invalid_user Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 What? Hvorfor er det da sånn her hos meg? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Rart. Har aldri hatt det problemet. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Du har for lav oppløsning. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Nei, jeg bruker den høyeste som er mulig. 1380 x 640 or something. Lenke til kommentar
sandinista Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Og du har strekt vinduet helt ut i kantene? Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Nei, det blir det laget bak dem igjen. Er du sikkker på det? La nettopp merke til at Villareal "b" ligger der, altså i Liga Adelante. Merkelig hvor mangel b,c og u19 lag det er i Spania. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Jeg tror faktisk de kan spille i 1. div, altså Adelante. Irl ligger vel Villareal B i Adelante tror jeg. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Er ikke slik i Norge da, så jeg trodde det var noe lignende. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Jeg begynner å gå sykt lei at John Williams ikke har penger nok til noe, jeg vil bli kjøpt opp sånn at jeg kan få flere stjerner enn bare Luis Suarez Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Jeg begynner å gå sykt lei at John Williams ikke har penger nok til noe, jeg vil bli kjøpt opp sånn at jeg kan få flere stjerner enn bare Luis Suarez Sånn er spillet. Ellers må du være rå på free transfer. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Det verste er at Williams er alt for glad i klubben, faktisk så glad at han vil eie klubben ut livet sitt Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Du får prestere bedre da, så du får bedre balanse og mer penger. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Ah, free transfer. Begynner å mestre det, for det trengs virkelig i 2. Bundesliga. Styret forventer at jeg rykker direkte opp med Aachen, men startstallen er ikke mye å skryte av. Og de ga meg absolutt ingenting av midler, så jeg måtte selge middelmådige spillere og hente folk på free transfer blant annet. Har fått en forkjærlighet for brasilianere på dette spillet, det er så mange som glir rett inn på laget. Har henta Sandrinho, Hugo, Doka Madureira og César Prates. I tillegg kommer 17-årige Dudu på lån fra Cruzeira i det han blir 18. Gleder meg. ^^ Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Ha! FM ødelegger som vanlig universitetsutdannelsen min. Er i tredje sesong med Moss nå. Første sesongen rykket jeg opp, andre sesongen blei det midt på tabellen. Denne sesongen er jeg i semifinale i cupen og på god vei å vinne tippeligaen. Er det forresten vanskelig å få tilbud om å bli landslagstrener? Og hvordan er dette i forhold til å trene et vanlig lag? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Rovers er ikke et lett lag til å få prestere, en av de vanskeligste PL-lagene i hele spillet faktisk Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Det blir bare en del å holde styr på om du er landslagstrener samtidig. Når noen landslag får sin trener sparket får jeg som regel beskjed om at jeg kan få søke osv. Rovers er ikke et lett lag til å få prestere, en av de vanskeligste PL-lagene i hele spillet faktisk Javel? Kjedelig da. Synes Birmingham er artig jeg. Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Det blir bare en del å holde styr på om du er landslagstrener samtidig. Når noen landslag får sin trener sparket får jeg som regel beskjed om at jeg kan få søke osv. Skjønner. Men er vel vanligst å bare trene landslaget når man gjør det? Eller blir det for lite å gjøre da? Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Det er nok vanligst i virkeligheten, men på spillet kan det bli litt vel kjedelig syns jeg. Vanligvis trener jeg et lag til jeg blir lei det, deretter søker jobb hos et landslag for å ta dem gjennom et mesterskap. Etter mesterskapet slutter jeg og søker ny jobb hos et nytt klubblag. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Jeg skal ha flaks hvis det blir opprykk denne sesongen, NFF ga meg alle topplagene på rams etter hverandre i serien! Arghh! Må satse på en seiersrekke mot drittlagene på slutten for å få kvalikk! Er samtidig snakk om oppkjøp av Alta! Noe jeg tror klubben har godt av! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Jeg skal ha flaks hvis det blir opprykk denne sesongen, NFF ga meg alle topplagene på rams etter hverandre i serien! Arghh! Må satse på en seiersrekke mot drittlagene på slutten for å få kvalikk! Det har du sagt en gang allerede. Har funnet ut at dette er normalt på FM. Tre sesonger på rad har jeg hatt de fem beste lagene i serien i løpet av 6 kamper hvor det siste laget er noen som er midt på tabellen. Irriterende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå