Prusk Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Palace starter med dundrene underskudd og fratrekk i poeng, men jeg tror ikke Portsmouth starter på -9 / -10. Spiller en save med Palace nå, og jeg ender opp midt på tabellen etter 1. sesong. Viktig å selge unna/kaste ut vrakgods så kjapt som mulig. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Da skal jeg se om jeg ikke får tid til å starte opp med en liten game med Crystal Palace før jeg drar på jobb etterpå. Jeg elsker slike utfordringer. Jeg har tre mål på blokka; * Kvitte meg med spillere som tjener for mye, og stallfyll. * Prøve å få økonomien til å bli positiv. * Gjøre som jeg alltid gjør - forynge stallen. Om jeg klarer det er en annen ting, men det er jo det å prøve som er hele moroa! Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Bruk Scannel som måltyv i 4-4-2. Han spiller en kamp og får 5, neste scorer han 2-3 mål og får 9+, og slik går sesongen.. Lenke til kommentar
Junior91 Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Jeg har faktisk også en save med Crystal Palace. Det gikk overraskende bra i begynnelsen, og jeg rykket opp på første forsøk. Gikk heller dårlig i PL. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Startet bra, men gikk på et par smeller etterhvert. Havner rundt 10 poeng fra kvalikken. Med alt for lite vrakgodsrydding i første vindu må jeg si meg fornøyd. Taper poeng i en del kamper som vipper. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Er det bare meg eller kan ingen regens være gode på hodet samtidig som de har god spenst? Eneste som jeg ser det på er forsvarere. Ellers har nesten alle spiss og midtbane-regens 15-19 på heading og 2-6 på spenst. Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 har starta en save med brann nå og fikk solgt huseklepp for 120 mill til lfc etter under halvspilt første sessong o.O litt surt å miste den beste spilleren, men skal nok skaffe meg noe for pengene;) Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Hvis du fikk 120M har du nok til å handle to spillerne som er bedre enn han. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Startet bra, men gikk på et par smeller etterhvert. Havner rundt 10 poeng fra kvalikken. Med alt for lite vrakgodsrydding i første vindu må jeg si meg fornøyd. Taper poeng i en del kamper som vipper. Jeg ga opp hele skitsaven. Endte opp på 12. plass, men siden jeg hadde -60k p/w på lønnsbudsjettet fikk jeg ikke signe bosmanspillere til neste sesong, og jeg ville endt opp med tilsvarende drittspillere neste sesong. Startet ny save og kaster ut så mye jeg klarer av gammelt pakk. Irriterer meg grønn over at Stern John er nysignert for sesongen, han blir jeg visst ikke kvitt. Tilsvarende med en Ambrose og Andrew. Ambrose er helt grei, men med 65-70k p/w blir han overbetalt i forhold til et lønnsbudsjett på 610k p/w. Ser Huseklepp er solgt latterlig dyrt på min save også. Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Hvis du fikk 120M har du nok til å handle to spillerne som er bedre enn han. hadde sånn 25 mill fra før av,og etter jeg hadde solgt hadde jeg bare 56 i overgangsbudsjett -.- dritt styre som tar alt selv men har fått hentet inn en midtstopper og spiss som er ganske greie for 20 mill Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Åja, det er en sånn klubb ja. Hater når de tar hele jævla overgangen selv. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 (endret) Jeg synes de fleste klubbene gir alt for mye i overgangsbudsjett. Selv ble jeg nettopp gitt 210mill selv om balansen er på 160mill. Lett å kjøre seg i grøfta om man vil? Endret 11. mars 2010 av untouch4ble Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Jeg synes de fleste klubbene gir alt for mye i overgangsbudsjett. Selv ble jeg nettopp gitt 210mill selv om balansen er på 160mill. Lett å kjøre seg i grøfta om man vil? Hvilket lag er du? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Jeg får jo 500M med Birmingham selv om balansen er en hel del mindre. Bare ikke bruk alt og plasser deg høyt oppe! Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Jeg synes de fleste klubbene gir alt for mye i overgangsbudsjett. Selv ble jeg nettopp gitt 210mill selv om balansen er på 160mill. Lett å kjøre seg i grøfta om man vil? Hvilket lag er du? Et lag du ikke har hørt om Tipper jeg. Melilla Spansk lag. Som etter noen(mange) sesonger fikk opp i øverste ligaen i Spania. Må rette meg selv, jeg spilte nettopp og sjekket, jeg fikk 230mill i overgangsbudsjett. Husket feil Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Hvis du fikk 120M har du nok til å handle to spillerne som er bedre enn han. hadde sånn 25 mill fra før av,og etter jeg hadde solgt hadde jeg bare 56 i overgangsbudsjett -.- dritt styre som tar alt selv men har fått hentet inn en midtstopper og spiss som er ganske greie for 20 mill Det kan nok ha med avtalen mellom brann og hardball. Hardball får 50% av spilleroverganger. Tror den avtalen går ut i 2012 sesongen og da skal det være frit fram for noe nytt. Lenke til kommentar
Junior91 Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Påvirker den nye patchen gamle saver? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Noen endringer (slik som endringer i turneringsregler og oppdatering av databasen) kreves det at man starter et nytt spill for at skal tre i kraft, men ellers skal de fleste endringene virke greit på eksisterende spill. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Hehehe Første gang det har skjedd hos meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå