Gå til innhold

FM10: Football Manager 2010

Anbefalte innlegg

Nå er jeg vel en av de som kjører dette spillet med absolutt svakest maskin. Maskinen jeg bruker klarte å dra rundt fm2009, og 3d-motoren gikk noenlunde flytende da. På FM10 derimot, var det ikke noe som i det hele tatt kunne minne om flyt i 3d-motoren, slik at jeg ble nødt å gå tiblake til 2D-modus.

Ellers virker det som et interessant spill, men jeg må si at det ble litt overveldende første gang jeg startet det...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen som vet hva de forskjellige "ikonene" i formasjonen betyr? Grønn, blå og et form for bytte-tegn?

Lurer også på det. Trodde først den bytte-greia skulle indikere at spillerne trenger en pause, men det samme stod på de nye spillerne jeg byttet inn. :p Dette tror jeg skjedde når jeg byttet fra standard-backer til offensive. :hmm:

Lenke til kommentar
Jeg liker virkelig FM10 så langt. Er ubeseiret med Rosenborg når demotiden gikk ut, og nå er jeg igang med et spill med Arsenal, men har ikke kommet skikkelig igang enda.

Hvor mange kamper fikk du spilt med Rosenborg? Norsk sesong starter jo mye tidligere enn engelsk.

Lenke til kommentar

Nå ble jeg faktisk litt irritert. Jeg satt og spilte Fm. Det er PreSeason, jeg har gjort flere knallkjøp, spilt en 6 treningskamper. Spillet er satt til å lagres automagisk på hver måned. Jeg er i første omgang av den siste treningskampen, og jeg tar meg en tur ut på toalettet. Når jeg kommer inn igjen har spillet quittet på meg. Hvorfor? Fordi at STEAM hadde lastet ned en eller annen mer eller mindre ubrukelig oppdateringg, og dermed følt for å lukke spillet. Uten å lagre!

Blir nok noen dager før jeg orker å startet det spillet igjen. Ble litt motlaus akkurat da...

Lenke til kommentar
Noen som vet hva de forskjellige "ikonene" i formasjonen betyr? Grønn, blå og et form for bytte-tegn?

Jeg tipper jeg har et svar... Se litt nøyere på ikonene, så ser du at noen har en spiss ned (grå hos meg, med mørkt skin) og noen har en spiss opp (blå hos meg)... Og sidebackene har et sånt rotasjonstegn i seg.

Jeg tipper det er mentaliteten til spilleren... Defensiv, offensiv, og i sidebackers tilfelle, begge deler - de skal jo løpe opp og ned.

Det tror hvertfall jeg at det er!

Lenke til kommentar

Jeg tipper jeg har et svar... Se litt nøyere på ikonene, så ser du at noen har en spiss ned (grå hos meg, med mørkt skin) og noen har en spiss opp (blå hos meg)... Og sidebackene har et sånt rotasjonstegn i seg.

Jeg tipper det er mentaliteten til spilleren... Defensiv, offensiv, og i sidebackers tilfelle, begge deler - de skal jo løpe opp og ned.

Det tror hvertfall jeg at det er!

Jeg tror at det er hvor gode de er i de forskjellige rollene. For eks. så får fabregas grønn pil oppover hvis du sier at han skal spille som en playmaker eller i en offansiv rolle. Jeg snakker ikke om å flytte ham i en mer offansiv posisjon, men det der du gjør med å høyreklikke.

EDIT: ombestemte meg. Virker som de bare viser om spillerene skal spille offansivt eller defansivt. :p

Endret av Junior91
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...