Brotato Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 ahh dritt pc. har begynt en awesome save med løv-ham og leder serien etter 10 runder, og autosaven blir gjort. så vinner jeg mot blant annet haugesund og bryne, (og slår ut stabæk i cupen!), men ofc så fryser pcen ... får lyst til å hoppe tilbake til wow, der blir alt lagret så jeg slipper å miste alt, så ekstremt dritt å forlenge samme kontraktene, spille samme kampene opp igjen... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Hvorfor saver du ikke etter hver kamp? Er must for min del. Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 får vel begyne med det nå... synes det bruker mye tid å måtte vente 10 sec etter vær kamp;) Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Det er vel bedre å vente ti sek enn å miste 4-5 kamper? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Apropos det med Almunia har han jo åpnet for muligheten til å spille for England. Og Capello var også positiv til det. Hvorfor det ikke har skjedd enda aner jeg ikke, men det kan jo hende det kan ha noe med å gjøre at han er en udugelig keeper. :-) Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Har det ikke vært snakk om det i årevis da? At Almunia vurdert å bli Engelsk statsborger å spille for England? Uansett alltid morsomt å se slikt. Har opplevd det flere ganger, men ikke at de i tillegg har fått kamper for det nye landet Lenke til kommentar
fnats Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 (endret) Har ett spørsmål til dere, Jeg spiller på en save med Chelsea for øyeblikket og bruker vanligvis Drogba og Anelka på topp. Disse to begynner å dra på årene, så jeg trenger å hente inn en ny spiss. Kjøpte on Cardozo på topp med Drogba, men han har ikke levert varene i det heletatt. Har brukt han som Fremskutt spiss og Oppspilspunkt men ingen av de har fungert. Har noen forslag til en god spiss? Helst en yngre spiss som er rask. Takk for alle tips! Edit: Er i sesong 10/11 Endret 15. mars 2010 av fnats Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 (endret) Dzeko. EDIT: Han er vel kanskje ikke så rask, men sterk er han. Husker ikke helt. Test ut Welbeck. Er dryg på min save. Endret 15. mars 2010 av DJ_Dark Lenke til kommentar
fnats Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Har du noen forslag til hvordan man bør bruke Dzeko? Altså, spillerolle? Welbeck så utrolig lovende ut! Hvilken sesong er du i? Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 På min forrige save, da jeg spilte med Roma, ble Welbeck kjøpt av Chelsea i første sesong for £5.5m (Welbeck ville bort), og neste sesong var han fast, og benket faktisk Drogba. Husker han scoret 15-20 mål i sin andre sesong, og over 20 i tredje. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Har du noen forslag til hvordan man bør bruke Dzeko? Altså, spillerolle? Welbeck så utrolig lovende ut! Hvilken sesong er du i? Wellbeck er et must! Han blir knall god! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Er i 2019. Skal få Dalglish inn i tråden her. Han gjorde Dzeko latterlig god. Lenke til kommentar
fnats Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Såpass ja! Da skal jeg høre på dere og signere Welbeck! Men ettersom at han bare er 19 (hvertfall for meg), skal jeg la han starte kamper eller komme med ett par innhop til å starte med? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Gode spillere tar jeg som regel innpå med en gang. Da vil de lære seg spillmåten raskere. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 (endret) Her er Wellbeck på min save ihvertfall. Endret 15. mars 2010 av Sameboe Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Kjøpte Dzeko på min Chelsea save, og han var utrolig god, husker ikke helt tallene i hodet(er på jobb nå) men han ble toppscorer ihvertfall den andre sesongen og tredje sesongen min. Torres vant første sesongen, og var alltid et/to mål bak Dzeko :/ Brukte han som oppspilspunkt, angrep, i 4-1-2-1-2 formasjon, brukte han sammen med Hulk og Drogba, Hulk på min save ihvertfall, ble skadet ofte,scoret ikke så ofte som jeg hadde håpet på. Solgte han, kjøpte inn Neymar sammen Dzeko,pørfeekt Oxo hadde jeg Gourcuff som hadde utroooooolige mange assist. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Hadde Dzeko som alenespiss i et 4-2-3-1 system med Aston Villa. Dog bruker ikke jeg spiller-roller, converter alltid taktikksystemet tilbake til classic, og setter opp hver minste detalj selv. Han skal iallefall trekke litt nedover i banen, sende mye direkte pasninger, og holde på ballen. Til meg hadde han 8 mål etter 4 kamper første sesongen, og scorte jevnt og trutt hele veien. Tror han stoppet på 31 mål etter 32 kamper. Kom aldri lengre den sesongen grunnet PC-kræsj Tror saven min er død også, vanskelig å se, får håpe jeg får fikset det. Lenke til kommentar
fnats Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Virker som en utrolig spiller. Sameboe: Hva slags spillerolle bruker du han i? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Virker som en utrolig spiller. Sameboe: Hva slags spillerolle bruker du han i? Er ikke United manager selv, jeg leder fantastiske Alta IF. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå