Liberalistiske Samebror Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 CHAMPIONS OF EUROPE - THE WAY TO GLORY: Gruppe D: Blackburn Galatasaray Lyon Stuttgart Kamper: Tabell etter kamper: 1.utslagsrunde - FC Porto: Også videre til kvartfinalen: Manchester United Blackburn Rovers Genoa FC Bayern Valencia Wolfsburg Real Madrid Lyon Kvartfinale - Man Utd: Også med videre til semifinalen: Bayern Blackburn Lyon Valencia Semifinale - Bayern Munchen FC: FINALE - LYON: Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Noen som legger ut taktikker og treningsoppsett? Kunne kanskje bli oppdatert i førsteposten med "gode taktikker" og eventuelt "gode spillere". Lenge kjørte jeg korte pasninger og høyt press under lagtaktikk, men etter hva jeg har forstått overstyres da innstillinger og instrukser jeg har gitt hver enkelt spiller. Nå har jeg standard på alt på laginstrukser, og ting går litt bedre. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Lenge kjørte jeg korte pasninger og høyt press under lagtaktikk, men etter hva jeg har forstått overstyres da innstillinger og instrukser jeg har gitt hver enkelt spiller. Nå har jeg standard på alt på laginstrukser, og ting går litt bedre. Jeg kjører korte pasninger på keeper, forsvarsspillere og d-midtbanespiller. Direkte pasninger på kant/vinger, o-midtbanespillere og spisser. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Har keeper som sweeper nå. Da kaster/skyter han ofte ballen litt lenger og sørger for en overgang. Jeg innbiller meg iallefall det. Kreativ frihet = 0. Hadde den midt på en periode, men da fant keeper ut han skulle være Ronaldinho eller noe. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Kreativ frihet = 0. Hadde den midt på en periode, men da fant keeper ut han skulle være Ronaldinho eller noe. Hahaha. :!: Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Bare meg som synes det har blitt "dårligere" etter patchen? Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Hva har blitt dårligere? Rooney? Taktikken? Spillet?(terningkast 5?) Jeg merker ingenting, bortsett fra noen finesser hvis jeg kan kan kalle d det. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 I de siste 6 sesongene har jeg fått færrest kort i serien, nå har jeg plutselig soleklart mest. Ellers måtte jeg lage alle taktikkene på nytt ettersom den nye patchen tweaket spillet til sånn det egentlig "skal" være. Ellers slipper laget mitt inn sykt mye mer enn før. Mye skader får jeg til tider og. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 De har nok tweaka kampmotoren, men det er merkelig hvis det skal fucke opp en hel taktikk. Eneste jeg la merke til var at forsvarspillere ble mer kompakte og er flinkere til å hindre 1-on-1 sjanser. En annen ting jeg merker er at ratingsene varierer mye mer. Hvis jeg vant en kamp eller spilte uavgjort før patchen, fikk hele forsvaret 7.0 og over, mens nå kan en spiller ende opp med f. eks. 6.6. Jeg startet dog en ny save med en gang patchen var inne, så jeg har ikke prøvd å spille med Romalaget mitt ennå. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Ratingsystemet er helt anderledes ja, det har jeg og merket. Før måtte man ha 3 mål for å komme over 9 i rating. Nå kan du greie det med en scoring. Cardozo hadde 8,5 hos meg uten å score og. Forsvarsspillerne får generelt mindre og, og det virker som om det alltid er en i forsvaret som har en dårlig kamp. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Dette må være noe av det mer sykeste jeg har vært med på! Har aldri slått Real (0-3-2) og så kommer dette!! Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Jaså, du har kjøpt Pato? Lekestue. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 (endret) Fikk han for småpene 210M så jeg klager ikke. Han er jo verdt 300M nå. EDIT: Så at Pool bydde på han så jeg tenkte "what the heck" og tok det samme. Han kom til meg. Endret 3. mars 2010 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Utrolig jevnt, med tanke på resultatet! Keeperen din må ha gjort litt av en jobb? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Tja, stod etter kampen at det var en veldig fortjent seier i alle fall. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Er det blitt lettere med den nye patchen? Har ikke vært Crystal Palace før, men status etter 15 kamper for "dumpekandidaten" er 9 seire, 3 uavgjort og 3 tap. Palace har 0 i overgangsbudsjett og - 200k i lønnsbudsjett. Har lånt inn 3 stk fra forskjellige PL-lag som jeg ikke betaler lønn til. Jeg har også klart å gi bort 3 stk som slukte lønn. Så over til hva jeg mener med lettere, det virker som om jeg scorer like ofte som computer nå. Før trengte jeg typisk 7-10 skudd per mål, mens nå kan jeg score på 2/5 (skuff mot mål, ikke på). Alene med keeper gir mål omtrent halvparten av gangene, og pasninger i bakrom er igjen brukbart. Før updaten scoret jeg mye mer om jeg fikk spillet ut på kant for så å legge inn. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Eneste jeg merker er at jeg sjelden kommer alene med keeper nå. Så langt i sesongen har jeg vel 20-0-2 i stats og jeg slo endelig klubbrekorden på 20 kamper uten tap (endte på 22 eler 23). Halvspilt sesong ledet jeg med 14p på nr 2. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Skulle ønske det fantes en annen måte for favorittene å dominere på enn at forsvarerne mine spiller five a side, gir bort ballen gratis 10 ganger på fem min, avklarerer "iskaldt" når de er upresset, eller klarerer til corner fra midtbanen. Den åkalte favoritten, som ligger på 12 (jeg på 3) scorer 30 sekunder på overtid av overtiden. Jeg blir så jævlig forbanna. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 "Iskald klarering" når det ikke er noen i nærheten er greit irriterende ja. Har også opplevd at den nye patchen gir en hel drøss med keepertabber. Halvdistanse hele tiden. Drittmål hele tiden. Vant serien nå i starten av april, med 8 kamper igjen for meg og 6 for de andre. Syk sesong. Går for over 100p! Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Lurer jammenmeg på om jeg ikke skal dra frem FM2010 igjen. Har patchen liggende på PCen, så det er bare å installere det. Det kan jo blir fryktelig morsomt og utfordrende å starte en ny game med Portsmouth eller Crystal Palace nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå