Sameboe Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Jeg skal ha flaks hvis det blir opprykk denne sesongen, NFF ga meg alle topplagene på rams etter hverandre i serien! Arghh! Må satse på en seiersrekke mot drittlagene på slutten for å få kvalikk! Det har du sagt en gang allerede. Har funnet ut at dette er normalt på FM. Tre sesonger på rad har jeg hatt de fem beste lagene i serien i løpet av 6 kamper hvor det siste laget er noen som er midt på tabellen. Irriterende. Veldig irriterende faktisk! 6 kamper uten seier er ikke bra liksom! Men når jeg møter Fyllingen, Follo osv. Blir det kalas seiere! Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 2 år med direkte opprykk på rad som Leeds! Første sesongen er relativt enkel, mens andre sesong startet elendig. Tapte 5-0 hjemme mot Wednesday eller noe, og stod i fare for å miste jobben. Som farmerklubb for Arsenal fikk jeg låne Randall fra dem. Hentet inn Fowler (flopp), Yatabaré (40M og snitt på 7,29 i serien), Paul Marshall (Free transfer, backup med 11+(10) kamper og snitt på rundt 7) og Germini (free transfer, fast på laget men ble skadet 3-4 mnd). En liten formsvikt på slutten hindret meg i å vinne CC. Endte opp på 94 poeng, mens Wigan vant de siste 4 og endte på 97. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Leeds virker gøy, egentlig. Får man mye å handle for? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Denne sesongens STORE overaskelse til nå er Wigan som ligger på 2.plass etter halvspilt sesong Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Denne sesongens STORE overaskelse til nå er Wigan som ligger på 2.plass etter halvspilt sesong Ligger på bunn her! Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Leeds virker gøy, egentlig. Får man mye å handle for? Nei. Jeg solgte Snorgrass ettersom han var elendig for meg. Samtidig ble venstrebacken solgt fordi jeg fikk inn et bud jeg egentlig var fornøyd med. Dessverre fikk jeg ikke inn ny venstreback, så jeg ble spillende med 3 midtstoppere back en periode i første sesong. 2. sesong fikk jeg inn en ny venstreback, mens høyrebacken ikke holdt helt mål. Etter opprykk til PL fikk jeg 320M som jeg blåste bort på 4-5 spillere. Jeg solgte unna mye rask, og har snart ingenting igjen av opprinnelig lag. Første jeg kjøpte i L1 var ny keeper (bortsett fra Veratti). Ingen av dem i klubben holdt mål.. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Irriterer meg over Sunderland jeg. De ligger på 4 hos meg, Bent og Ronaldo (old one) bøtter inn. Ellers har de George McCartney og Melchiot i forsvar og Andy Reid på sentral. Jeg hadde et bedre Sunderland lag på en annen save, og jeg kom ikke inn på øvre del av tabellen... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Bent og Fraizer driter mål på saven min. Irriterende. Samme med hora på Villa (Agbonlahor)(Fått navnet etter at jeg har blir senket av han hele tiden. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Hehe, Campbell er god, mens Bent er notorious misse alene mot keeper spiller når det er jeg som bruker han. Men ikke ellers... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Sesong 2013/14 er over og jeg endte på en herlig 4. plass, noe som vil si Champions League for mitt kjære lag neste sesong! Ellers har jeg gjort to fine signeringer før sesongen. Fikk Federico Fazio for den nette sum av 200M kr og Akinfeev til røverprisen 52,5M!! ( ) Litt kjedelig er det at Fazio krever sånn ca en milliard i ukelønn, men for en sånn spiller er det helt ok. Nå bør faen ikke laget mitt slippe inn mange mål neste sesong! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 (endret) Sesong 4 går utmerket så langt, cirka halveis ligger jeg på direkte opprykk med Fredrikstad. Jeg tok en risk før sesongstart og solgte den beste venstrebacken min, og hentet inn en god del unge folk. Så langt har det gått fortreffelig Kan fortelle at Freddy Drogba (Didier Drogba sin bror) sitter på benken for meg, han er også spiss for de som lurte. Herlig denne sesongen! Nå er topplagene spredd! EDIT: To tap så langt: Fredrikstad og Odd har slått meg. Endret 31. januar 2010 av Sameboe Lenke til kommentar
sandinista Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 (endret) OK. Nok leking! Nå har jeg bestemt meg. Jeg er lei av store lag som bare vinner, jeg er lei av mindre store lag som har skyhøye forventninger. Jeg har nå slått meg ned med AFC Wimbledon i Blue Sqaure. Denne saven skal jeg ha helt til jeg eventuelt får sparken. Målet er å rykke opp til Coca-Cola League 2, noe som faktisk ikke er umulig. Etter dette vil jeg bli hendtet av større klubber, helt til jeg ender opp i ett Champions League-lag. Jeg skal ikke kjøpe nye FM-spill, jeg skal ha denne saven til jeg dør. Endret 1. februar 2010 av sandinista Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 En kompis har AFC i PL nå. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Jeg og skal starte med Wimbledon en gang. Jeg bare må. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Åh, nå fikk jeg lyst til å starte en save uten klubb, og se hvor jeg havner og hvordan det utvikler seg! Lenke til kommentar
sandinista Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 En kompis har AFC i PL nå. Ikke dårlig. Vet du hvor mange sesonger det tok? Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Åh, nå fikk jeg lyst til å starte en save uten klubb, og se hvor jeg havner og hvordan det utvikler seg! Husker jeg gjorde det på mine første FM saver noensinne, på 06. Katastrofe med Bury, endte opp i Montrose... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 En kompis har AFC i PL nå. Ikke dårlig. Vet du hvor mange sesonger det tok? Lurer på om han kom opp i 2017. Før sesongen til PL ble det spekulasjoner om oppkjøp så han fikk ikke kjøpt spillere før til sommern. Det gjorde at han rykket ned igjen etter et elendig halvår. Rykket rett opp igjen etter han rykket ned da. Artig det. Kom meg til CL med Birmingham etter at jeg vant på straffer. Vant 0-1 borte og tapte 0-1 hjemme i en kamp jeg overkjørte dem. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Er nok på tide å finne fram FM10 plata og fortsette med Chelsea saven Lenke til kommentar
sandinista Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Er det mulig å løfte moralen i laget litt? Alle har dålig/Mkt. Dålig. Går mot nedgang her i AFC! Gjorde det kanon i starten, men klarer jeg ikke å putte. Den nye taktikken har heller ikke gjort det noe bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå