DJ_Dark Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Faen as, taper seriegullet på slutten. Alt går i mot meg, Dzeko skadet, Tevez skadet, Bridge skadet, gjorde ingen endringer, plutselig begynte laget mitt, med best målforskjell i ligaen (4 - 4 - 2) å suge kuk. Taper mot Bolton, og James Vaughan ender sin 651 min lange måltørke med et hat trick mot meg. Hva faen er sjansen. Ganske stor... Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 tipset ditt DJ Dark, har fått meg fra en 19 plass og opp til en ganske så sikker 14 plass Vunnet flere kamper nå Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Ikke bytte hele tiden på taktikken? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 ikke det, å ikke være skuffa hele tida Nå scorer jo Luis Suarez og Matt Derbyshire nesten hver kamp jo Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Åja, sant nok det. Holde moralen oppe er temmelig viktig. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 lagt merke til det, og fansen er storfornøyd også Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Der ser du. Er ikke mer som skal til. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Sier du ingenting i teamtalken da? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 nei, gir heller "sympati" enn å være skuffet. "godt forsøk" noen ganger også Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Selvfølgelig, spiller de elendig er det kjeft som må til. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Sympati fremfor skuffet, særlig på bortebane. Har spillerne god moral ved pause når du ligger under hjemme, er jeg alltid skuffet.. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 FML Birmingham rykket ned på saven din. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Hvordan fatter jeg ikke. Benitez bøttet inn og en haug med randoms presterte over all forventning. 1 - 1 mot meg i nest siste serierunde. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 FML FYL indeed. Ville ikke vært skuffet over en andre plass med shitty jeg men :-) Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Går bra vettu. Lurer på om jeg skal prøve 4 - 1 - 2 - 2 - 1, men jeg vet ikke hvem av Tevez og Dzeko jeg skal kjøre som ensom spiss. Jeg vil også utnytte vingene mine. Har jo kjøpt Frank Ribery. Hva skal man bruke penger på... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Diego Buonanotte. Latterlige gode stats hos meg. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Faen jeg elsker treningskamper. 15 - 0 og 6 mål av Tevez. :!: Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Lol! Arsenal spilte ligacup og vant 8-0. 7 mål av Gignac. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2010 Faen jeg elsker treningskamper. 15 - 0 og 6 mål av Tevez. :!: Hvilket lag er du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå