Leo_Khenir Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Liverpool er egentlig ganske dårlige på FM10, men greia er at de har Torres og Gerrard som er ufattelig overvurdert. Med 40-50 mål til sammen hver sesong er det ikke rart de vinner. 40-50 tilsammen? Torres som måltyv hos meg har 50+ alene, Gerrard med ca halvparten av det. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Det er mye mulig. Når jeg trenger meg om hadde vel Torres 21 etter 25 kamper, så det er nok litt mer ja. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Kan vel si at den 3 sesongen min med Fulham går forferdelig bra. Er helt latterlig hvor bra laget mitt spiller til tider, og alt sitter som det skal. Tabellen snakker nok for seg selv. Og jeg er også i kvartfinale i CL, der jeg skal møte At. Madrid. Den første sesongen kom jeg på en kjedelig 8 plass, og mistet euro cup. I den andre klarte jeg en STERK 4 plass, og fikk CL, der jeg slo ut Villareal i kvalikken. og siden da har alt gått smurt. Her er laget mitt. Skal sies at Kacar og Gago er fast på midten, og at Alexis Sanchez vanligvis bekler høyrekanten. Stort sett det jeg skal forsterke til neste sesong er backene mine, og kanskje en bedre spiss en Johnson, dog fungerer han ypperlig sammen med sterke Cardozo eller allroundspissen Negredo. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Da ble det 0-2-tap for Inter i finalen i Europe League. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Tenker jeg starter med Wimbledon eller Grimsby snart jeg. Noen som har prøvd slike prosjekt? Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Holder på med Leeds. Ikke like dårlig som dine lag, og målet er vel opprykk 2 år på rad. Solgte Snorgrass fordi han stort sett spilte elendig for meg uansett. Nå har jeg elendige backer og spiller uten vinger. Likevel går det stort sett greit, og jeg ligger på 4 plass 6 poeng bak de 3 øverste og 5 poeng over 7. plassen. Slipper inn få mål, og scorer skremmende få. Ser ut til at taktikker hvor man ofte havner alene med keeper er tull. Scorer langt mer om ballen havner ut til en som legger inn. Sånn sett burde jeg kanskje spille med vinger, og jeg prøver meg på alt som kan krype og gå frem mot overgangsvinduet til sommeren. Drømmer også om Nistelrooy i front, men han krever nok for mye før jeg eventuelt har fått nytt budsjett som PL-klubb... Jeg er farmerklubb til Arsenal og har fått låne Ramsey gratis hele denne sesongen.. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Tenker jeg starter med Wimbledon eller Grimsby snart jeg. Noen som har prøvd slike prosjekt? Kompis har tatt AFC Wimbledon opp til PL. Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 har laget mange saves med lag i lave divisjoner, bare på eldre spill helt ned i blue square north (eller hva det heter...) Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Heter det ja. Tenkte jeg skulle starte der en gang. Med Kettering. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Apropos lag i lave divisjoner. Startet en save med Notts County, mye grunnet av de er nokså rike, men også fordi jeg ville prøve noe nytt. Den laveste divisjonen jeg har startet i før er Championship med QPR. Første sesong gikk svært bra. Vant til slutt ligaen med 124 poeng og en målforskjell på +98. Mifsud var sesongens store spiller og scorte 39 mål på 45 kamper, 35 av målene i ligaen. Han er gratis første sesong og anbefales på det varmeste I League 1 ble det litt vanskeligere. Endte på akkurat 100 poeng, 5 foran Crystal Palace på 2. plass. Harewood og Cleverley, som begge kom på free transfer, er spillerne som er verdt å nevne, i tillegg til Mifsud. Harewood scorte blant annet 44 mål på 53 kamper, mens Mifsud scorte 32 på 37 kamper. Cleverley var servitør og endte på 28 assists på 48 kamper. At han i tillegg scorte 16 mål var heller ingen ulempe. Vant også Johnstone's Paint Trophy Cup etter 2-1 mot Southampton i finalen. I tredjesesong fortsatte Harewood storspillet, 19 mål på 22 kamper var til slutt tallene. Caicedo var transferlistet før sesongen og viste seg å være et røverkjøp. 29 mål på 38 kamper er absolutt ikke dårlig. Lå på play-off-plass hele sesongen, men etter svært god form på vårparten lå jeg på 2. plass 1 poeng bak Everton før siste serierunde. Jeg vant, mens Everton bare klarte uavgjort. Dermed ble det enda en ligaseier, tredje på rad. Forventningene var naturligvis store foran neste sesong, og de ble ikke gjort til skamme. Laget var strålende defensivt, mye takket være Ochoa, Jørgensen, Bocaly og Sandro. Det endte til slutt med kun 6 tap, men hele 16 uavgjort kamper, samme som antall seire. Havnet på en 6. plass, kun 6 poeng bak 4. plassen og 21 bak ligavinner Tottenham. Verratti var en av spillerne som begynte å blomstre og var sammen med forsvaret grunnen bak den gode sesongen. Det endte også med seier i FA-cupen etter å ha slått Chelsea i semien og City på straffer i finalen. Da var vi kommet til 13/14-sesongen og målet var gjøre det bedre enn sesongen før. Wheater, Otamendi, Hoarau og Rossi var noen av spillerne som kom inn, og alle satt preg på laget positivt, kanskje bortsett fra Rossi som kom rett etter registreringsvinduet ble lukket så jeg måtte vente til Januar med å kunne bruke han i ligaen. Litt surt ettersom han var min dyreste signering noensinne på £17 mill. Det endte med en 4. plass, kun 8 poeng bak City som vant ligaen. I Europa League gikk det også svært bra. I en forholdvis tøff gruppe bestående av AC Milan, CSKA Moskva og Twente endte det med gruppeseier og 12 poeng. I første utslagsrunde ble Lille slått 4-0 sammenlagt, mens jeg beseiret Dynamo Kiev 2-1 i åttendedelsfinalen. I kvartfinalen var jeg svært heldig med trekningen og trakk Panathinaikos som ble slått 3-2. Deretter ble motsatnaden betrakelig vanskeligere, nemlig Liverpool. Det endte 3-3 sammenlagt, men Liverpool gikk videre etter 2-2 på Meadow Lane. I FA-cupen møtte jeg Liverpool i femte runde og røk, men jeg vant heldigvis Ligacupen som trøst. Før 14/15-sesongen var forventningene de samme som året før, å komme enda høyere på tabellen. Lå på de øverste plassene hele sesongen, men da Ochoa ble skadet og var ute i hele januar og februar holdt det på å gå galt. Schmeichel holdt dessverre ikke PL-nivå, men jeg klarte meg forholdsvis bra. Resten av sesongen gikk strålende, og i 3. siste serierunde var det klart for ligafinale mot Liverpool. Kampen ble spilt på Anfield så forhåpningene var ikke så altfor store, men det endte likevel med en solid 4-1 seier. Dermed kunne jeg ta det litt rolig i de to siste kampene og forskjellen på ligagull og sølv var til slutt bare målforskjell. Den var heldigvis i min favør og i 3. sesong i Premier League klarte jeg endelig å vinne ligaen. I Champions League gikk det ikke så altfor bra. I gruppespillet havnet jeg på en 2. plass med Lyon foran meg og Valencia rett bak meg. I åttendedelsfinalen trakk jeg det vanskeligste laget jeg kunne møte, nemlig Real Madrid. Tok faktisk ledelsen ved Sanogo, som var en av sesongens store spillere, men Real slo kraftig tilbake og vant til slutt 4-1. I FA-cupen vant jeg over Arsenal på straffekonk i finalen og The Double var dermed i boks. Sanogo, Verratti, Koné (regen), Ninis, Rossi, Dentinho, Ochoa og Wheater var noen av spillerne og jeg er spesielt spent på å følge utviklingen til førstnevnte. I en alder av 21 år har han 19 i finishing og 18 i off the ball, så han kan bli veldig god. Resten av statsene er så som så, men det er mange år å forbedre de på. Nå har jeg hentet inn Zapata for å få mer kvalitet på høyrebacken, som var det svake punktet forrige sesong, men tror jeg må ha inn ett par til. Fikk tross alt £87 mill i transferbudsjett. Best for dere at noen her inne leser alt dette. Screen shots skytes på request. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Shot av taktikken din? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Ikke dårlig det der!! Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Respekt til dere som orker å spille i lavere divisjoner. Blir så sint jeg, ødelagt en laptop pga. dritdårlige spillere jeg Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 (endret) Shot av taktikken din? Har dessverre ikke screenshot av de to-tre første sesongene, og det begynner å bli en stund siden så husker de ikke helt, men første og andre sesong spilte jeg i en standard 4-4-2, så fikk jeg litt for mange sentralt og la om til 4-1-2-1. Den brukte jeg i Championship og de to første sesongene i Premier League hvis jeg ikke husker feil. Så ble jeg lei av å spille uten vinger da jeg liker det soleklart best og la om til en fancy 4-1-1-2-2-formasjon (FM kaller den 4-3-3) som jeg snappet opp på et annet forum. Følte likevel at jeg hadde mer å gå på, så tror jeg satser på 4-2-3-1 Asymmetric (ligger inne på FM fra før) neste sesong. Får et lite spissproblem med Sanogo og Rossi, men rotasjon fikser det meste som visse managere ville sagt. Endret 26. januar 2010 av D'Amico Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Jørgensen fra FC København? Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 (endret) Det stemmer. Svært god, billig, stabil og ung stopper som holder bra PL-nivå. Holdt faktisk på å spille Otamendi ut av laget en periode. Respekt til dere som orker å spille i lavere divisjoner. Blir så sint jeg, ødelagt en laptop pga. dritdårlige spillere jeg Jeg syns det er veldig morsomt siden alle spillere du speider er 3 og en halv stjerne eller mer omtrent. Med fare for å virke litt cocky er det dumt at man rykker så fort opp. Må forresten innrømme at jeg har fått god hjelp av FMNorge når det gjelder spillertips, underkategoriene i dette delforumet (alt etter hvilke spillere man trenger) er verdt å ta en titt på. Endret 26. januar 2010 av D'Amico Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Han er latterlig god!! Fancy taktikk! Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Hvilken divisjon var du i når du fikk Verratti? Prøvde å hente ham til Hull City for noen dager siden, men han ville ikke. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Jeg fikk han i januar i League 1 faktisk. Var co-owned av AC Milan og Pescara, men de skulle ikke ha mer enn £200 000 hver. Veldig rart du ikke får ham til Hull altså. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå