Gå til innhold

FM10: Football Manager 2010

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Virket som et behagelig skin. Testes akkurat nå:)

Genialt spill. Dette må være den raskeste FM noen sinne? Synes det går utrolig fort å simulere/fortsette spille. Ei uke går jo på 5 sekunder hvis jeg ikke har kamp.

Jeg har endelig fått opp Melilla opp til Liga Adelante i Spania. Har åpna overraskende bra i serien og. Første kamp vant jeg 2-1 og nesten kamp spilte jeg hele 4-4 borte, etter å ha ligget under 3-0. Det var helt utrolig følelse.

I tillegg så måtte stadion utbygges for å imøtekom kravene. Så der ble 6mill brukt. Så startet sesongen med 13mill i underskudd. Men har økt tilskuertallene mine veldig denne sesongen, 4430 mot 1450 i fjor i gjennomsnitt. Noe som fører til at jeg går i pluss vær mnd på kontoen :D

Signerte også Capi i sommer, gratis uten store lønnskrav. Real Betis legenden har spilt utrolig godt for meg og banket inn flere mål og assist. I tillegg så har spissen min, Yagüe bøttet inn mål. Spørs om jeg holder resten av sesongen. Noen kamper har jeg gått på smeller som 1-5 :( Mens andre har jeg bare tapt med 1 mål.

218883-Melilla.jpg

Jeg greide å holde meg standarden gjennom sesongen. Med noen stor tap og noen kjempe kamper. Endte på 10/11 hvis jeg husker riktig i farten. Klarte ikke å få vekk underskuddet, men klatret ned fra 13,8 til ca 10mill i underskudd. I transfersesongen(sommern) tilbydde jeg min spiller(Yagüe verdi 19m) 50 mill. Da var det en klubbsom slo til for 38 mil. Dette hjalp mye, nå er jeg i pluss fått tak i noen gode spillere til min 3. sesongen med laget :)

Endret av untouch4ble
Lenke til kommentar
Nå tok jeg faktisk med toppen av bildet der så du kunne se hvilket år det var da. Så det spørsmålet ikke skulle komme. :wee:

Fikk Roma i 1. utslagsrunde så jeg var heldig med trekninga!

Nice! Fått de til et topplag så "tidlig"... Er vel så og si i samme nivå med Alta i første sesong... Slo salgsrekorden min igår, min offensive midtbanespiller gikk for 30 mill til Stuttgart.

Lenke til kommentar

Helvete for en møkka sesong. Virker som alt slår feil. Stang ut hele tiden...

Spiller min andre sesong med atletico madrid nå. Gjort 4 kanon signeringer i Gourcouff, Anyukov, Amorebieta og David Fuster. Men alikevell får jeg dårlige resultater. Ligger forøvrig på en skuffende 4 plass etter 29 kamper spilt. Gikk ut av ligacupen i 5. runde mot Espanyol. Nå gikk jeg faen meg ut i første utslags runde i champions league ogs. Hvor jeg tapte 6-4 sammenlagt mot AC Milan. Kanskje jeg har for store forhåpninger til meg selv. Brukbart fornøyd med Champions League da, siden jeg banka ut Manchester United!

Lenke til kommentar

Faen, nå begynner noen av spillerne å få svært dårlig moral her også. Kanskje de har slitt ut benken for mye. Ikke vet jeg....

Edit: Er det mulig? Nå tapte jeg faen meg serie finalen som kunne ha gjort at jeg hadde tatt 3. plassen i La Liga. Men hva faen gjør laget mitt, joda taper 2-0 borte mot et av nedrykkerne. Er det mulig. Nå endte jeg opp på 6. plass, og Euro Cup. Nei huff, dette svir.

Endret av Borden
Lenke til kommentar

Ok, takk! Spiller forresten med Ajax nå. Har kjøpt en hel haug med unggutter! :D

Edit: Nå kommer ikke den nederste spillerstatistikken med (teknikk, uten ball og moral)... Er det noe fiksfakseri jeg kan gjøre for å få det tilbake?

Edit: og hva må jeg gjøre for å legge D'Amicos skin inn på spillet? Har lastet den ned.

Endret av GoreGalore
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...