sandinista Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Tips til stoppertalent til Unted? Maks 150 mill. Er lei av leiting nå! Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Månedens manager: Meg Månedens spiller: Verratti (!) Månedens unge spiller: Danny Wilson Yay! Leder ligaen med 10 poeng nå, men 5 kamper igjen. Og jeg som havnet på 8. plass i fjor! Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Nice going Kunne trengt en spiss eller to til league one ? Har en skadeliste som ikke ligner grisen. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Febian Brandy puttet mange for meg i L1. Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 (endret) Ikke ille, han har fart i massevis! I sist kamp røyk Myklebust ut for to måneder, og nå har jeg kun en spiss igjen :!: Forferdelig irriterende at Higuita ikke får arbeidstillatelse, konge keeper! Frister å hente inn Papin, han gjorde en grei jobb i conference league i en alder av 47. Endret 20. januar 2010 av Crispin Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Da er jeg i gang med min andre sesong i Fulham. Første sesong gikk relativt bra, med en respektabel 8 plass i ligaen, og røyk ut i semi-finalen i uefa cup mot Everton, på bortemål Her er laget før andre sesong. Meget fornøyd med kjøpene jeg har fått gjort. Tror jeg kan få euro cup i denne sesongen Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 (endret) Vant ligaen, 11 poeng over Chelsea! Adler er helt rå. 20 baklengs og 19 clean sheets på 34 kamper! Verratti har spilt seg inn til fast plass på laget. Danny Wilson spilte hver eneste ligakamp, og hadde 7.20 i gjennomsnittsrating. Vil også anbefale Jack Rodwell, som scorte hele 12 mål! Edit: Årets manager: Meg Årets spiller: Fabregas Årets unge spiller: 1. Rodwell 2. Verratti 3. Wilson Endret 20. januar 2010 av GoreGalore Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Noen som kunne ha fortalt meg hvordan jeg slår av lyden under kampene? Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Innstillinger -> Lyd og Video -> Lyd. Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Tro det eller ei, men lyd er ikke under Utseende og Lyder. Helsike, der tapte jeg 2-0 mot City i ligacup finalen. Gerrard og Torres er ute i 3 måneder pga skader..., ligger forøvrig på 2.plass. Kan også tilføye at Torres har scoret 34 mål på 37 kamper, noe som er imponerende! Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Alle sier Torres er så overpower, men til meg bruker Liverpool Steven Fletcher på topp. Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Rart Schjellin, den ruta der er ikke hos meg. Kanskje jeg må ty til re installering. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Ja, da var det merkelig. Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Nå fikk jeg pokker meg Etuhu skadet også, ikke lenge etter han kom inn på lån, nei that's it, jeg henter Papin på 47. Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 sesong 3. ble spurt av brasil til å ta over landslaget så no er det brasil og lfc Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Nå fikk jeg pokker meg Etuhu skadet også, ikke lenge etter han kom inn på lån, nei that's it, jeg henter Papin på 47. Sikkert en god jobb, det. Men om du er i en av de første sesongene, se etter willy Topp. På mine saver har han gått arbeidsledig i over et år, så han er ikke den mest populære, men statsmessig er han nokså solid. Han herjer ihvertfall lengre ned i divisjonen, med rollen "målsnik" Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Han hadde desverre klubb, vel Papin scoret i sin første kamp ^^, moro Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå