Gå til innhold

FM10: Football Manager 2010

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ahh dritt pc.

har begynt en awesome save med løv-ham og leder serien etter 10 runder, og autosaven blir gjort. så vinner jeg mot blant annet haugesund og bryne, (og slår ut stabæk i cupen!),

men ofc så fryser pcen ...

får lyst til å hoppe tilbake til wow, der blir alt lagret så jeg slipper å miste alt, så ekstremt dritt å forlenge samme kontraktene, spille samme kampene opp igjen...

Lenke til kommentar

Apropos det med Almunia har han jo åpnet for muligheten til å spille for England. Og Capello var også positiv til det.

Hvorfor det ikke har skjedd enda aner jeg ikke, men det kan jo hende det kan ha noe med å gjøre at han er en udugelig keeper. :-)

Lenke til kommentar

Har ett spørsmål til dere,

Jeg spiller på en save med Chelsea for øyeblikket og bruker vanligvis Drogba og Anelka på topp. Disse to begynner å dra på årene, så jeg trenger å hente inn en ny spiss. Kjøpte on Cardozo på topp med Drogba, men han har ikke levert varene i det heletatt. Har brukt han som Fremskutt spiss og Oppspilspunkt men ingen av de har fungert. Har noen forslag til en god spiss? Helst en yngre spiss som er rask. ;)

Takk for alle tips!

Edit: Er i sesong 10/11

Endret av fnats
Lenke til kommentar

Kjøpte Dzeko på min Chelsea save, og han var utrolig god, husker ikke helt tallene i hodet(er på jobb nå) men han ble toppscorer ihvertfall den andre sesongen og tredje sesongen min. Torres vant første sesongen, og var alltid et/to mål bak Dzeko :/

Brukte han som oppspilspunkt, angrep, i 4-1-2-1-2 formasjon, brukte han sammen med Hulk og Drogba, Hulk på min save ihvertfall, ble skadet ofte,scoret ikke så ofte som jeg hadde håpet på. Solgte han, kjøpte inn Neymar sammen Dzeko,pørfeekt ;)

Oxo hadde jeg Gourcuff som hadde utroooooolige mange assist.

Lenke til kommentar

Hadde Dzeko som alenespiss i et 4-2-3-1 system med Aston Villa.

Dog bruker ikke jeg spiller-roller, converter alltid taktikksystemet tilbake til classic, og setter opp hver minste detalj selv. Han skal iallefall trekke litt nedover i banen, sende mye direkte pasninger, og holde på ballen. Til meg hadde han 8 mål etter 4 kamper første sesongen, og scorte jevnt og trutt hele veien. Tror han stoppet på 31 mål etter 32 kamper. Kom aldri lengre den sesongen grunnet PC-kræsj :( Tror saven min er død også, vanskelig å se, får håpe jeg får fikset det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...