferdig med første sesongen min med Chelsea. Røk ut i FA-cupen i sjette runde mot City :thumbdown: . Vant Premier League:

610065.jpeg

og Champions League:

610066.jpeg

3-0 resultatet mot Barcelona kan jeg nok si meg rimelig fornøyd med. :)

EDIT: Beklager dårlig kvalitet på bildene. Paint :roll:

Endret av fnats
Lenke til kommentar

Bruker 4-1-2-1-2 ja.

Dzeko Drogba

Gourcuff

Essien Lampard

Mikel

A.Cole Terry Carvalho Bosingwa

Spissene mine scorer ikke så mye, det er det midtbanen min som tar hånd om.

Hvilken formasjon bruker du? Tenker på å bytte formasjon med vinger, men er usikker.

EDIT: Tips til å få spissene til å score mer? Drogba er komplett spiss og Dzeko er fremskutt spiss.

Endret av fnats
Lenke til kommentar

Mer lange passninger på Drogba og Dzeko som putter..? Litt usikker for det er litt blandet hva som funker.

Også om du bruker OM som framskutt playmaker kan det bli flere baller til spissene. Når du spiller veldig offansivt blir det også veldig ofte flere mål fra midtbanen.

Endret av zlazor
Lenke til kommentar

Huff. Nei nå er jeg ferdig med "amatør" databaser. Går fint en sesong, men blir alltid noe tull i sesong 2. Klarte bortifra alle odds og rykke opp med brann i europa ligaen, men i andre sesongen, en sesong jeg burde ha fått som odds og mål som og kjempe om og unngå nedrykk fikk jeg opprykk. Gidder ikkje spille vist eg vet at eg får sparken uansett.

Lenke til kommentar

Noen som kan fortelle meg hvorfor en tysk 15-åring fra Hertha BSC krever Key Player-status og £60,000 i uka? Det er en offensiv midtbanespiller som allerede er god nok til å spille for toppklubber i Championship og dårligere PL-klubber, men likevel, SÅ høy lønn? Han har også veldig høyt potensiale, men jeg skjønner rett og slett ikke logikken bak lønnskravene? Nå er Hertha favorittklubben hans, men skulle trodd at en overgang til Arsenal var lukrativ nok bare pga. statusen til klubben og ligaen? Dette var et hardt spark i ballene for en talentelsker som meg. :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...