FL1P Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Skjer med at jeg knapt finner spillere som ikke er i europeiske toppklubber? Er det noe jeg dret meg ut på når jeg startet saven min eller? Er ikke lett å finne spillere under 50mill. Hvordan er speiderkunnskapene til klubben din da? Ikke det helt store. Spiller som St. Etienne, men problemet er at jeg ikke finner spillere jeg søker på. Feks Brann sitt lag er det kun Opdal som faktisk spiller. Og hvor stor database spiller du med? Er dette jeg lurer på. Husker ikke å ha endret noe når jeg startet saven. :/ Ikke mulig å endre? Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Hos meg så står den alltid på liten database før jeg lager nytt game, så det spørs om det er det som er problemet hos deg å. Er dessverre ikke mulig å forandre databasestørrelsen uten å starte på nytt. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 (endret) Det er vel normal databse som står som standard når du starter game, syns å huske det? Det hjelper også på om du har mange spillbare ligaer med. Jeg har stor database, men ikke Norge som spillbar liga. Jeg får kun sett 10 stykker i Brann for tøyeblikket. Jeg regner med laget ditt har gode speiderkunnskaper om Norge da du har sikkert satt din nasjonalitet til norsk. Det er vel begrenset av spillbare ligaer man kan ta med også, særlig hvis man ikke har en "up to date" PC. Endret 10. februar 2010 av untouch4ble Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Tror jeg har med et par ligaer som er spillbare, men det er fordi pcen min suger temmelig hardt. Den starter på normal database om du ikke velger noe annet. Lenke til kommentar
FL1P Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 10stk er nå iallefall mer enn meg. Men mine spillbare ligaer er England, Frankrike og Spania. Men ok, takk for hjelpen. Får vurdere om jeg skal starte ny save. Spilt halve sesongen og ligger på 7.plass hvor det er 3p som skiller 3plass til 8plass. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 (endret) Yes, der var Verratti klar! Måtte punge ut med £1.8 mill, siden han først ble kjøpt av en annen klubb... Edit: Hva tror dere om å omskolere Verratti til en fremskutt playmaker på sentral midtbane? Kjører en liten Wenger-operasjon på Ajax, og trenger noen i den posisjonen. Edit: Eller er det kanskje der han egentlig er best fra før av? Endret 10. februar 2010 av GoreGalore Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Noen som vet når neste patch kommer? Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Forresten, er det mulig å trene spillere til å få nye "foretrukne bevegelser"? Lenke til kommentar
Junior91 Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Forresten, er det mulig å trene spillere til å få nye "foretrukne bevegelser"? Ja, du kan også spør om de kan slutte med de som allerede er der. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Hvordan gjør jeg det? Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Spillerkommunikasjon. - Be xxxx slutte å skyte fra langt hold. - Be xxxx fly inn i taklinger med hodet først. osv. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 (endret) Spillerkommunikasjon. EDIT: FFUUUUUU-- Endret 10. februar 2010 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!Sjekk på landslagskarrieren hans! Si meg, hvordan sporer du opp så solide regens? Synes både denne karen og forrige kar var temmelig perverse... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 (endret) Hva kaller du disse da? Sistnevnte har jeg selv. Og jeg finner dem gjennom å sende speidere rundt. Endret 10. februar 2010 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!Sjekk på landslagskarrieren hans! Si meg, hvordan sporer du opp så solide regens? Synes både denne karen og forrige kar var temmelig perverse... Første var random som plutselig var på juniorlaget, han andre fant jeg på USA og har ikke vært tilgjengelig på et år! Og jeg grep sjansen så fort den bød seg! Gode regens for en så liten klubb som Alta! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Se der ja. Nok en gang får jeg dødens gruppe i CL, det begynner å bli en gjenganger. I fjor var det AC Milan, Barcelona, AEK. I år fikk jeg AC Milan, At. Madrid, AEK. At.Madrid har de to beste spissene på spillet og de har styrket seg som faen i forsvaret. KLIKKER! Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Syk lønning på han siste der DJ. Bra økonomi i Birmingham? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Jeg måtte det for å få han og når han i tillegg er en av de beste venstrebackene på spillet er det ikke tvil at jeg kjøpte han. Er jo i 15/16-sesongen, så økonomien har virkelig bedret seg! Lenke til kommentar
sandinista Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Nei AFC Wimbeldon var for mye stress. 0 i transferbudsjett, drittspillere, nei. Men NÅ gjør jeg det, bare med Friorentina. NÅ skal jeg ha saven så lenge jeg spiller dette spillet. Så nei, jeg skal ikke kjøpe FM 2011, 12 osv. Skulle det gå på trynet, så skal jeg forsøke å få meg ny klubb istedet for å starte ny save.Ønsk meg lykke til! Kødda bare. Noe større gjeng med udugelige eklinger har jeg ikke vært borti. NÅ skjer det. Denne gangen mener jeg det, bare med Udinese. Har henta Mark Viduka gratis og Verratti for 6 mill. Verratti er mye talent for pengene må jeg si. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå