Runningback Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Er det mulig å fjerne en manager og få fjernet laget hans? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 (endret) Er det mulig å fjerne en manager og få fjernet laget hans? Sorry, men der lo jeg greit. Taper du? :!: Endret 24. januar 2010 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Er det mulig å fjerne en manager og få fjernet laget hans? Sorry, men der lo jeg greit. Taper du? :!: Hehe, neida. Gjør det faktisk greit med atletico madrid nå. Slo ut Arsenal og Milan i champions league. Men saken er at jeg og en kompis spilte i helgen, og siden jeg hadde så stor suksess så hadde jeg tenkt å fortsette på saven. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Ah, trodde du var drittlei å tape mot et lag. :!: Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Digg! Fikk nettop Jon Knudsen til Alta IF! Selv om han er 36 nå, er han god og gir laget et løft! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Fytte helvete for en sesong. Den er enda ikke ferdig og jeg er i FAC-finalen etter å ha slått Spurs i semien etter ekstraomganger. Jeg har prestert å komme meg til semifinale i Europe League etter å ha hatt gjennomført gull med trekning absolutt hele veien. I semien møter jeg Benfica som jeg slo i gruppespillet og. I serien er jeg på 8. plass, men bare 8p bak 4. plassen og jeg har en del færre kamper spilt. Med flaks havner jeg i Champions League neste år!! :!: I like! Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Er det mulig å fjerne en manager og få fjernet laget hans? Sorry, men der lo jeg greit. Taper du? :!: Hehe, neida. Gjør det faktisk greit med atletico madrid nå. Slo ut Arsenal og Milan i champions league. Men saken er at jeg og en kompis spilte i helgen, og siden jeg hadde så stor suksess så hadde jeg tenkt å fortsette på saven. Gå på hans, trykk Retire from Football, Problem Solved. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Fytte helvete for en sesong. Den er enda ikke ferdig og jeg er i FAC-finalen etter å ha slått Spurs i semien etter ekstraomganger. Jeg har prestert å komme meg til semifinale i Europe League etter å ha hatt gjennomført gull med trekning absolutt hele veien. I semien møter jeg Benfica som jeg slo i gruppespillet og. I serien er jeg på 8. plass, men bare 8p bak 4. plassen og jeg har en del færre kamper spilt. Med flaks havner jeg i Champions League neste år!! :!: I like! Oi, ikke verst! Selv er jeg drittlei av FM nå, etter to uker med KONSTANT FM-spilling. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Noen som vet når den neste FM-patchen kommer? Har veldig lyst å spille, men sitter og venter på at de fikser overganger osv. Var det ikke slik at vi måtte vente til nærmere mars på tilsvarende patch i fjor? Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 På grunn av mange klager på motoren tipper jeg den kommer relativt tidlig i februar. De har sagt at de driver å balanserer motoren bedre nå, slik at forsvarerne blir bedre og keeperen dårligere. Da vil forhåpentligvis spissene ha mindre alene med keeper sjanser, samtidig som det er større sannsynlighet for at spissen setter dem.. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 (endret) På grunn av mange klager på motoren tipper jeg den kommer relativt tidlig i februar. De har sagt at de driver å balanserer motoren bedre nå, slik at forsvarerne blir bedre og keeperen dårligere. Da vil forhåpentligvis spissene ha mindre alene med keeper sjanser, samtidig som det er større sannsynlighet for at spissen setter dem.. Åh, de sjansene *hater* jeg. Spesielt siden jeg spiller med Torres som vel setter 8/10 alene-med-keeper-sjanser i virkeligheten, men på FM er det mer 2/10. Torres hadde hatt 100 mål hver sesong om han hadde truffet på alle alene-med-keeper-sjansene sine. Endret 25. januar 2010 av Leo_Khenir Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Om de skal ordne slik at Torres blir bedre, håper jeg også at de legger inn at han er prone to injury.. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 (endret) Om de skal ordne slik at Torres blir bedre, håper jeg også at de legger inn at han er prone to injury.. Igjen, en ting jeg og andre som spiller med Liverpool elsker, men alle som spiller MOT Liverpool hater. Torres er nesten aldri skadd på FM10 Er nesten så man begynner å lure litt på hva som skjer, man kan vinne PL med Liverpool første sesong uten å kjøpe en eneste spiller, men man kan selge unna 2 venstrebacker, en høyreback og en (er vel defensiv midtbane man regner Lucas som, men jeg er litt forsiktig med å kalle fyren en fotballspiller) fyr som hever lønn og deltar på trening, og allikevel vinne alt. Endret 25. januar 2010 av Leo_Khenir Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Det kan komme av flere årsaker. 1. Utviklerne er Liverpoolfans og har overvurdert laget. 2. Laget er egentlig så godt, men Rafa er en elendig trener. 3. Laget er egentlig så godt, men skader har ødelagt for laget. Egentlig er Liverpool verdens beste lag. Jeg tror det er en kombinasjon av 1 og 2. Laget er overvurdert og Rafa er en elendig trener.. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 (endret) Alta IF anno 2011: J.Knudsen M.Overvik-T.Braaten-L.Engedal-P.Hartmann S.G.Brenne T.Drage-A.Idris H.Nome A.Softic D.Alassane Endret 25. januar 2010 av Sameboe Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Jeg tror det er mest 2, litt 1 også, men det er klart at når hverkan Gerrard eller Torres er skadd første sesong på FM, så booster det laget ganske mye mer enn når man spiller annenhver kamp uten dem. Også at man faktisk spiller Aquilani fra og med når fyren begynner å bli i kampform, ca midt i oktober, istedetfor å spille Lucas og Masche som par, det tror jeg hjelper litt på suksessen. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Skjønner ikke dette med at Liverpool er så gode. På min United save har de en 8 og en 14 plass i serien. De er seriøst helt håpløse. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Trodde utviklerne var Everton fans jeg.. Liverpool sugde på forrige save men eier på min nye. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Liverpool er egentlig ganske dårlige på FM10, men greia er at de har Torres og Gerrard som er ufattelig overvurdert. Med 40-50 mål til sammen hver sesong er det ikke rart de vinner. Sjanser alene med keeper har også irritert meg noe grenseløst. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Sjanser alene med keeper har også irritert meg noe grenseløst. Akkurat det holdt på å ødelegge min første sesong med Alta Irriterende så det holder! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå