Gå til innhold

FM10: Football Manager 2010

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da er jeg endelig ferdig med en super sesong der jeg til slutt fikk en fullt fortjent 13. plass, spillerne mine fant til slutt formen og viss den formen hadde startet tidligere ville jeg mest antagelig vært i Europa neste sesong. Topscoreren min ble rekordkjøpet Luis Suarez med hele 22 fulltreffere, og jeg kan ikke vente til neste sesong allerede. Marco Verratti har også vært en viktig brikke i midtbanen min og har styrt mesteparten av spillet. Nå forsvinner bla David Dunn til sommeren og jeg har allerede en erstatter klar i Sofiane Feghouli

post-136588-1265209292_thumb.jpg

post-136588-1265209429_thumb.jpg

post-136588-1265209463_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Jeg har ikke blitt kjøpt opp mens jeg har spilt i alle fall.

Ny bragd!! :D 1-1 mot AC Milan på San Siro. :w00t:

ENDA STØRRE BRAGD MED 3-2 HJEMME!!!! Fy faen sur jeg ble da de gikk rett i angrep og putta. :realmad: Men Nordtveit skulle redde kvelden!! :love:

post-61155-1265234611_thumb.jpg

Endret av DJ_Dark
Lenke til kommentar

Ny sesong unnagjort med Notts County. Målet var å forsvare ligagullet og komme enda lenger i CL enn forrige sesongs åttendedelsfinale. Sesongen begynte relativt greit og alt gikk som det skulle. Sanago bøttet inn mål, Verratti og Ninis var servitører i verdensklasse, mens stopperduoen Zapata og Otamendi holdt tett bakover. Så ble Sanogo skadet omtrent midt i sesongen, og Rossi som alenespiss funket ekstremt dårlig. Falt derfor litt ned på tabellen, men klamret meg til en 3. plass. Tottenham på 2. klarte ikke å følge med utover våren, men Liverpool på førsteplassen klarte å holde meg på avstand helt til mai og vant ligaen. Jeg endte 3 poeng bak med 80 totalt, nøyaktig samme poengsum som året før.

I FA-cupen klarte jeg å ryke ut for Burnley i kvartfinalen etter en straffescoring i det 87. min. I Ligacupen kom jeg til finalen, men tapte for Newcastle mye pga at begge backene mine ble skadet i løpet av den første halvtimen og måtte byttes ut. Jeg hadde av en eller annen grunn ikke to backer på benken, så jeg spilte med 3 bak resten av kampen, noe som ikke fungerte så bra.

I CL gikk det mye bedre enn året før. Jeg ble gruppevinner foran Leverkusen på 2. plass. Lyon og Zaragoza var de to andre. I åttendedelsfinalen var jeg heldig og trakk Shakhtar som jeg slo 2-1 hjemme og 0-2 borte. I kvartfinalen ventet City som jeg like så godt knuste 6-0 på bortebane, og jeg kunne dermed safe inn 1-1 hjemme. Deretter var det Barcelona som sto for tur. 0-0 ble resultatet på Meadow Lane, men gikk videre etter en 1-0-seier på Camp Nou. I finalen var Real Madrid motstander, laget som slo meg ut forrige sesong. Det gikk ikke så mye bedre i år heller og sluttresultatet ble 2-1. Lagets første trofeløse sesong med meg som manager var dermed et faktum.

Formasjonen var 4-2-3-1 Asymmetric, men omtrent halvveis i sesongen sluttet den plutselig å fungere. La om til en smal 4-1-2-1-2 som fungerte litt bedre, men ikke bra nok til å ta gull. Før neste sesong har jeg gått tilbake til den skjeve 4-2-2-2-formasjonen (som jeg postet bilde av tidligere) og satser på det går litt bedre. Otamendi har blitt solgt for £45 mill og en 22 år gammel regen ved navn Andre Filipe er hentet inn som allerede nå er mye bedre enn Zapata i følge assistenten min (4 og en halv stjerne, Otamendi hadde 4). De to andre storkjøpene var Hazard og Kadlec, og takket være de tre vil jeg si at laget mitt er nærmest komplett. Det er altså ikke mange forbedringene som kan gjøres, så det bør med andre ord bli minst ett trofe denne sesongen.

Her har dere laget mitt hvis noen er interessert.

post-160890-1265279531_thumb.jpg

Endret av D'Amico
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...