Gå til innhold

FM10: Football Manager 2010

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ah, free transfer. Begynner å mestre det, for det trengs virkelig i 2. Bundesliga. Styret forventer at jeg rykker direkte opp med Aachen, men startstallen er ikke mye å skryte av. Og de ga meg absolutt ingenting av midler, så jeg måtte selge middelmådige spillere og hente folk på free transfer blant annet. Har fått en forkjærlighet for brasilianere på dette spillet, det er så mange som glir rett inn på laget. Har henta Sandrinho, Hugo, Doka Madureira og César Prates. I tillegg kommer 17-årige Dudu på lån fra Cruzeira i det han blir 18. Gleder meg. ^^

Lenke til kommentar

Ha! FM ødelegger som vanlig universitetsutdannelsen min. Er i tredje sesong med Moss nå. Første sesongen rykket jeg opp, andre sesongen blei det midt på tabellen. Denne sesongen er jeg i semifinale i cupen og på god vei å vinne tippeligaen.

Er det forresten vanskelig å få tilbud om å bli landslagstrener? Og hvordan er dette i forhold til å trene et vanlig lag?

Lenke til kommentar

Det blir bare en del å holde styr på om du er landslagstrener samtidig. Når noen landslag får sin trener sparket får jeg som regel beskjed om at jeg kan få søke osv. :)

Rovers er ikke et lett lag til å få prestere, en av de vanskeligste PL-lagene i hele spillet faktisk

Javel? Kjedelig da. Synes Birmingham er artig jeg. :D

Lenke til kommentar
Det blir bare en del å holde styr på om du er landslagstrener samtidig. Når noen landslag får sin trener sparket får jeg som regel beskjed om at jeg kan få søke osv. :)

Skjønner. Men er vel vanligst å bare trene landslaget når man gjør det? Eller blir det for lite å gjøre da?

Lenke til kommentar

Jeg skal ha flaks hvis det blir opprykk denne sesongen, NFF ga meg alle topplagene på rams etter hverandre i serien! Arghh! Må satse på en seiersrekke mot drittlagene på slutten for å få kvalikk!

Er samtidig snakk om oppkjøp av Alta! Noe jeg tror klubben har godt av!

Lenke til kommentar
Jeg skal ha flaks hvis det blir opprykk denne sesongen, NFF ga meg alle topplagene på rams etter hverandre i serien! Arghh! Må satse på en seiersrekke mot drittlagene på slutten for å få kvalikk!

Det har du sagt en gang allerede. :)

Har funnet ut at dette er normalt på FM. Tre sesonger på rad har jeg hatt de fem beste lagene i serien i løpet av 6 kamper hvor det siste laget er noen som er midt på tabellen. Irriterende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...