Gå til innhold

FM10: Football Manager 2010

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ikke bytt taktikk for ofte og for all del ikke vær skuffet hele tiden. Kjefting gjør det værre og til slutt er alt på bånn. Da er det vanskelig å vinne kamper.

Hva om fansen krever at jeg bytter taktikk da? Har vært litt ofte skuffa ja :p

Drit i det! Fansen gnelte to ganger forrige sesong om at jeg skulle bytte taktikk, jeg dreit i det! Og nå ligger jeg i toppen av Adecco!

Lenke til kommentar
Ikke bytt taktikk for ofte og for all del ikke vær skuffet hele tiden. Kjefting gjør det værre og til slutt er alt på bånn. Da er det vanskelig å vinne kamper.

Det der passer jeg på. Pleier bare å si at jeg er besviken etter store, unødvendige tap. Taktikk har jeg byttet 1 gang. Untatt noen unntak med småfiksing da.

Lenke til kommentar

Genialt spill. Dette må være den raskeste FM noen sinne? Synes det går utrolig fort å simulere/fortsette spille. Ei uke går jo på 5 sekunder hvis jeg ikke har kamp.

Jeg har endelig fått opp Melilla opp til Liga Adelante i Spania. Har åpna overraskende bra i serien og. Første kamp vant jeg 2-1 og nesten kamp spilte jeg hele 4-4 borte, etter å ha ligget under 3-0. Det var helt utrolig følelse.

I tillegg så måtte stadion utbygges for å imøtekom kravene. Så der ble 6mill brukt. Så startet sesongen med 13mill i underskudd. Men har økt tilskuertallene mine veldig denne sesongen, 4430 mot 1450 i fjor i gjennomsnitt. Noe som fører til at jeg går i pluss vær mnd på kontoen :D

Signerte også Capi i sommer, gratis uten store lønnskrav. Real Betis legenden har spilt utrolig godt for meg og banket inn flere mål og assist. I tillegg så har spissen min, Yagüe bøttet inn mål. Spørs om jeg holder resten av sesongen. Noen kamper har jeg gått på smeller som 1-5 :( Mens andre har jeg bare tapt med 1 mål.

218883-Melilla.jpg

Endret av untouch4ble
Lenke til kommentar
Er det så stort å banke Lyn? :dontgetit:

5-0 med Alta, så ja, da er det ganske fint resultat. Du kan jo sammenligne det med som at du vinner 5-0 over Liverpool med Birmingham laget ditt.

Lyn suger på FM, så så stort er det ikke. :)

@ untouch4ble: Ja, det er veldig mye raskere enn før, men det slår ikke de gamle CM-spillene.

Lenke til kommentar

Da var jeg klar for Tippeligaen på direkte opprykk sammen med Odd Grenland etter 4-0 mot Løv-Ham i nest siste kamp! Så vel fortjent etter en flott sesong, jeg håpte på kvalikk før sesongen ettersom jeg solgte de erfarne spillerne mine og hentet inn ungt, men opp til flere har blomstret og er ønsket verden over!

Lenke til kommentar

Helvete så forbanna jeg blir. Mange kamper er avgjort 0 - 0 eller tap 0 - 1, uansett hva man gjør. Jeg kan kjøre en 1 - 5 - 4 formasjon, og det blir ikke mål, men det bli heller ikke mål imot. Virker ikke som om det er noe vits i bytter eller taktiske endringer.

Lenke til kommentar
Helvete så forbanna jeg blir. Mange kamper er avgjort 0 - 0 eller tap 0 - 1, uansett hva man gjør. Jeg kan kjøre en 1 - 5 - 4 formasjon, og det blir ikke mål, men det bli heller ikke mål imot. Virker ikke som om det er noe vits i bytter eller taktiske endringer.

Jeg kjører som regel 4-2-3-1. Og et triks som fungerer godt for meg når jeg behøver mål er å legge om formasjonen til 4-2-2-1-1 (defensivt). Men på innstillinger så velger jeg offensiv, eller ta kontroll over kampen. Det siste jeg gjør er å sette opp tempoet, og velge et oppspillspunkt. For meg er dette en safe vinner. Eller så kjører jeg 4-2-3-1, der jeg ligger å venter på kontringer. Kom nummer 3 i La liga, vant cupfinalen, tapte finalen i champions league.

Edit: Glemte og nevne at dette gjaldt Atletico Madrid. Men har også hatt suksess med Rosenborg og Liverpool med denne taktikken.

Endret av Borden
Lenke til kommentar

Faen as, taper seriegullet på slutten. Alt går i mot meg, Dzeko skadet, Tevez skadet, Bridge skadet, gjorde ingen endringer, plutselig begynte laget mitt, med best målforskjell i ligaen (4 - 4 - 2) å suge kuk. Taper mot Bolton, og James Vaughan ender sin 651 min lange måltørke med et hat trick mot meg. Hva faen er sjansen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...