Sameboe Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Nei AFC Wimbeldon var for mye stress. 0 i transferbudsjett, drittspillere, nei. Men NÅ gjør jeg det, bare med Friorentina. NÅ skal jeg ha saven så lenge jeg spiller dette spillet. Så nei, jeg skal ikke kjøpe FM 2011, 12 osv. Skulle det gå på trynet, så skal jeg forsøke å få meg ny klubb istedet for å starte ny save.Ønsk meg lykke til! Kødda bare. Noe større gjeng med udugelige eklinger har jeg ikke vært borti. NÅ skjer det. Denne gangen mener jeg det, bare med Udinese. Har henta Mark Viduka gratis og Verratti for 6 mill. Verratti er mye talent for pengene må jeg si. Vi orker ikke at du skal skrive at du køddet annen hver uke. Lenke til kommentar
sandinista Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Jeg lover, det er siste gang. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 EVERTON!!! Feil tråd! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 (endret) Faen er det jeg driver med a? Endret 10. februar 2010 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Mens vi er i gang, ARSENAL!!! Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Jeg lover, det er siste gang. Vi får se neste uke. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 SI_games @steffenhaneboe when it's finished We estimate end of the month/early March. Svaret fra SI da jeg spurte da neste patch ble sluppet. Lenke til kommentar
sandinista Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Jeg lover, det er siste gang. Vi får se neste uke. Hehe, ja.. Men nei serriøst, skal kjøre på med Udinese nå. Lenke til kommentar
FL1P Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Noen som vet om Frankrike har reservelagsliga? Får ikke noe tilbud om liga, og jeg har en haug med unge spillere som kunne spilt litt mer. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 (endret) SI_games @steffenhaneboe when it's finished We estimate end of the month/early March. Svaret fra SI da jeg spurte da neste patch ble sluppet. Godt å vite! Jeg lover, det er siste gang. Vi får se neste uke. Hehe, ja.. Men nei serriøst, skal kjøre på med Udinese nå. Vi får nå se på det... Noen som vet om Frankrike har reservelagsliga? Får ikke noe tilbud om liga, og jeg har en haug med unge spillere som kunne spilt litt mer. De har hatt det før i alle fall. EDIT: Dette varmer hjertet mitt. Endret 11. februar 2010 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Da var første sesong med Ajax overstått! Jeg satset latterlig ungt, men klarte likevel å havne på fjerdeplass og vinne cupen. Ikke helt fornøyd, men laget blir bare bedre og bedre. Adriano, som kom i januarvinduet, var litt dårlig i starten, men han tok seg kraftig opp og avsluttet sesongen med en hattrick Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Hva kaller du disse da? Sistnevnte har jeg selv. Og jeg finner dem gjennom å sende speidere rundt. Japps, har funnet noen rimelige syke selv. Lenke til kommentar
sandinista Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Adriano, som kom i januarvinduet, var litt dårlig i starten, men han tok seg kraftig opp og avsluttet sesongen med en hattrick Han som spilte på Inter? Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 (endret) Jepp. Skal hente meg en stopper nå. Er Forren virkelig så god som folk sier? Speiderne mine har ikke så stor tro på ham... EDIT: Ok, nå er det 5. juli og jeg har enda ikke fått et transferbudsjett!!? Edit 2: Hehe, der kom det Edit 3: Screw Forren, jeg kjøper Sakho! Endret 11. februar 2010 av GoreGalore Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Hva kaller du disse da? Sistnevnte har jeg selv. Og jeg finner dem gjennom å sende speidere rundt. Hehe. Regner med at speiderne gjorde en god jobb der, ja. Jeg spiller jo lengre ned i divisjonene, og har vel ikke kommet lengre enn 2012, men av noen spesielle gode regens så har jeg fått fatt på en midtbanespiller fra Wales. Gode stats (spesielt for å være så langt nede i divisjonene som jeg er), men ofte skadet. Så jeg har en rullering mellom denne midtbanespilleren og Luis Thieu (unggutt fra Ham Kam). Speiderne har ellers gode stats (igjen, for å være så langt nede i divisjonene) men de har så langt ikke snublet over mange gode unge regens... Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Hva legger dere i regens? Spillere som er funnet opp av spillet? Tips til free transfer spillere som vil til dritlag? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Hva legger dere i regens? Spillere som er funnet opp av spillet? Ja. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Plutselig har han som scoret 30++ mål i fjor, sluttet å scoret helt. Han har scoret 2 mål på 8 kamper, laget har scoret 3 på 8 kamper også. Latterlig. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Skjedde hos meg også. Dog er jeg overrasket over at tredje valg på spissplass scoret 27 mål på den første sesongen. Når han fikk ny kontrakt var det stopp. Darren Byfield å Bristol City (FM08). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå