Iceman #10 Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Har lyst til å starte ein ny savegame. Kan godt tenke meg å bygge opp eit gjennomsnittlig lag. Engelsk, spansk eller italiensk. Nokre forslag? Blackburn eller sunderland! Evnt udinese eller racing. Begynte ein ny savegame med Shaktar. Forslag til kjøp? Trenger midtstopper og spiss. Budsjettet er på rundt 300k mill. http://www.fmnorge.com/forum/viewforum.php?f=184 der finner du nok det meste du trenger om du ikke har gjort det allerede. Vil anbefale Cardozo vist du får han til klubben! Oscar that is. Ingen som har peiling på editor her? Tar så lang tid på FmNorge :/ Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Oscar Cardozo ftw! Genial spiss. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Ny fil. Grimsby Town Driver og henter spillere på lån osv nå. Evt. Rune Ertsås gratis. Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Noen som har noen anbefalinger til en venstre ving og en ny defensiv midtbane til RBK? Nå som Annan og T.Olsen stikker... 1 år igjen på kontrakten, og nekter å forlenge. Så da er det best å selge tenker jeg. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Ariel Borysiuk og Andres D'Alessandro! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Er meget fornøyd med resultatet ettersom jeg hadde 9 spillere ute på landslagsoppdrag. De flere er blant mine beste spillere og, så 1-1 hjemme mot Barca med en del b-lagsspillere og kun to innbyttere er digg. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Har prøvd å få Cardozo tiL Shaktar, men det gjekk ikkje. Trenger ein komplett spiss/oppspelspunkt til rundt 200mill NOK. Forslag? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Luiz Suarez Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Da var 2012/2013 sesongen over og laget mitt tok en fortjent 3.plass, med ligaens mest scorende lag men allikevel den som kanskje slapp inn mest så synes jeg vi overasket alle med vår plassering. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 (endret) 71 mål i mot? Hvordan greide du det? Aldri klart å fått så mye i mot før jeg. Det er nesten 2 mål i vær kamp. Endret 19. februar 2010 av untouch4ble Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Tips til rask angriper til midt Grimsby lag? Bør være gratis. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Tips til rask angriper til midt Grimsby lag? Bør være gratis. Michael Mifsud? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 71 mål i mot? Hvordan greide du det? Aldri klart å fått så mye i mot før jeg. Det er nesten 2 mål i vær kamp. Tror jeg hadde 84 første sesong med Birmingham. :!: Lenke til kommentar
FL1P Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Ah, nå begynner det vanlige helvetet. Har allerede vunnet ligacup, semi i cup, 2plass i liga (3kamper mindre spilt) og kvart i eurocup. Alle gode angrepspillere og noen andre sentrale spillere skadet. :/ Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 71 mål i mot? Hvordan greide du det? Aldri klart å fått så mye i mot før jeg. Det er nesten 2 mål i vær kamp. Tror jeg hadde 84 første sesong med Birmingham. :!: Jeg opplevde det samme med Sunderland. BAre Burnley som slapp inn mer.. Lenke til kommentar
sandinista Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 (endret) Det går bra med Udinese nå Det er fire kamper igjen av førstesesongen og jeg slåss om 4. plassen med Palermo og Roma. Alexis Chanzes spiller foresten som en gud. Endret 21. februar 2010 av sandinista Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Noen andre som finner det svært irriterende at det er en stor delay når man trykker på området som får opp spillerinstrukser automatisk (det tommet området under "Inf", eller der ikoner for gule kort/skader/suspensjoner dukker opp)? Når jeg er midt i en kamp og bytter en spiller pleier jeg som regel å endre på spillerinstrukser, men den delayen irriterer meg grenseløst. Må som regel vente 3-5 sekunder før spillerinstruks-skjermen dukker opp. Blir veldig plagsomt i lengden. Noen tegn på at de fikser det med den kommende patchen? Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 (endret) folkens hva om noen av oss som gidder, har tid, orker, at vi spiller online mot hverandre? Noen som har erfaring fra dette? F.eks så kan jeg de fleste dagene etter kl.17.oo? Eller kommer dette til å ikke funke, med tanke på at man er avhengig av at alle skal være online? Edit: Noen som har no tips til lag, er litt smålei av Chelsea, har vunnet PL og CL 4 ganger på rad. Har fått stadion oppkalt etter meg Vil være et lag som ikke er no spess rike, men gjerne har noen GODE talenter..Forventet tabellposisjon, midt på.. Endret 22. februar 2010 av PrettyBoy Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Så lenge dere vet dere er online mye av den samme tiden funker det. Og dere må ha greit god tid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå