Gå til innhold

FM10: Football Manager 2010

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fortsetter likevel med Fulham.

Halvspilt sesong nå, og ligger på andre plass, dårligere målforskjell en Arsenal.

Litt trist nå, Ettersom Mohammed Sakho valgte å forlate meg for den nette sum av 310M. Heldigvis var jeg kjapp på markedet, og fikk hentet inn Argentineren Federico Fazio for 285M, så fikk jo inn litt penger.

Nå ser laget slik ut:

Rensing

Claudio(regen) - Fazio - Otamendi - Mattock

Alexis Sanchez - Mariga - Gago - Buonanotte

Cardozo - A. Johnson

Har også en del gode spillere i backup:

Da vil jeg nevne Jordan Spence, Johan Djourou, Schweinsteiger, Ronaldinho, Jàdson, Roque Santa Cruz og Matty Derbyshire.

Endret av Dalglish
Lenke til kommentar

Fjerde sesong i PL med fulham er unnagjort.

577416.jpeg

Fornøyd med en andre plass. Klarte ikke å forsvare fjorårets tittel, men jeg er kvalifisert til CL, får antageligvis en god slump penger.

Sesongen er snart ferdig, mangler bare CL finale mot Real Madrid nå, som jeg er rimelig sikker på at jeg taper.

At Madrid

Man United

Bayern Munchen

Finale - Real Madrid

Her er veien min etter CL, fornøyd med å komme meg videre.

Edit:

Var det jeg trodde ja. 1-4 tap i Cl finalen :(

Real ledet 4-0 etter 25 min, måtte gjøre mange grep for å si det sånn.

Endret av Dalglish
Lenke til kommentar

Bare svar til Samebror. De brødrene har det med å skrive korte innlegg uten mer forklaring. Hadde vært mer interessant med litt info rundt kamper osv og form evt lag.

Sameboe har kommet seg litt i alle fall.

Blir det samme som jeg bare skal si her:

Jeg vant en kamp.

Lenke til kommentar
Bare svar til Samebror. De brødrene har det med å skrive korte innlegg uten mer forklaring. Hadde vært mer interessant med litt info rundt kamper osv og form evt lag.

Sameboe har kommet seg litt i alle fall.

Blir det samme som jeg bare skal si her:

Jeg vant en kamp.

Ser den, er enig i at man kanskje burde fylle med litt mere stoff en bare litt info om hvordan det går.

Lenke til kommentar

Jeg overlevde heldigvis, dette har vært en veldig vanskelig sesong. Vi scorer nok mål, men forsvaret roter alt for mye til tider for Paul Robinson har som oftest vært en av banens beste spillere i nesten samtlige kamper.

Men det positive med denne sesongen er at Aston Villa rykket ned, noe som gjør at James Milner, Stewart Downing, Richard Dunne osv. er villig til å forlate klubben til fordel for meg?

I tillegg så har Marco Verratti og Romelu Lukaku begynt å bli store nøkkelspillere begge to.

post-136588-1264768785_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Yo.

Noen der ute som spiller med 21" widescreen skjerm? Hvordan er FM i window mode hos dere? Vises alle attributtene hos spillere? Teknikk, og alt? Min 19" ikke-widescreen ble ødelagt, så nå låner jeg en 19" wide, men hvis jeg spiller i window mode vises ikke de to nederste attributtene. Jeg vurderer å kjøpe en enten 21" eller 22", så lurte på om noen hadde erfaringer med den størrelsen? Takk for svar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...