HanssA Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Se hvordan Jo Inge Berget er på saven din.. han kan du få igjen ganske mye penger for etter noen sesonger hvis du får kjøpt han for en grei pris! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Noen som har tips til kjøp jeg kan gjøre? Er Rosenborg, har ca 90 mill å handle for. trenger helst midtbane og forsvar. Anbefaler deg å hente Thomas Drage, Sindre Welo og Magnar Ødegaard. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Midtbane, Dario Conca. Lenke til kommentar
Psychotron Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Marco Verratti. OM Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 (endret) Fy faen så sur jeg blir ass. Her scorer jeg mot Chelsea i først omgang og hva skjer da? Joda, først får Fazio rødt kort etter 40 min og Ridgewell må rett ut med skade. Med andre ord, jeg har ikke forsvarere igjen og taper. Jeg får bare ikke lov til å slå Chelsea. EDIT1: Dermed var 18 kamper som ubeseiret over. EDIT2: Noen som vet hvor jeg finner rekorder for klubben? EDIT3: Se der ja. Klubbrekorden var 20 kamper uten tap. Jeg var med andre ord to kamper fra å slå en 20 år gammel klubbrekord. Fy faen som jeg klikker på den dommern nå. Endret 7. februar 2010 av DJ_Dark Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Hvor lang tid tar det før treningsanlegget blir forbedret etter at jeg sendte anmodningen til styret? Halvtår? Halv sesong? Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 De pleier som regel å begynne rett etter sesongslutt og da står det hvor lang tid det tar før det er ferdig (2-3-4 måneder sånn cirka). Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 æsj, da må jeg vente 1 år da:( Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 (endret) Yay! Sikret meg Adriano til Ajax for £6.5 mill! Endret 8. februar 2010 av GoreGalore Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Yay! Sikret meg Adriano til Ajax for £6.5 mill! Hvilken Adriano? Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Spissen som spilte på Inter før Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Noen som har tips til kjøp jeg kan gjøre? Er Rosenborg, har ca 90 mill å handle for. trenger helst midtbane og forsvar. Tore Reginiussen, Rindarøy, Vegard Forren osv. Mye bra forsvar. Midtbane er litt værre med tanke på den midtbanen RBK allerede har. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Forren blir på mine saves alltid hentet av Real Madrid av en eller annen grunn. Dumme jævel - han får jo ikke spille! Og Reginiussen er vel ønsket av storklubber som Roma i starten av spillet? Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Kjøp Huseklepp for 12-15M før han forsvinner til utlandet! Du får 50-60M om du selger han etter første sesong.. Lenke til kommentar
sandinista Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Og Reginiussen er vel ønsket av storklubber som Roma i starten av spillet? Jepp! Ikke spørr hvorfor. Selv hentet jeg Mark Viduka gratis:) Grei innbytter for Fiorentina. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Forren blir på mine saves alltid hentet av Real Madrid av en eller annen grunn. Dumme jævel - han får jo ikke spille! Og Reginiussen er vel ønsket av storklubber som Roma i starten av spillet? På min brann save fikk jeg Reginiussen for 2 mill ifra Tromsø, men ser at på de fleste andre går han til utlandet. Forren henta jeg med Coventry! Desverre så forsvinner sånne spillere til lag som nettopp RM, barca, arsenal osv og får aldri spille. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Forren blir på mine saves alltid hentet av Real Madrid av en eller annen grunn. Dumme jævel - han får jo ikke spille! Og Reginiussen er vel ønsket av storklubber som Roma i starten av spillet? Forren ble hentet av dem i min Alta save også, men solgt etter en sesong til Hull der han er nøkkelspiller. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Jeg slo akkurat Arsenal 3-2 hjemme på Ewood Park Og etter flere sesonger i nedrykkssumpen så har jeg fått en 94/95 sesongsform Ligger på 3.plass etter 20 kamper Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Jeg slo akkurat Arsenal 3-2 hjemme på Ewood Park Og etter flere sesonger i nedrykkssumpen så har jeg fått en 94/95 sesongsform Ligger på 3.plass etter 20 kamper Blackburn er en knall klubb å spille med! Spilte myye med de på 09, med Santa Cruz og Cardozo på topp. David Dunn er veldig undervurdert dog. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Kong David har lagt opp her da, men har et flott lag da Men trodde aldri jeg skulle kjempe på topp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå