Raste Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Saken er jo at jeg har endret den til vindu modus, men vinduet blir altfor stort så jeg ikke får se det nederste som er irriterende. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 (endret) På snarveien til FM2010 på skrivebordet høyreklikker du og velger "Egenskaper". Der som det står mål skriver du inn -windowed på slutten. Håper det hjelper Endret 17. februar 2010 av Mutu Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Nå er jeg lei av City. Må finne meg et nytt prosjekt, spørsmålet er hvilket. Grimsby Town frister, men det frister også med Crystal Palace eller å bryte Old firm dominansen i Skottland. What to doo Lenke til kommentar
Raste Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 (endret) På snarveien til FM2010 på skrivebordet høyreklikker du og velger "Egenskaper". Der som det står mål skriver du inn -windowed på slutten. Håper det hjelper Er jo ikke høyreklikk på mac da Samtidig så har jeg FM10 i vindu modus som forklart over, det problemet mitt er at jeg ikke får resiza vinduet siden den nederste delen henger "under" skjermen. Endret 17. februar 2010 av Raste Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 På snarveien til FM2010 på skrivebordet høyreklikker du og velger "Egenskaper". Der som det står mål skriver du inn -windowed på slutten. Håper det hjelper Er jo ikke høyreklikk på mac da Samtidig så har jeg FM10 i vindu modus som forklart over, det problemet mitt er at jeg ikke får resiza vinduet siden den nederste delen henger "under" skjermen. Har ingen erfaring med MAC Det eineste du kan gjøre er å søke på FMNorge.com. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Prøvd det, og på google uten å lykkes. Jævla irriterende å spille med fullscreen Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Trenger hjelp nå, har fått skikkelig problemer med mitt Tromsø lag og har ikke vunnet noen av de 7 siste kampene, 5 uavgjort og 2 tap er resultatet. Nå har store deler av laget dårlig moral og det ser ikke ut til at det kommer til å gå så bra med opprykksplanene hvis det fortsetter slik det gjør nå. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Prøvd det, og på google uten å lykkes. Jævla irriterende å spille med fullscreen 100% enig. Kompis av meg som spiller FM på Mac spiller ikke windowmode som på pc. Han har den mer i 4:3 format. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Noen som er hypp på Hamachi game? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Det tar tid, og jeg har litt for dårlig nett. Lenke til kommentar
hondadriver Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 hei folkens:) har ett lite problem.. da jeg spiller fm10 å skal gå videre til neste dag,tar det jo fryktelig lang tid! alle resultatene som kommer opp er jo for det meste ikkje så spennende.. kan ta opp til ti min! tar det så lang tid,eller er det noe man kan gjøre med det? takker for svar:) Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 hei folkens:) har ett lite problem.. da jeg spiller fm10 å skal gå videre til neste dag,tar det jo fryktelig lang tid! alle resultatene som kommer opp er jo for det meste ikkje så spennende.. kan ta opp til ti min! tar det så lang tid,eller er det noe man kan gjøre med det? takker for svar:) Hvor mange ligaer har du med i spillet ditt? Mange ligaer tar lang tid, selv bruker jeg å holde meg til under 10 stk, helst 6-8. Lenke til kommentar
hondadriver Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 hei folkens:) har ett lite problem.. da jeg spiller fm10 å skal gå videre til neste dag,tar det jo fryktelig lang tid! alle resultatene som kommer opp er jo for det meste ikkje så spennende.. kan ta opp til ti min! tar det så lang tid,eller er det noe man kan gjøre med det? takker for svar:) Hvor mange ligaer har du med i spillet ditt? Mange ligaer tar lang tid, selv bruker jeg å holde meg til under 10 stk, helst 6-8. har 8 ligaer:/ Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 har 8 ligaer:/ Hvis du har ein dårlig pc og stor database kan det være det som gjør det. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 :!: :!: :!: Hvordan funker 4 - 4 - 2 til deg? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Funker, mest forbanna på at alle er borte på landslag... Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 (endret) Noen som vet om en bra midtbane spiller, helst ving? Har et budsjett på 48 millioner med RBK. Bør være bedre enn Per Ciljan Skjelbred. Siden jeg leter etter en knakende god erstatter. Edit: DEt ble Diskerud. Måtte f**n meg ut med 55 millioner... Endret 17. februar 2010 av Lutz Lenke til kommentar
waveshaft Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Er jo ikke høyreklikk på mac da Jo det er høyreklikk på mac. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Det ble Diskerud. Måtte f**n meg ut med 55 millioner... Jeg fikk han gratis til Alta i 2014... og han sitter på benken min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå