DJ_Dark Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Det andre skinet der var stilig. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Man kan faktisk skifte bakgrunnsbilde i det skinnet også, ved å trykke på knappen helt oppe i høyre hjørne. Eneste ulempen er at oppsettet er litt annerledes enn andre skin, derfor bruker jeg det første jeg la ut. Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Noen som vet hvordan jeg får spilt FM2010 på lan? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Du kan i alle fall koble til hverandre via Hamachi. Et program du kan laste ned gratis. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Blir dobbelpost, men what the heck. Jeg vil anbefale denne taktikken om du skal spille 4-5-1. Det er egentlig 4-1-2-2-1, men den vil bli regnet som 4-5-1 av dataen av en merkelig grunn. Den er jævla effektiv da jeg har en rask spiss/evt en treigere med Cardozo om de ligger dypt, to raske og innleggssterke vinger, samt to midtbanespillere som er ganske så offentive og begge er gode på skudd. Funker utrolig bra. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Vant PL med den taktikken! Passet perfekt til mitt Arsenal-lag. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Herregud. Her ligger jeg ann til 2. plass og så kommer det en form for skadebug. Plutselig får 6 førstelagsspillere 2-4 ukers skader og jeg sliter som faen. 4 av disse er i forsvaret mitt. Lenke til kommentar
sandinista Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Nei AFC Wimbeldon var for mye stress. 0 i transferbudsjett, drittspillere, nei. Men NÅ gjør jeg det, bare med Friorentina. NÅ skal jeg ha saven så lenge jeg spiller dette spillet. Så nei, jeg skal ikke kjøpe FM 2011, 12 osv. Skulle det gå på trynet, så skal jeg forsøke å få meg ny klubb istedet for å starte ny save. Ønsk meg lykke til! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Lykke til!! Ellers har jeg 10 kamper på rad nå uten tap! Ligger på 2.plass nå 2p foran 3.plass og 6p foran 4. plass. Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 (endret) Herregud. Her ligger jeg ann til 2. plass og så kommer det en form for skadebug. Plutselig får 6 førstelagsspillere 2-4 ukers skader og jeg sliter som faen. 4 av disse er i forsvaret mitt. Haha, akkurat det samme skjedde meg med meg. Utrolig frustrerende. Endret 7. februar 2010 av Shlaps Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Det er utrolig at jeg ikke tapte en kamp i denne perioden. 10 strake seire når hvor 8 av dem i serien. To av dem mot Arsenal og United borte. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Å som jeg elsker skadebugs. Uten forsvar og angrep mot Roma i CL. Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Er egentlig en vanvittig høy sum Atletico Madrid får hvert år for å hente nye spillere. I år fikk jeg 450 millioner. Hentet da David Silva. I min 4-2-3-1 så har jeg disse på topp: Aguero Silva - Gourcuff - Rodriguez = WIN! Lenke til kommentar
Saiyaman Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Fornøyd med hvordan newcastle saven min går nå Vunnet pl 4/4 ganger Cl 2/3 vm for klubblag 2/2 Har hentet inn mange store profiler og ligger på mellom 1 og 2 miliarder i overgangs budsjett. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Har hentet inn mange store profiler og ligger på mellom 1 og 2 miliarder i overgangs budsjett. WTF? Hvor mye hadde du å handle for første året? Lenke til kommentar
Saiyaman Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 2015 er jeg i nå ble kjøpt opp rundt april første ses.. hadde vel 70 etter spillersalg første ses Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Trodde jeg var uovervinnelig med Leeds etter 2 opprykk på rad. Vant så første hjemmekamp mot Arsenal, før en uavgjort mot Birmingham. Har nå 5 tap på rad, og er på vei ned igjen.. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 (endret) Hvis du ble kjøpt opp skjønner jeg at du har penger som faen. 6 kamper igjen i 14/15-sesongen for min del og det er jevnere enn noen gang. Her kan jeg ikke tape en eneste kamp av de siste. Da raser jeg ned. EDIT: Glemte bildet Endret 7. februar 2010 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Himtole Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Noen som har tips til kjøp jeg kan gjøre? Er Rosenborg, har ca 90 mill å handle for. trenger helst midtbane og forsvar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå