Sameboe Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Noen som er gode med editors her og vet hvordan du kan få en egen lagd spiller til å bli "trent i egen klubb"? Drit irriterendes vist du lager en spiller og han ikke blir det i en Norsk klubb... Han blir det etter tre år... Etzaz Hussain f.eks er egenutviklet på Alta laget mitt! Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Hoho! Nå går det så det suser med Ajax. Etter et tap mot PSV i første runde, har jeg vunnet 9 kamper og spilt en uavgjort. Adriano har allerede scort to hattricks. Er i andre sesong nå, og satser ungt: Stekelenburg Michel - Rafael Toloi - Sakho - Dodo Alfred N'Diaye Verratti Maicon ------------------------Aissati Suarez - Adriano Skal sannsynligvis erstatte N'Diaye og Michel snart. Maicon sutrer en del, så kanskje jeg flytter Aissati over på høyre og bruker Zezinho på venstre. Lenke til kommentar
FL1P Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Da var jeg ferdig med andre sesong i St. Etienne og kom på en 4plass noe jeg er ganske fornøyd med, itillegg til at jeg vant Cupen. Det som irriterer er at jeg fikk masse poeng både hjemme og borte mot topplagene men gikk på skremmende mange tap/uavgjort mot bunnlagene. Ochoa skal ha mye av æren til plasserinen. Ochoa Perrin - Bayal - Mussacchio - Dodô Matuidi Fernandes - Landrin Skjelbreid Dembele - Bergessio Må kjøpe noen nye midtbanespillere. Noen tips? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Da var jeg ferdig med andre sesong i St. Etienne og kom på en 4plass noe jeg er ganske fornøyd med, itillegg til at jeg vant Cupen. Det som irriterer er at jeg fikk masse poeng både hjemme og borte mot topplagene men gikk på skremmende mange tap/uavgjort mot bunnlagene. Ochoa skal ha mye av æren til plasserinen. Ochoa Perrin - Bayal - Mussacchio - Dodô Matuidi Fernandes - Landrin Skjelbreid Dembele - Bergessio Må kjøpe noen nye midtbanespillere. Noen tips? David Bentley har regjert for meg hvertfall Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Maicon, Aissati og Zezinho er helt ville på Ajax-saven min. Lenke til kommentar
FL1P Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Sliter litt nå. Har 120mill tilgjengelig og har fått akseptert mange bud på spillere, men alle avbryter siden de mener St Etienne er et steg i feil retning + alle mine gode spillere blir jaktet på av andre klubber. Fakk Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 (endret) Haha, WTF? Kjøpte nettopp Sunny for £55k! Edit: Stekelenburg klager på mangelen på disiplin i stallen. Hva kan jeg gjøre med det? Endret 16. februar 2010 av GoreGalore Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Haha, WTF? Kjøpte nettopp Sunny for £55k! Edit: Stekelenburg klager på mangelen på disiplin i stallen. Hva kan jeg gjøre med det? Gi advarsel til spillere som får rødt kort i en kamp Lenke til kommentar
FL1P Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Da har jeg forsterket midtbanen ved å kjøpe Victor Moses til 20mill, lånt Jack Wilshere og Nemanja Matic. De 2 første har vært strålende hittil. Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Haha, WTF? Kjøpte nettopp Sunny for £55k! Edit: Stekelenburg klager på mangelen på disiplin i stallen. Hva kan jeg gjøre med det? Gi advarsel til spillere som får rødt kort i en kamp har ikke spilt 2010, men på de tidligere spilla har jeg bare gitt 2 ukeslønner i bot, alle godtar det... har vel til sammen gitt 20-30 boter på forskjellige saves Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 (endret) Har lyst til å starte ein ny savegame. Kan godt tenke meg å bygge opp eit gjennomsnittlig lag. Engelsk, spansk eller italiensk. Nokre forslag? Endret 17. februar 2010 av Mutu Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Selv har jeg hentet opp Leeds. 2 år med direkte opprykk på rad, for så å gå mot direkte nedrykk i første sesong i PL. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Noen som er gode med editors her og vet hvordan du kan få en egen lagd spiller til å bli "trent i egen klubb"? Drit irriterendes vist du lager en spiller og han ikke blir det i en Norsk klubb... Han blir det etter tre år... Etzaz Hussain f.eks er egenutviklet på Alta laget mitt! Så du kan ikke lage ditt egent lag på editoren i norge? Har lyst til å starte ein ny savegame. Kan godt tenke meg å bygge opp eit gjennomsnittlig lag. Engelsk, spansk eller italiensk. Nokre forslag? Blackburn eller sunderland! Evnt udinese eller racing. Lenke til kommentar
noodles Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Selv har jeg hentet opp Leeds. 2 år med direkte opprykk på rad, for så å gå mot direkte nedrykk i første sesong i PL. Eg er spent på kva andre måtar du kan rykke ned frå PL. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 (endret) Har lyst til å starte ein ny savegame. Kan godt tenke meg å bygge opp eit gjennomsnittlig lag. Engelsk, spansk eller italiensk. Nokre forslag? Blackburn eller sunderland! Evnt udinese eller racing. Begynte ein ny savegame med Shaktar. Forslag til kjøp? Trenger midtstopper og spiss. Budsjettet er på rundt 300k mill. Endret 17. februar 2010 av Mutu Lenke til kommentar
Raste Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Fått meg MacBook nå, og har installert FM og siden jeg liker å spille i "Vindu" modus trenger jeg nå en av deres hjelp som er kjent med dette problemet. Det er at jeg ikke får endret størrelse på vinduet og at den nederste delen blir borte. Noen som vet hvordan jeg kan få fikset dette? Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Fått meg MacBook nå, og har installert FM og siden jeg liker å spille i "Vindu" modus trenger jeg nå en av deres hjelp som er kjent med dette problemet.Det er at jeg ikke får endret størrelse på vinduet og at den nederste delen blir borte. Noen som vet hvordan jeg kan få fikset dette? Det skal vel gå ann å endre under innstillinger "Utsende og innstillinger". Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Er det ikke bare å klikke på topp linjen av spillet? Slik at spillet former seg etter skjermen din. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå