Gå til innhold

FM10: Football Manager 2010

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
På snarveien til FM2010 på skrivebordet høyreklikker du og velger "Egenskaper". Der som det står mål skriver du inn -windowed på slutten.

Håper det hjelper :)

Er jo ikke høyreklikk på mac da :)

Samtidig så har jeg FM10 i vindu modus som forklart over, det problemet mitt er at jeg ikke får resiza vinduet siden den nederste delen henger "under" skjermen.

Endret av Raste
Lenke til kommentar
På snarveien til FM2010 på skrivebordet høyreklikker du og velger "Egenskaper". Der som det står mål skriver du inn -windowed på slutten.

Håper det hjelper :)

Er jo ikke høyreklikk på mac da :)

Samtidig så har jeg FM10 i vindu modus som forklart over, det problemet mitt er at jeg ikke får resiza vinduet siden den nederste delen henger "under" skjermen.

Har ingen erfaring med MAC :p

Det eineste du kan gjøre er å søke på FMNorge.com.

Lenke til kommentar

Trenger hjelp nå, har fått skikkelig problemer med mitt Tromsø lag og har ikke vunnet noen av de 7 siste kampene, 5 uavgjort og 2 tap er resultatet. Nå har store deler av laget dårlig moral og det ser ikke ut til at det kommer til å gå så bra med opprykksplanene hvis det fortsetter slik det gjør nå.

Lenke til kommentar

hei folkens:) har ett lite problem.. da jeg spiller fm10 å skal gå videre til neste dag,tar det jo fryktelig lang tid! alle resultatene som kommer opp er jo for det meste ikkje så spennende.. kan ta opp til ti min! tar det så lang tid,eller er det noe man kan gjøre med det?

takker for svar:)

Lenke til kommentar
hei folkens:) har ett lite problem.. da jeg spiller fm10 å skal gå videre til neste dag,tar det jo fryktelig lang tid! alle resultatene som kommer opp er jo for det meste ikkje så spennende.. kan ta opp til ti min! tar det så lang tid,eller er det noe man kan gjøre med det?

Hvor mange ligaer har du med i spillet ditt? Mange ligaer tar lang tid, selv bruker jeg å holde meg til under 10 stk, helst 6-8.

Lenke til kommentar

Hvor mange ligaer har du med i spillet ditt? Mange ligaer tar lang tid, selv bruker jeg å holde meg til under 10 stk, helst 6-8.

har 8 ligaer:/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...