Gå til innhold

FM10: Football Manager 2010

Anbefalte innlegg

Har lyst til å starte ein ny savegame. Kan godt tenke meg å bygge opp eit gjennomsnittlig lag. Engelsk, spansk eller italiensk. Nokre forslag?

Blackburn eller sunderland! Evnt udinese eller racing.

Begynte ein ny savegame med Shaktar. Forslag til kjøp? Trenger midtstopper og spiss. Budsjettet er på rundt 300k mill.

http://www.fmnorge.com/forum/viewforum.php?f=184 der finner du nok det meste du trenger :) om du ikke har gjort det allerede. Vil anbefale Cardozo vist du får han til klubben! Oscar that is.

Ingen som har peiling på editor her? Tar så lang tid på FmNorge :/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen andre som finner det svært irriterende at det er en stor delay når man trykker på området som får opp spillerinstrukser automatisk (det tommet området under "Inf", eller der ikoner for gule kort/skader/suspensjoner dukker opp)? Når jeg er midt i en kamp og bytter en spiller pleier jeg som regel å endre på spillerinstrukser, men den delayen irriterer meg grenseløst. Må som regel vente 3-5 sekunder før spillerinstruks-skjermen dukker opp. Blir veldig plagsomt i lengden. Noen tegn på at de fikser det med den kommende patchen?

Lenke til kommentar

folkens hva om noen av oss som gidder, har tid, orker, at vi spiller online mot hverandre? Noen som har erfaring fra dette? F.eks så kan jeg de fleste dagene etter kl.17.oo? Eller kommer dette til å ikke funke, med tanke på at man er avhengig av at alle skal være online?

Edit:

Noen som har no tips til lag, er litt smålei av Chelsea, har vunnet PL og CL 4 ganger på rad. Har fått stadion oppkalt etter meg :)

Vil være et lag som ikke er no spess rike, men gjerne har noen GODE talenter..Forventet tabellposisjon, midt på..

Endret av PrettyBoy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...