Gå til innhold

FM10: Football Manager 2010

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blir dobbelpost, men what the heck.

Jeg vil anbefale denne taktikken om du skal spille 4-5-1. Det er egentlig 4-1-2-2-1, men den vil bli regnet som 4-5-1 av dataen av en merkelig grunn. Den er jævla effektiv da jeg har en rask spiss/evt en treigere med Cardozo om de ligger dypt, to raske og innleggssterke vinger, samt to midtbanespillere som er ganske så offentive og begge er gode på skudd. Funker utrolig bra.

post-61155-1265490664_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Nei AFC Wimbeldon var for mye stress. 0 i transferbudsjett, drittspillere, nei. Men NÅ gjør jeg det, bare med Friorentina. NÅ skal jeg ha saven så lenge jeg spiller dette spillet. Så nei, jeg skal ikke kjøpe FM 2011, 12 osv. Skulle det gå på trynet, så skal jeg forsøke å få meg ny klubb istedet for å starte ny save.

Ønsk meg lykke til!

Lenke til kommentar
Herregud. Her ligger jeg ann til 2. plass og så kommer det en form for skadebug. Plutselig får 6 førstelagsspillere 2-4 ukers skader og jeg sliter som faen. 4 av disse er i forsvaret mitt. :wallbash:

Haha, akkurat det samme skjedde meg med meg. Utrolig frustrerende.

Endret av Shlaps
Lenke til kommentar

Hvis du ble kjøpt opp skjønner jeg at du har penger som faen.

6 kamper igjen i 14/15-sesongen for min del og det er jevnere enn noen gang. Her kan jeg ikke tape en eneste kamp av de siste. Da raser jeg ned.

EDIT: Glemte bildet

post-61155-1265574082_thumb.jpg

Endret av DJ_Dark
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...