Junior91 Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Så de har gjort en del endringer i taktikk delen? Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Nytt og uvant, men tror jeg kommer til å like det veldig godt når jeg kommer litt inn i det. Den nye taktikk delen virker genial, bedre muligheter for å finjustere taktikken sin til spillestilen man selv ønsker Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Irriterer meg at nettet er så dårlig. Steamen makser nettet med 140kb/s. Lenke til kommentar
mopani Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Nytt og uvant, men tror jeg kommer til å like det veldig godt når jeg kommer litt inn i det. Den nye taktikk delen virker genial, bedre muligheter for å finjustere taktikken sin til spillestilen man selv ønsker Ja, nytt og uvant.. Men det virker ganske bra, gleder meg når jeg kommer litt mer inn i det.. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Jeg må innrømme at det var veldig uvant å spille FM10 i forhold til FM09. Menyen var jo totalt forskjellig og jeg hadde litt problemer med å finne frem, men det bedrer seg nok fort. Ellers synes jeg enkelte spillere ikke var så gode som jeg skulle trodd i den norske serien. Men taktikkdelen var jo insane! Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 (endret) Tar ikke så veldig lang tid å sette seg inn. Men neste gang håper jeg de oppdaterer grafikk/animasjoner/banespill kraftig. Denne grafikken er fra 98... Dette er fifa 98: Endret 15. oktober 2009 av mx1000 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Litt teit at jeg cruiser gjennom PL med 5 av 5 seire uten å ha gjort noen kjøpt eller endra noen av spillerinstruksene. Banket Chelsea 5-1 på Brua bl.a. Med Tottenham.. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 (endret) Hva er det jeg leser her?? Er demoen ute allerede, aaaah er på jobb nå ekke ferdi før fire, det her kommer til å bli en laaaang dag, gleder meg til å komme hjem.. Mutu, har du prøvd ut Chelsea?? Edit: Er 3d motoren bedre? Altså bedre grafikk?? Endret 15. oktober 2009 av PrettyBoy Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 3D- motor er et bittelite hakk bedre, men knapt merkbart. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 For min del virket det som spillet går raskere generelt, men saktere når den skal laste 3D-motoren. Gleder meg til jeg kommer hjem nå. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 "Forhåndsbestill Football Manager 2010 og få med en unik kode som gir deg sjansen å designe ditt eget Football Manager 2010 cover! Koder og instruksjoner på hvordan du gjør blir utsendt i løpet av releaseuken." CDON.com Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Og hvor mye mer koster dette? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 (endret) Og hvor mye mer koster dette? 449 NOK mener jeg som vil si ikke noe tillegg i prisen Endret 15. oktober 2009 av samebror Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Kjøp fra Stream. Koster 415 da. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Merde, synes å huske jeg satte Steam til å laste ned demoen i natt (var på en liten... snurr), men pcen min var av i morrest, så jeg har faktisk ikke clue om den er klar til jeg kommer hjem fra jobb... Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Hvis det er pris som er viktigst, postet jeg en link i denne tråden tidligere der man fikk det til 171 kr, riktignok fra utlandet. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Hvis det er pris som er viktigst så laster man det ned gratis. (Ikke det at jeg oppfordrer til det!) Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Taktikkdelen var genial! Skulle ønske eg kunne seie det same om 3D modusen... Virker ikkje som at det har gjort store forandringer, og etter det eg hugsar av FM09 så virker 3D modusen i FM10 dårligare... Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 3D modusen har jeg aldri brukt, så det tenker jeg ikke så mye på. Liker også at spillet virker til å være kjappere og smoothere en tidligere versjoner. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Taktikkdelen var genial! Skulle ønske eg kunne seie det same om 3D modusen... Virker ikkje som at det har gjort store forandringer, og etter det eg hugsar av FM09 så virker 3D modusen i FM10 dårligare... Enig i at det ikke er så store forandringer når det gjelder 3D-modusen, men den er i hvertfall ikke dårligere. Etter min mening virker det som at bevegelsene flyter bedre samt er mer naturlige (stupheadinger er ett eksempel), pluss at det nå faktisk er publikum på stadionene som i tillegg beveger seg. Ikke gigantiske forandringer som sagt, men de har nok brukt mest tid på taktikk-delen, noe jeg tror var lurt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå