Gå til innhold

FM10: Football Manager 2010

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Liten undersøkelse her, kan dere hjelpe meg å finne frem til Englands 11 beste i formasjonen 4-2-3-1 (en DM, en MC, en AMC og to vinger). Ikke ta hensyn til hvilke lag dere liker i virkeligheten, vær så nøytrale som mulige og finn Englands 11 beste fotballspillere. (dette skal være for en FM-save obv, så ta valgene basert på FM-prestasjoner og ikke IRL...)

De posisjonene jeg er mest interessert i, er keeper, sidebacker og DM, men innspill på alle posisjoner tas imot med takk. Tenk gjerne fremtid også, altså at spilleren kan være til dels crap når spillet starter i juli 2009, men bli verdens beste venstreback i 2012...

Lenke til kommentar

Skal du ha et fast talentlag bestående av middels, men stadig voksende, unggutter? Nå har jeg ikke fullført en eneste sesong med FM10 ennå, men jeg kan sikkert anbefale deg det jeg synes er det beste England-laget i 4-2-3-1-formasjon:

GK: Robert Green

DR: Glen Johnson

CB: Rio Ferdinand

CB: John Terry

LB: Ashley Cole

CM: Owen Hargreaves

CM: Frank Lampard

AMR: Joe Cole

AML: Ashley Young

AMC: Steven Gerrard

FC: Wayne Rooney

Lenke til kommentar

Syns Joe Cole er en mye mer komplett spiller enn både Lennon og SWP. Han har kanskje ikke den ekstremfarta som de to andre besitter, men overall tror jeg han kan skape mye mer. Er jo nok av fart med Young på den andre kanten. Det mentale på Lennon blir for svakt for min del, mens SWP taper på 10 i Crossing.

Owen H/Barry er mer close, ja.

Lenke til kommentar

Hvor ere Editoren lagrer seg hos dere? Finner den ikke, men den skal da ligge på:

C/*Brukernavn*/Documents/SportsInteractiv/FootballManager2010/ også enten på "Db" eller Editor data-filen(e)... Hos meg er det forøvrig ingenting der :(

Anyone?

Lenke til kommentar
Hvor ere Editoren lagrer seg hos dere? Finner den ikke, men den skal da ligge på:

C/*Brukernavn*/Documents/SportsInteractiv/FootballManager2010/ også enten på "Db" eller Editor data-filen(e)... Hos meg er det forøvrig ingenting der :(

Anyone?

Bruker du Steam? Såfall er det C:/Program Files (x86)/Steam/Steamapps/Common/Football Manager 2010/Tools/Editor/

Lenke til kommentar
Skal sies at Forza3, CODMW2 og FM10 er de tre beste spillene fra 2009 for min del, og jeg rangerer absolutt FM10 høyest av de tre... Mest pga levetiden. FM10 kan man spille i 250 timer uten å bli lei, mens MW2 og F3 har en tendens til å bli repetitivt etter 8-10 timer.

Enig der, men de har den fordelen at de kan spilles over flere år. Jeg har aldri i min historie tatt opp et gammelt FM, dessverre. Forza2 brukte jeg 2 år på runde, ikke sammenhengende. Men ja, enig at det blir litt repitisjon etter hvert. :)

Lenke til kommentar
Mulig å få ham til klubber som Grimsby, Wimbledon o.l.? Todd og Papin that is.

Topp mener du? Jeg klarte å lurte han inn på absolutt nederste nivå i Conference, og det med (min) reputation på hobbyspiller, og en mindre kjent klubb der nede. Men det gikk ikke helt med en gang. Det jeg gjorde var å lage et notat på Topp som dukket opp hver måned. Hver gang notatet dukket opp tok jeg opp Topp, og gav han et tilbud på maks lønn, signonfee og alt av klausuler. Han var aldri interessert i den forstand at det kom opp hva han krevde i lønn. Han avslo hver måned frem til i mars et sted, da han takket ja. Og herjet som et udyr i resten av sesongen.

Lenke til kommentar
Mulig å få ham til klubber som Grimsby, Wimbledon o.l.? Todd og Papin that is.

Topp mener du? Jeg klarte å lurte han inn på absolutt nederste nivå i Conference, og det med (min) reputation på hobbyspiller, og en mindre kjent klubb der nede. Men det gikk ikke helt med en gang. Det jeg gjorde var å lage et notat på Topp som dukket opp hver måned. Hver gang notatet dukket opp tok jeg opp Topp, og gav han et tilbud på maks lønn, signonfee og alt av klausuler. Han var aldri interessert i den forstand at det kom opp hva han krevde i lønn. Han avslo hver måned frem til i mars et sted, da han takket ja. Og herjet som et udyr i resten av sesongen.

Hehe, ok :p Er han gammel?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...