Attityd Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Automatisk innstilling. Å? Er ikke dette rimelig standard. Har ellers George McCartney på venstresiden, og Van Bronckhorst langtidsskadet. Så slipper inn litt mål. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Jeg stiller inn alt selv. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Akkurat nå går det så det suser her. Er inne i min andre sesong med fulham. Er i semi-finale i Ligaucup, 5 runde i fa-cup og ligger meget bra an i ligaen. Synd jeg misset på uefa cup kvalifisering i fjor, 2 fattige poeng unna, men men. Gøy er det iallefall Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Liten undersøkelse her, kan dere hjelpe meg å finne frem til Englands 11 beste i formasjonen 4-2-3-1 (en DM, en MC, en AMC og to vinger). Ikke ta hensyn til hvilke lag dere liker i virkeligheten, vær så nøytrale som mulige og finn Englands 11 beste fotballspillere. (dette skal være for en FM-save obv, så ta valgene basert på FM-prestasjoner og ikke IRL...) De posisjonene jeg er mest interessert i, er keeper, sidebacker og DM, men innspill på alle posisjoner tas imot med takk. Tenk gjerne fremtid også, altså at spilleren kan være til dels crap når spillet starter i juli 2009, men bli verdens beste venstreback i 2012... Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Skal du ha et fast talentlag bestående av middels, men stadig voksende, unggutter? Nå har jeg ikke fullført en eneste sesong med FM10 ennå, men jeg kan sikkert anbefale deg det jeg synes er det beste England-laget i 4-2-3-1-formasjon: GK: Robert Green DR: Glen Johnson CB: Rio Ferdinand CB: John Terry LB: Ashley Cole CM: Owen Hargreaves CM: Frank Lampard AMR: Joe Cole AML: Ashley Young AMC: Steven Gerrard FC: Wayne Rooney Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Lurer om jeg hadde valgt Barry foran Hargreaves. Og kanskje Lennon/SWP foran Joe Cole Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Syns Joe Cole er en mye mer komplett spiller enn både Lennon og SWP. Han har kanskje ikke den ekstremfarta som de to andre besitter, men overall tror jeg han kan skape mye mer. Er jo nok av fart med Young på den andre kanten. Det mentale på Lennon blir for svakt for min del, mens SWP taper på 10 i Crossing. Owen H/Barry er mer close, ja. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 At alderen er under 25 er absolutt pluss for valg av spillere, hvertfall utespillerne. Sikter kanskje mer mot talenter enn folk på slutten av karrieren, selv om spillere som Terry og Lampard absolutt er blant Englands beste spillere Lenke til kommentar
Loffen1 Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Hvor ere Editoren lagrer seg hos dere? Finner den ikke, men den skal da ligge på: C/*Brukernavn*/Documents/SportsInteractiv/FootballManager2010/ også enten på "Db" eller Editor data-filen(e)... Hos meg er det forøvrig ingenting der Anyone? Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Hvor ere Editoren lagrer seg hos dere? Finner den ikke, men den skal da ligge på: C/*Brukernavn*/Documents/SportsInteractiv/FootballManager2010/ også enten på "Db" eller Editor data-filen(e)... Hos meg er det forøvrig ingenting der Anyone? Bruker du Steam? Såfall er det C:/Program Files (x86)/Steam/Steamapps/Common/Football Manager 2010/Tools/Editor/ Lenke til kommentar
Loffen1 Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 (endret) bruker selvsagt ikke steam Men den skal være der jeg leter? Eneste fila jeg finner på editor data er en kjiip XML-fil Endret 23. januar 2010 av Loffen1 Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Har endelig skaffet meg spillet Enda jeg ikke er ferdig med hverken PES, CODMW2 og Forza3. Har jeg noe å glede meg til? hehe Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Har endelig skaffet meg spillet Enda jeg ikke er ferdig med hverken PES, CODMW2 og Forza3. Har jeg noe å glede meg til? hehe Ja, det har du Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Skal sies at Forza3, CODMW2 og FM10 er de tre beste spillene fra 2009 for min del, og jeg rangerer absolutt FM10 høyest av de tre... Mest pga levetiden. FM10 kan man spille i 250 timer uten å bli lei, mens MW2 og F3 har en tendens til å bli repetitivt etter 8-10 timer. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Skal sies at Forza3, CODMW2 og FM10 er de tre beste spillene fra 2009 for min del, og jeg rangerer absolutt FM10 høyest av de tre... Mest pga levetiden. FM10 kan man spille i 250 timer uten å bli lei, mens MW2 og F3 har en tendens til å bli repetitivt etter 8-10 timer. Enig der, men de har den fordelen at de kan spilles over flere år. Jeg har aldri i min historie tatt opp et gammelt FM, dessverre. Forza2 brukte jeg 2 år på runde, ikke sammenhengende. Men ja, enig at det blir litt repitisjon etter hvert. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Mulig å få ham til klubber som Grimsby, Wimbledon o.l.? Todd og Papin that is. Topp mener du? Jeg klarte å lurte han inn på absolutt nederste nivå i Conference, og det med (min) reputation på hobbyspiller, og en mindre kjent klubb der nede. Men det gikk ikke helt med en gang. Det jeg gjorde var å lage et notat på Topp som dukket opp hver måned. Hver gang notatet dukket opp tok jeg opp Topp, og gav han et tilbud på maks lønn, signonfee og alt av klausuler. Han var aldri interessert i den forstand at det kom opp hva han krevde i lønn. Han avslo hver måned frem til i mars et sted, da han takket ja. Og herjet som et udyr i resten av sesongen. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Mulig å få ham til klubber som Grimsby, Wimbledon o.l.? Todd og Papin that is. Topp mener du? Jeg klarte å lurte han inn på absolutt nederste nivå i Conference, og det med (min) reputation på hobbyspiller, og en mindre kjent klubb der nede. Men det gikk ikke helt med en gang. Det jeg gjorde var å lage et notat på Topp som dukket opp hver måned. Hver gang notatet dukket opp tok jeg opp Topp, og gav han et tilbud på maks lønn, signonfee og alt av klausuler. Han var aldri interessert i den forstand at det kom opp hva han krevde i lønn. Han avslo hver måned frem til i mars et sted, da han takket ja. Og herjet som et udyr i resten av sesongen. Hehe, ok Er han gammel? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Birmingham videre til 2. utslagsrunde i Europe League! Slo Besiktas 3-0 sammenlagt etter å ha voldtatt dem borte. Olympiakos i 2. utslagsrunde! Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 (endret) Startet med City jeg. Lei av at ting ikke fungerer. Har kjøpt Jovetic, Dzeko, Mexes, Srna og Hamsik. Nesten for enkelt. Endret 24. januar 2010 av Attityd Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 (endret) Hehe, ok Er han gammel? Nei. Mener at han er 23 år eller noe i begynnelsen av spillet. Edit: Papin har jeg aldri fått testet, jeg har ikke tenkt på å kjøre i gang en save med fransk liga aktiv... Endret 24. januar 2010 av Onkel Kompost Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå